۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

ایستگاه های کاری مبتنی بر ابر Microsoft Dev Box وارد پیش نمایش عمومی می شوند

ایستگاه های کاری توسعه دهندگان مبتنی بر ویندوز در Azure از طریق مرورگر یا دسکتاپ از راه دور قابل دسترسی هستند و به صورت مرکزی از طریق Windows 365 و Endpoint Manager مدیریت می شوند.

ایستگاه های کاری توسعه دهندگان مبتنی بر ویندوز در Azure از طریق مرورگر یا دسکتاپ از راه دور قابل دسترسی هستند و به صورت مرکزی از طریق Windows 365 و Endpoint Manager مدیریت می شوند.

Microsoft Dev Box، یک سرویس مدیریت‌شده برای ایجاد ایستگاه‌های کاری توسعه‌دهنده بر اساس درخواست و پروژه در ابر Azure، اکنون در مرحله پیش‌نمایش عمومی است.

پیش‌نمایش در ۱۵ آگوست اعلام شد. توسعه‌دهندگان می‌توانند با اعتبارنامه‌های خود وارد پورتال Azure شوند و برای شروع ساخت Dev Box برای سازمان‌های خود، “dev box” را جستجو کنند. جعبه‌های توسعه‌دهنده از پیش پیکربندی‌شده و مبتنی بر وظیفه را می‌توان بر اساس نیازها استقرار داد، برای مطابقت با نیازهای حجم کاری، آن‌ها را افزایش یا کاهش داد و از یک نمای متمرکز از همه جعبه‌های توسعه‌دهنده در سراسر یک سازمان مدیریت کرد.

آیا Kubernetes ارزش آن را دارد؟

مایکروسافت گفت

Dev Box به توسعه دهندگان آزاد قول می دهد که روی نوشتن کد تمرکز کنند و مجبور نباشند با راه اندازی یک محیط کاری برای ساخت و اجرای کد سر و کار داشته باشند. تصاویر Dev Box از توسعه برای محیط های دسکتاپ و موبایل، اینترنت اشیا و بازی با استفاده از هر ابزاری که روی ویندوز اجرا می شود، پشتیبانی می کند. Dev Boxes را می‌توان به کاربران اختصاص داد، و دسترسی کاربران به Dev Boxe‌ها را می‌توان بر اساس Azure Active Directory کنترل کرد.

چرا توسعه دهندگان به استعفای بزرگ می پیوندند

بیشتر دستگاه‌های مدرن با اتصال اینترنت می‌توانند به Dev Boxe‌ها، از جمله Windows 10 و ۱۱، macOS، iOS و دستگاه‌های Android دسترسی داشته باشند. اما برای استفاده از Dev Box، هر کاربر باید مجوز Windows Enterprise 10 یا ۱۱، Microsoft Endpoint Manager و Azure Active Directory P1 را داشته باشد. Dev Boxes را می‌توان از طریق Microsoft Remote Desktop یا مستقیماً در یک مرورگر با قابلیت HTML5 مشاهده کرد.

Vue 3.3 برای پشتیبانی از انواع وارداتی خارجی

Dev Box به صورت پیش‌نمایش در ایالات متحده و بخش‌هایی از استرالیا، ژاپن، اروپا و کانادا در دسترس است.