۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

AWS Impact Accelerator 30 میلیون دلاری را برای استارت آپ های اقلیت راه اندازی کرد

برنامه جدید فروشنده ابر، اعتبارات نقدی و AWS را برای استارت‌آپ‌های اولیه به رهبری بنیان‌گذاران زن، سیاه‌پوست، لاتین تبار و LGBTQIA+ ارائه می‌کند.

برنامه جدید فروشنده ابر، اعتبارات نقدی و AWS را برای استارت‌آپ‌های اولیه به رهبری بنیان‌گذاران زن، سیاه‌پوست، لاتین تبار و LGBTQIA+ ارائه می‌کند.

سرویس وب آمازون (AWS) ۳۰ میلیون دلار Impact Accelerator، ارائه راهنمایی، بودجه و اعتبارات AWS به استارت‌آپ‌های مستقر در ایالات متحده که توسط مؤسسان زن، سیاه‌پوست، لاتین تبار و LGBTQIA+ رهبری می‌شوند.

چهار برنامه هشت هفته ای به بنیانگذاران امکان دسترسی به فرصت های آموزشی، راهنمایی و راهنمایی فنی و همچنین معرفی رهبران و تیم های آمازون، فرصت های شبکه سازی با سرمایه گذاران و پشتیبانی مشاوره را می دهد. هر استارتاپ واجد شرایط نیز ۱۲۵۰۰۰ دلار بودجه و تا ۱۰۰۰۰۰ دلار اعتبار AWS دریافت خواهد کرد.

Deno Deploy به سمت GA حرکت می کند، طرح پولی را اضافه می کند

AWS همچنین با سازمان‌های مختلفی همکاری می‌کند که کمک به بنیان‌گذاران استارت‌آپ اقلیت را در اولویت قرار می‌دهند، از جمله Black Women Talk Tech، Digitalundivided، StartOut، Backstage Capital و Lightship Capital.

این برنامه همچنین استارت‌آپ‌ها را برای ورود به شتاب‌دهنده‌های مرحله اولیه که با AWS کار می‌کنند، مانند Visible Hands، آماده می‌کند.

استارت‌آپ‌های تحت رهبری اقلیت‌ها هنوز با یک جنگ سخت تامین مالی مواجه هستند

وقتی نوبت به دسترسی به سرمایه‌های خطرپذیر می‌رسد، با یک مطالعه ای از Crunchbase در سال ۲۰۲۰ نشان داد که در ایالات متحده، بنیانگذاران استارتاپ های فناوری Black و Latinx تقریباً در طول هفت سال گذشته هیچ پیشرفتی در تأمین بودجه سرمایه گذاری خطرپذیر نداشته اند. p>

نحوه انتخاب یک پلت فرم داده جریانی

تحقیق از PitchBook نیز دریافتند که در سال ۲۰۲۱، استارت‌آپ‌های آمریکایی که صرفاً توسط زنان تأسیس شده‌اند، حدود ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خطرپذیر در طول سال ۲۰۲۱ جمع‌آوری کرده‌اند. این حدود ۲ درصد از کل ۳۳۰ میلیارد دلاری است که توسط همه استارت‌آپ‌های ایالات متحده در همان سال جمع‌آوری شده است.

آدام سلیپسکی، مدیر عامل AWS گفت که شتاب دهنده تأثیر می‌خواهد به موسسان کمک کند تا ایده‌های خود را دنبال کنند و کسب‌وکارهای موفق را بدون توجه به جنسیت، گرایش جنسی، قومیت یا نژاد رشد دهند. او گفت: “AWS متعهد به کمک به بنیانگذاران کم نمایندگی برای موفقیت و ایجاد راه حل های ابری قدرتمند است که توجه سرمایه گذاران و مشتریان را به خود جلب کند.”

پایین بودن کد پایین و بدون کد در ابر

برنامه‌های اولین گروه از AWS Impact Accelerator برای Black Founders اکنون در حال حاضر open، با شروع برنامه در ژوئن برای استارت آپ های مستقر در ایالات متحده. اولین AWS Impact Accelerator برای زنان بنیان‌گذار در نیمه دوم سال و شتاب‌دهنده‌های AWS Impact برای بنیان‌گذاران LGBTQIA+ و بنیان‌گذاران لاتین در سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.