۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

نقشه راه شغلی فناوری اطلاعات: توسعه دهنده تمام پشته

بنابراین، می خواهید یک توسعه دهنده تمام پشته باشید؟ در اینجا نحوه رشد حرفه‌ای یک مهندس نرم‌افزار و برخی از چیزهایی که در طول راه آموخته است.

بنابراین، می خواهید یک توسعه دهنده تمام پشته باشید؟ در اینجا نحوه رشد حرفه‌ای یک مهندس نرم‌افزار و برخی از چیزهایی که در طول راه آموخته است.

یک توسعه‌دهنده فول استک، عناصر جلویی و بک‌اند یک وب‌سایت، برنامه وب یا برنامه رایانه‌ای را ایجاد و اجرا می‌کند. اکثر توسعه دهندگان تمام وقت به صورت تمام وقت کار می کنند و سایت کار Indeed.com می گوید که این حرفه به همکاری قابل توجهی نیاز دارد. معمولاً یک توسعه‌دهنده فول استک با طراحان رابط کاربری و تجربه کاربری و طراحان وب کار می‌کند.

توسعه دهندگان تمام پشته مسئول تبدیل عناصر طراحی وب به کد اجرایی هستند. کدگذاری عناصر سمت سرور یک محصول وب؛ کار با زبان ها و فناوری های برنامه نویسی مختلف برای توسعه وب سایت ها، برنامه های کاربردی وب یا برنامه های رایانه ای؛ و اصلاح و آزمایش محصولات یا نرم افزارهای وب، می گوید Indeed.

Alex Shulman

Alex Shulman یک مهندس پیشرو و توسعه دهنده تمام پشته در Simulate است.

آنها همچنین اغلب با طراحان، توسعه دهندگان و تامین کنندگان خارجی همکاری می کنند. پیشنهاد معاوضه بین ویژگی های توسعه مانند سرعت، قابلیت اطمینان، هزینه و عملکرد. و روندها و تحولات صنعت در فن آوری های دیجیتال را تحقیق کنید.

به‌طور میانگین، یک توسعه‌دهنده فول استک در ایالات متحده در حال حاضر سالانه ۱۰۰۰۰۰ دلار حقوق پایه دریافت می‌کند.

برای اینکه بفهمیم چه چیزی در تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده فول استک وجود دارد، با الکس شولمن، مدیر مهندسی نرم‌افزار و توسعه‌دهنده فول استک در شرکت تولید غذا و نوشیدنی Simulate صحبت کردیم.

از مدرسه تا استارت‌آپ‌ها

شولمن در موسسه فناوری استیونز در هوبوکن، نیوجرسی شرکت کرد و در رشته مهندسی کامپیوتر به عنوان بخشی از یک برنامه همکاری پنج ساله تحصیل کرد. او قبل از فارغ التحصیلی مدرسه را ترک کرد، تا حدی به دلیل فرصتی برای کسب درآمد از کار با سرمایه گذاران خطرپذیر (VC).

شولمن می‌گوید: «من همیشه برای کار در استارت‌آپ‌هایی با فناوری برنامه‌ریزی کرده بودم. او در نوجوانی کامپیوتر می ساخت و با سرورهای راه دور بازی می کرد، در دوران دبیرستان یک شرکت فناوری اطلاعات را اداره می کرد و برای مشاغل محلی و IBM کار قراردادی انجام می داد. او می‌گوید: «من در دوران نوجوانی در دوران دانشگاه تصور می‌کردم که بیشتر با سیلیکون، سیستم‌های جاسازی شده و میکروکنترلرها کار کنم.

یکی از اعضای خانواده که به عنوان یک مخترع مستقل کار می کرد، شولمن را در معرض یک مسیر شغلی در فناوری قرار داد. او می‌گوید: «حرفه‌اش از مهندس نرم‌افزار به مخترع پتنت سریالی به VC رسید. من در دوران کودکی چیزهای جالب و علمی زیادی در زندگی ام داشتم، از میکروسکوپ با اسلایدهای بیماری عفونی گرفته تا دریافت مین فریم های قدیمی IBM [و] HP. پدر و مادرم همیشه به جای یک بچه با من مانند یک بزرگسال کوچک رفتار می کردند.»

اختراع و کشف در حین کار

در حین تحصیل در موسسه استیونز، شولمن نقش‌های تعاونی را در اپراتور بورس سهام NASDAQ OMX Group, Inc. و در فروشنده ساعت مووادو پذیرفت. او در NASDAQ OMX، سخت افزار مرکز داده را مدیریت می کرد. در Movado، او یک سیستم چرخه شمارش را توسعه داد که شمارش موجودی مورد نیاز را بهبود می بخشد. او همچنین نرم‌افزاری برای شناسایی فرصت‌های از دست رفته برای جمع‌آوری معایب وظیفه نوشت و به کسب‌وکار کمک کرد تا مقدار قابل‌توجهی از عوارض پرداخت‌شده نادرست را بازیابی کند.

بعد از ترک تحصیل، شولمن به مدت شش ماه در یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر کار کرد و برنامه های کاربردی وب را برای پشتیبانی از حق ثبت اختراع و جمع آوری کمک های مالی ساخت. در سال ۲۰۱۲، او نقشی را در زیراکس به عنوان تحلیلگر EDiscovery که برنامه‌های Perl می‌نویسد، پذیرفت. اما نوشتن پرل هدف بلندمدت او نبود، بنابراین او پس انداز کرد، اضافه کاری کرد و به دنبال نقش های جدید بود.

پس از مدتی کار با اساتید دانشگاه بر روی علم غذاهای گیاهی، شولمن به عنوان اولین مهندس نرم افزار به شرکت غذایی Impossible Foods پیوست. او می‌گوید: «ما پلتفرم‌هایی را برای تحقیقات داخلی تقریباً در هر بخش، از جمله شیمی طعم، کشف پروتئین، [و] بافت ایجاد کردیم.

پس از پنج سال در Impossible و تغییرات زیادی در بخش او، نقش شولمن عملیاتی تر و کمتر مبتکر شد و او جستجو برای حرکت شغلی بعدی خود را آغاز کرد. برخی از همکاران شولمن از Impossible برای کار در Ouster، سازنده حسگرهای لیدار، رفتند و او نیز دنبال کرد. او به عنوان یک مهندس ابر به Ouster پیوست و پلتفرمی برای اجرای دستگاه‌ها در این زمینه ساخت.

بعد از مدتی در اوستر، شولمن متوجه شد که می‌خواهد برای خرید خانه و تشکیل خانواده با شریک زندگی‌اش، از منطقه خلیج نقل مکان کند. من شروع به نگاه کردن به برخی نقش‌های دوردست کردم و به عنوان یک مهندس ارشد پلتفرم، در Planet روزنه‌ای پیدا کردم.» Planet با بیش از ۱۵۰ ماهواره در مدار پایین زمین، حداقل دو بار در روز از هر فوت مربع از خشکی روی زمین عکس می‌گیرد. p>

در نقش خود، شولمن نسل بعدی ردیابی استفاده در مقیاس زمینی API را در پلتفرم شرکت طراحی کرد. او می‌گوید این سیستم به بخش مهمی از فرآیند عرضه اولیه عمومی تبدیل شد تا به کسب‌وکار کمک کند تا تفاوت‌های ظریف در رفتار مشتری در پلتفرم را درک کند.

به دنبال این نقش، شولمن به کارفرمای فعلی خود، شبیه سازی پیوست. او می‌گوید: «من نسبت به دیدگاه Simulate اشتیاق داشتم و فکر می‌کردم که واجد شرایط منحصربه‌فردی برای کمک به فناوری [آن] هستم. پس از رد شدن برای سمت CTO، “من بلافاصله از طریق ایمیل با بنیانگذاران شرکت تماس گرفتم و سابقه کاری خود را توضیح دادم و احساس کردم می‌توانم بعد از مدتی که در Impossible کار کردم تأثیر زیادی داشته باشم.” این منجر به استخدام او به عنوان یک مدیر ارشد مهندسی نرم افزار و توسعه دهنده کامل شد.

یک روز از زندگی یک توسعه دهنده فول استک

در نقش فعلی‌اش، شولمن می‌گوید قصد دارد “به فناوری کمک کند که اساساً غذایی که می‌خوریم را تغییر می‌دهد – ارتقاء جهان به یک سیستم غذایی مثبت‌تر”. او به‌عنوان یک مدیر مهندسی و توسعه‌دهنده فول استک، بیشتر وقت خود را صرف نوشتن نرم‌افزار، کار بر روی تنظیمات شبکه و رسیدگی به مشکلات فناوری می‌کند. او می‌گوید: «ساعت بلوک‌های زمان تمرکز» برای پروژه‌ها، او می‌گوید: «من قصد دارم حداقل دو روز را از جلسات برای کار عمیق دور نگه دارم.» او همچنین با ذینفعان، پیمانکاران ملاقات می‌کند و ساعات اداری را در طول بلوک‌های زمانی غیرمستمر برگزار می‌کند.

همچنین مهم است که در جریان آخرین فناوری های نوظهور باشید. شولمن می‌گوید که در کنفرانس‌ها، گفتگوها و جلسات نرم‌افزاری شرکت می‌کند و از تغییرات در پایتون و زبان Go و همچنین ارائه ابرها مطلع می‌شود. او همچنین کتاب هایی درباره مدیریت مهندسی و کد منبع می خواند.

الهام‌ها و توصیه‌ها

شولمن می‌گوید: «من از افرادی الهام می‌گیرم که چیزهای واقعی را اختراع یا انجام می‌دهند. «من از داستان‌هایی الهام گرفته‌ام درباره کار سخت که پاداش داده می‌شود یا فناوری هوشمندانه موفق بوده است. من از افرادی الهام می‌گیرم که چیزهایی را می‌سازند و می‌سازند. من بیشتر از افرادی الهام می‌گیرم که خود شروع به کار می‌کنند و مرزهای رشته خود را جابجا می‌کنند.”

در مورد بهترین توصیه‌های شغلی که دریافت کرده است، شولمن می‌گوید: «هدف داشته باشید فردی باشید که برای آنچه می‌دانید و نه آنچه انجام می‌دهید، دستمزد دریافت می‌کنید.» او خاطرنشان می کند که سخت کار کردن مهم است، اما «کار یک ماراتن است، نه دوی سرعت. سخت کار کنید اما نه آنقدر سخت که بسوزید.

برای توسعه دهندگانی که حرفه فناوری اطلاعات خود را ایجاد می کنند، هیچ جایگزینی برای تجربه وجود ندارد. «مهندسی نرم افزار و فضای فناوری، به طور کلی، می تواند گسترده باشد. بهترین راه برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بهتر، توسعه نرم افزار است.

او می‌گوید: «اگر باهوش‌ترین فرد اتاق هستید، اتاق جدیدی پیدا کنید.