۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

ServiceNow پلتفرم واکنش به حادثه را به مجموعه SaaS اضافه می کند

Lightstep Incident Response به تیم‌های devops دسترسی به ابزارهای مشاهده‌پذیری برای تعیین علت اصلی حوادث از طریق یک پورتال سلف سرویس را می‌دهد.

Lightstep Incident Response به تیم‌های devops دسترسی به ابزارهای مشاهده‌پذیری برای تعیین علت اصلی حوادث از طریق یک پورتال سلف سرویس را می‌دهد.

ServiceNow یک پلت فرم مدیریت حادثه را به مجموعه نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) خود اضافه کرده است. Lightstep Incident Response مبتنی بر پلتفرم مشاهده پذیری Lightstep است که ServiceNow در سال گذشته به دست آورد و به تیم های devops دسترسی به ابزارهایی را می دهد که آنها را قادر می سازد تا به سرعت علت اصلی حوادث را از طریق یک پورتال سلف سرویس تعیین کنند. ServiceNow گفت که پلتفرم جدید به توسعه دهندگان و مهندسان قابلیت اطمینان سایت (SRE) اجازه می دهد تا با مسلح کردن آنها به زمینه خدمات و اتوماسیون برای پاسخگویی موثر به حوادثی مانند اشکالات نرم افزاری، قطع برق، یا شبکه های از کار افتاده، زمان خرابی را کاهش دهند.

RJ Jainendra، معاون رئیس جمهور و مدیر کل کسب‌وکارهای نوظهور در ServiceNow، اظهار داشت: «آنچه ما از توسعه‌دهندگان و SRE می‌شنویم این است که حذف «سوئیچ زمینه» (تغییر بین ابزارهای مشاهده‌پذیری، حین تماس، همکاری و مدیریت رویداد) خطاهای انسانی را کاهش می‌دهد و سرعت را افزایش می‌دهد. زمان پاسخگویی با Lightstep Incident Response، ما یک پلتفرم واحد را برای تیم‌ها فراهم می‌کنیم که تشدید تماس، گروه‌بندی هشدار، تجزیه و تحلیل حادثه، و اصلاح را هماهنگ می‌کند، در حالی که به طور یکپارچه با ابزارهای مدیریت رویداد و همکاری یکپارچه می‌شود تا سوئیچ زمینه را حذف کرده و حوادث را با سرعت حل کند. /p>

شروع کار با Azure Automation

پلتفرم جدید چرخش‌های حین تماس سازمان را با همگام‌سازی زمان‌بندی‌ها در یک تقویم مشترک مدیریت می‌کند. برچسب‌های خاص بر اساس ماهیت یک حادثه و سرویسی که تحت تأثیر قرار می‌گیرد، نشان می‌دهد که چه کسی باید به حلقه متصل شود. سپس همکاران به یک کانال اختصاصی بر اساس ادغام های همکاری از پیش ساخته شده برای اصلاح سریع دعوت می شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند اتوماسیون‌هایی ایجاد کنند که در صورت تکرار، مشکلات خودآزمایی و خودترمیمی را ایجاد کنند.

نظرسنجی devsecops GitLab پیشرفت، اولویت های جدید را می یابد

Lightstep Incident Response با ابزارهای نظارتی، مشاهده‌پذیری و همکاری پیشرو مانند LogicMonitor، Sumo Logic و Zoom ادغام می‌شود. برای مشتریان ServiceNow، Lightstep Incident Response به طور بومی با پلتفرم Now ادغام می‌شود، و به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت به تیم مناسب در یک پلتفرم واکنش نشان دهند یا حوادث را تشدید کنند و پاسخ حادثه را به عملیات اصلی متصل کنند و کل قدرت سازمان خود را پشت سر بگذارند. این شرکت افزود: تجربه مشتری.

VMware حفاظت از زمان اجرای کانتینر را به مجموعه امنیتی Carbon Black اضافه می کند

بن سیگلمن، مدیر کل Lightstep و خالق OpenTelemetry، گفت: «ترکیب قابلیت مشاهده در زمان واقعی و پاسخ حادثه به مهندسان در حال تماس بینش قدرتمندی در مورد تغییرات مهم و توانایی انجام سریع می‌دهد. “با معرفی Lightstep Incident Response، ما راه حل همه کاره را برای توسعه دهندگان و SRE ارائه می دهیم تا با سرعت و کارایی لازم برای حفظ تجربیات استثنایی برای مشتریانی که از برنامه ها و خدماتشان استفاده می کنند، عمل کنند.”

Lightstep Incident Response به‌عنوان نسخه‌های رایگان و پولی ارائه می‌شود، با مدل قیمت‌گذاری بر اساس تعداد خدمات فعال در حال مدیریت است.