۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Yugabyte سرویس مهاجرت Voyager را به به روز رسانی پایگاه داده ۲.۱۵ خود اضافه می کند

با آخرین به روز رسانی، این شرکت ادعا می کند که اولین و تنها پایگاه داده SQL توزیع شده است که هر سه سطح جداسازی PostgreSQL را ارائه می دهد.

با آخرین به روز رسانی، این شرکت ادعا می کند که اولین و تنها پایگاه داده SQL توزیع شده است که هر سه سطح جداسازی PostgreSQL را ارائه می دهد.

Yugabyte روز سه‌شنبه اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی برای پایگاه داده SQL YugabyteDB، به‌عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی به‌نام Voyager، سرویس مهاجرت جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد. /p>

Voyager، که بخشی از YugabyteDB 2.15 است، دارای موتوری است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد با مدیریت کل چرخه حیات انتقال پایگاه داده، از آماده‌سازی خوشه تا طرحواره، یک محیط پایگاه داده توزیع‌شده و سرتاسر را بهینه کنند. /a> و انتقال داده، شرکت گفت.

مت آسلت، مدیر تحقیقات Ventana Research، گفت: “Voyager برای تسهیل و تسریع مهاجرت با کاهش تجزیه و تحلیل طرح‌واره دستی و سربار تبدیل طراحی شده است.

یک برنامه بازی CISO برای امنیت ابر

سانجیو موهان، معاون سابق پژوهشی کلان داده و تجزیه و تحلیل در گارتنر، گفت: انتظار می‌رود سرویس انتقال داده پذیرش پایگاه داده توزیع‌شده را تسهیل کند زیرا رقابت خود را با رقبایی مانند Google Cloud Spanner، CockroachDB و Amazon Aurora تشدید می‌کند.

موهان گفت: «داشتن توانایی انتقال داده ها به طور قابل اعتماد و به روشی پیچیده به Yugabyte، مهاجرت به پلتفرم آنها را آسان می کند،» و افزود که اکثر فروشندگان پایگاه داده دارای قابلیت انتقال داده هستند.

موهان گفت: «برخی از آنها برای مدت طولانی وجود داشته‌اند، مانند AWS Data Migration Service (DMS)، در حالی که برخی دیگر اخیراً اعلام شده‌اند، مانند MongoDB Relational Migrator که در ژوئن ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد.

به‌روزرسانی یوگا بایت عملکرد را در مقیاس سرعت می‌دهد

به‌روزرسانی‌های دیگر پایگاه داده شامل پشتیبانی از حجم کاری تراکنش‌های گسترده‌تر، بهبود عملکرد در مقیاس، و ابزارهای اضافه شده برای افزایش فعالیت توسعه‌دهنده است.

Vercel، Netlify و عصر جدید PaaS بدون سرور

Yugabyte گفت که بهینه‌سازی حجم کاری پویا را به عنوان بخشی از آخرین نسخه اضافه می‌کند تا بارهای کاری تراکنش گسترده‌تری را تحت همین پایگاه داده یکپارچه از طریق ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری پایگاه داده آگاه از برنامه، و کیفیت بهبودیافته پوشش دهد. خدمات (QoS) و پشتیبانی از چند اجاره ای.

علاوه بر این، این شرکت ادعا کرد که اولین و تنها فروشنده پایگاه داده SQL توزیع شده است که هر سه سطح جداسازی PostgreSQL را ارائه می‌کند: خواندن متعهد، خواندن تکرارپذیر، و قابل سریال‌سازی.

Isolation که از ACID (اتمی، سازگاری، جداسازی و دوام) مشتق شده است، فرآیندی است برای تعریف نحوه دسترسی تراکنش به منابع داخل سیستم مدیریت پایگاه داده.

جاوا 22 پیشرفت های امنیتی را به ارمغان می آورد

به طور معمول، پایگاه‌های داده چهار نوع جداسازی ارائه می‌دهند، اما پایگاه‌های داده PostgreSQL، جداسازی غیرمتعهد خواندنی را پیاده‌سازی نمی‌کنند.

به عنوان بخشی از آخرین به روز رسانی، Yugabyte گفت که در حال افزودن یک مشاور عملکرد به پایگاه داده خود برای ارائه تجزیه و تحلیل عملکرد و توصیه های متناسب با اضافه شدن به روز رسانی های دیگر است، مانند عملکرد بارگذاری داده ها ۲۰ برابر، ستون های بسته بندی شده جدید، دستور COPY سریعتر و پشتیبانی بهتر از تعداد زیادی جدول.

به‌روزرسانی قبلی پایگاه داده، با نام YugabyteDB 2.13، دارای ویژگی‌هایی مانند تغییر جمع‌آوری داده (CDC)، نمایش‌های واقعی، ابزارهای توسعه‌دهنده جدید و مشارکت‌های امنیتی.