۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Azul Systems استارت آپ های جاوا را با CRaC تقویت می کند

پروژه OpenJDK Coordinated Restore at Checkpoint به یک برنامه در حال اجرا اجازه می دهد تا مکث کند، از وضعیت خود عکس بگیرید و بعداً حتی در دستگاه دیگری راه اندازی مجدد شود.

پروژه OpenJDK Coordinated Restore at Checkpoint به یک برنامه در حال اجرا اجازه می دهد تا مکث کند، از وضعیت خود عکس بگیرید و بعداً حتی در دستگاه دیگری راه اندازی مجدد شود.

ارائه‌دهنده نرم‌افزار جاوا Azul شروع به ارائه نسخه‌های OpenJDK Java با بازیابی هماهنگ در نقطه بازرسی (CRaC) کرده است. عملکرد، برای بهبود زمان راه اندازی و گرم کردن جاوا.

به‌طور رسمی در ۱۶ مه اعلام شد، انتشار به‌روزرسانی سه‌ماهه آوریل ۲۰۲۳ بیلدهای تجاری Azul Zulu Azure از OpenJDK با پشتیبانی CRaC معمولاً برای Java 17 در پلتفرم‌های Linux x64 در دسترس هستند. قابل دانلود رایگان در azul.com، Azul Zulu با CRaC می تواند برای توسعه، نمونه سازی استفاده شود و اهداف تولید، این شرکت گفت. Azul قابلیت‌های CRaC را برای نسخه‌های جاوای اضافی نیز در نظر گرفته است.

Oracle JDK Mission Control 9 تم تیره و قابل تنظیم مرورگر JVM را اضافه می کند

CRaC Java API به هماهنگی منابع در طول عملیات بازرسی و بازیابی اجازه می دهد. CRaC برای فعال کردن برنامه‌های جاوا برای فعال کردن آنی و با سرعت کامل طراحی شده است و برای عملکردهای بدون سرور، کانتینرها، میکروسرویس‌ها و سایر موارد استفاده قرار گرفته است.

آزول گفت:

CRaC زمان راه اندازی و گرم شدن برنامه جاوا را از ثانیه یا حتی دقیقه به میلی ثانیه کاهش می دهد. رویکرد CRaC به یک برنامه در حال اجرا اجازه می‌دهد تا مکث کند، از وضعیت خود عکس‌برداری کند و بعداً حتی در یک ماشین دیگر راه‌اندازی مجدد شود. یک ایست بازرسی CRaC متن کامل فرآیند برنامه را به عنوان تصویر، از جمله وضعیت و حافظه ذخیره می کند. پس از بازیابی، برنامه و وضعیت آن دوباره بارگیری می شود و از همان نقطه ای که نقطه بازرسی ایجاد شده است ادامه می یابد.

بررسی: Creatio 8.0 Atlas shoulders بدون کد CRM

راه‌حل‌های سنتی برای رسیدگی به زمان‌های آهسته راه‌اندازی و گرم کردن جاوا شامل ذخیره‌سازی و ذخیره‌سازی، متعادل‌سازی بار، بارگذاری پیش‌بار، بهینه‌سازی پیش‌فرض و اولیه‌سازی کد برنامه است. آزول گفت، اما این رویکردها شامل پیچیدگی بیشتر و سربار زیرساخت، افزایش هزینه و کاهش کارایی عملیاتی و توسعه‌دهنده است. رویکردهای جایگزین مانند کامپایل زود هنگام سعی در رفع مشکلات مشابه دارند اما از عدم سازگاری کامل با مشخصات جاوا و کاهش عملکرد زمان اجرا رنج می برند.