۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Angular 15 با API های مستقل وارد می شود

API های مستقل جدید، که اکنون از پیش نمایش توسعه دهندگان فارغ التحصیل شده اند، به توسعه دهندگان Angular اجازه می دهند بدون استفاده از NgModules، برنامه بسازند.

API های مستقل جدید، که اکنون از پیش نمایش توسعه دهندگان فارغ التحصیل شده اند، به توسعه دهندگان Angular اجازه می دهند بدون استفاده از NgModules، برنامه بسازند.

Angular 15، آخرین نسخه از چارچوب برنامه وب مبتنی بر TypeScript که توسط Google توسعه یافته است، به تازگی منتشر شده است. این به‌روزرسانی دارای APIهای «مستقل» و پایداری است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد بدون استفاده از NgModules برنامه بسازند.

Angular 15 رسماً در ۱۶ نوامبر رونمایی شد. APIهای مستقل که به عنوان پیش‌نمایش توسعه‌دهنده در Angular 14 در ژوئن معرفی شدند، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند با استفاده از یک مؤلفه، یک برنامه را بوت کنند. آنها در HttpClient، Angular Elements، روتر و جاهای دیگر کار می کنند. مؤلفه‌های مستقل برای ساده‌سازی توسعه و به‌عنوان جایگزینی برای NgModules در نظر گرفته شده‌اند، راهی برای مدیریت وابستگی‌هایی که توسعه‌دهندگان آن را غیرضروری پیچیده می‌دانستند.

وب 3.0 نیازی به انقلاب بلاک چین ندارد

همچنین در Angular 15، یک API ترکیب دستوری جدید وعده افزایش استفاده مجدد از کد را می دهد. این برنامه توسعه دهندگان را قادر می سازد تا عناصر میزبان را با دستورالعمل ها تقویت کنند و Angular را با استراتژی استفاده مجدد از کد منطبق می کند. یک دستورالعمل تصویر جدید، که اکنون پایدار است، ویژگی‌هایی مانند تولید خودکار srcset را اضافه می‌کند تا از یک تصویر با اندازه مناسب، و حالت پر کردن آزمایشی اطمینان حاصل کند، تا باعث شود تصویر محفظه اصلی خود را پر کند، و نیاز به اعلام را حذف کند. ارتفاع و عرض تصویر NgOptimizedImage مستقل را می توان مستقیماً در یک مؤلفه یا NgModule استفاده کرد.

مقدمه ای برای Streamlit: برنامه های داده پایتون مبتنی بر وب آسان شده است

دستورالعمل‌های شروع کار با Angular را می‌توانید در GitHub پیدا کنید.

Angular 15 همچنین دارای ویژگی‌ها و پیشرفت‌های زیر است:

  • ردیابی پشته بهبود یافته برای اشکال زدایی.
  • موارد طراحی مواد برای وب (MDC)، اکنون پایدار است. li>
  • پشتیبانی از انتخاب محدوده در نوار لغزنده و یک API سفارشی‌سازی تراکم برای اجزاء. li>
  • Component Dev Kit (CDK) یک CDK listbox اولیه را اضافه می کند.
  • بهبود پشتیبانی آزمایشی برای بسته‌کننده جاوا اسکریپت ESbuild، با پشتیبان آزمایشی برای Sass، الگوی SVG، جایگزینی فایل، و ng – watch.
  • Angular CLI به شما امکان می‌دهد یک مؤلفه مستقل جدید از طریق ng g جزء --- مستقل ایجاد کنید. و خروجی ng new ساده شده است و test.ts، polyfills.ts و محیط‌ها را حذف می‌کند. پیکربندی را کاهش دهید.
  • توسعه‌دهندگان می‌توانند پیکربندی قالب‌بندی پیش‌فرض را برای DatePipe به‌صورت جهانی تغییر دهند.
  • سرویس زبان اکنون می‌تواند به‌طور خودکار مؤلفه‌هایی را که در یک الگو استفاده می‌شوند، اما به مؤلفه‌ای مستقل یا NgModule اضافه نشده‌اند، وارد کند.

برنامه‌های آتی برای Angular شامل بهبودهایی در خط لوله رندر سمت سرور و واکنش‌پذیری همراه با بهبود کیفیت زندگی است.