۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پورتال متمرکز بر توسعه‌دهنده Stack Overflow 10 درصد از کارکنان را اخراج می‌کند

به گفته مدیرعامل پراشانت چاندراسکار، کاهش مشاغل نتیجه تمرکز مجدد شرکت بر سودآوری به دلیل نگرانی‌های کلان اقتصادی است.

به گفته مدیرعامل پراشانت چاندراسکار، کاهش مشاغل نتیجه تمرکز مجدد شرکت بر سودآوری به دلیل نگرانی‌های کلان اقتصادی است.

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد

Stack Overflow، یک پورتال پرسش و پاسخ برای توسعه دهندگان، ۱۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد.

مدیر عامل پراشانت چاندراسکار در

«تمرکز ما برای این سال مالی بر روی سودآوری است و این به همراه فشارهای کلان اقتصادی منجر به تغییرات امروزی شد. آنها همچنین نتیجه نگاه دقیق به اولویت‌های استراتژیک ما برای این سال مالی و همچنین ساختار سازمانی ما هستند زیرا ما در رشد مداوم Stack Overflow برای Teams و چابکی و انعطاف پذیری را دنبال کنید.

کارمندانی که تحت تأثیر اخراج‌ها قرار گرفته‌اند، که بسته‌های اخراج و مزایای بهداشتی تمدید شده دریافت می‌کنند، عبارتند از طراحان UX، طراحان محصول و توسعه دهندگان ارشد نرم افزار، پست های LinkedIn از کارمندان آسیب دیده نشان داده شد.

اولین نگاهی به Windows AI Studio

اخراج در چندین شرکت فناوری، از جمله شرکت‌هایی مانند آمازون، متا، Google و مایکروسافت دیده‌اند که افراد حرفه‌ای در نقش‌های مشابه شغل خود را از دست داده‌اند از اواسط سال گذشته.

طبق داده‌های گردآوری‌شده توسط Layoffs.fyi، ردیاب آنلاین که از دست دادن شغل در بخش فناوری را بررسی می‌کند، ۶۶۵ شرکت‌های فناوری تا کنون در سال جاری حدود ۱۹۲۷۲۲ کارمند را اخراج کرده‌اند، در مقایسه با ۱۶۴۵۹۱ اخراج در سال گذشته.

جنگ صدور مجوز منبع باز به پایان رسیده است

به منظور تمرکز بر سودآوری، Stack Overflow به زودی پیشنهادات یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در ماه‌های آینده.

تصمیم برای راه‌اندازی پیشنهادات هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را می‌توان به راه‌اندازی چندین محصول جدید از فروشندگانی مانند AWS، IBM و Google نسبت داد. ، به دلیل تقاضای شرکت‌ها برای اتخاذ هوش مصنوعی مولد و قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی.