۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

AWS Lambda توابع جاوا را راه اندازی می کند

AWS Lambda SnapStart زمان راه اندازی جاوا را با مقداردهی اولیه توابع جاوا و ذخیره کردن یک عکس فوری از محیط اجرای اولیه کاهش می دهد.

AWS Lambda SnapStart زمان راه اندازی جاوا را با مقداردهی اولیه توابع جاوا و ذخیره کردن یک عکس فوری از محیط اجرای اولیه کاهش می دهد.

AWS از AWS Lambda SnapStart برای جاوا پرده برداری کرده است، یک بهینه سازی عملکرد با هدف تسهیل ساختن برنامه های جاوا پاسخگو و مقیاس پذیر با استفاده از AWS Lambda، سرویس محاسباتی بدون سرور و رویداد محور در ابر آمازون. .

AWS Lambda SnapStart برای جاوا که در ۲۸ نوامبر معرفی شد، زمان راه‌اندازی را با مقداردهی اولیه کد یک تابع، گرفتن یک عکس فوری از محیط اجرای اولیه و ذخیره آن در حافظه پنهان، بهبود می‌بخشد. هنگامی که عملکرد فراخوانی می شود و مقیاس آن افزایش می یابد، SnapStart اجرای جدید را از سر می گیرد. محیط‌ها از اسنپ‌شات ذخیره‌شده به جای نیاز به مقداردهی اولیه آن‌ها از ابتدا، بنابراین تأخیر راه‌اندازی را بهبود می‌بخشد. AWS گفت.

آنچه که توسعه دهندگان برنامه اکنون باید برای مبارزه با اکسپلویت های Log4j انجام دهند

AWS در توضیح دلیل خود برای این سرویس گفت که برای برنامه‌های حساس به تأخیر که در آن کاربران می‌خواهند از انبوه ترافیک غیرقابل پیش‌بینی پشتیبانی کنند، تأخیر طولانی راه‌اندازی می‌تواند تأثیر منفی بر تجربه کاربر بگذارد. AWS Lambda SnapStart برای برنامه‌هایی مانند میکروسرویس‌های تعاملی، پردازش داده‌ها یا APIهای همزمان ایده‌آل است.

از هک ها و وصله ها

کاربران می‌توانند Lambda SnapStart را برای توابع Lambda جدید یا موجود مبتنی بر جاوا که در Amazon Corretto 11 اجرا می‌شوند، از طریق API AWS Lambda، کنسول مدیریت AWS، رابط خط فرمان AWS و سایر قابلیت‌های AWS فعال کنند. Lambda SnapStart عموماً در مناطق AWS از جمله اوهایو، ویرجینیای شمالی، اورگان، آسیا و اقیانوسیه و ایرلند در دسترس است.