۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Microsoft Dev Box تابستان امسال عرضه می شود

سرویس میزبانی Azure به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که ایستگاه های کاری مبتنی بر ویندوز خاص پروژه را با پشتیبانی از تصاویر سفارشی و قابلیت های پیکربندی به عنوان کد، در صورت تقاضا بچرخانند.

سرویس میزبانی Azure به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که ایستگاه های کاری مبتنی بر ویندوز خاص پروژه را با پشتیبانی از تصاویر سفارشی و قابلیت های پیکربندی به عنوان کد، در صورت تقاضا بچرخانند.

Microsoft Dev Box که ایستگاه‌های کاری توسعه نرم‌افزار را در ابر Azure ارائه می‌کند، به طور کلی در ماه ژوئیه در دسترس خواهد بود، این شرکت در ۲۴ مه گفت. این سرویس در حال حاضر برای پیش‌نمایش در دسترس است.

Microsoft Dev Box ایستگاه های کاری توسعه پروژه خاص را ارائه می دهد که از قبل پیکربندی شده اند و به صورت مرکزی مدیریت می شود. جعبه‌های توسعه‌دهنده را می‌توان از دستگاه‌های Windows، macOS، iOS و Android در دسترس قرار داد و از استفاده از هر ابزار توسعه‌ای که روی ویندوز یا زیرسیستم ویندوز برای لینوکس اجرا می‌شود، پشتیبانی می‌کند. خود مایکروسافت Dev Box را برای بیش از ۹۰۰۰ مهندس خود در بخش توسعه دهندگان مایکروسافت و همچنین در تیم‌های Azure، Office، Bing و Windows مستقر کرده است. پیش نمایش عمومی Dev Box در آگوست گذشته اعلام شد.

TigerGraph Cloud قابلیت های IAM را اضافه می کند

توسعه‌دهندگان می‌توانند SKUهای Dev Box با قدرت بالا را برای توسعه و اجرای بارهای کاری با کارایی بالا، محاسباتی فشرده و حافظه فشرده پیکربندی کنند. برای کمک به اطمینان از اینکه تیم‌های توسعه و زیرساخت می‌توانند به سرعت با Dev Box شروع به کار کنند، چندین تصویر شروع کننده متمرکز بر توسعه‌دهنده در بازار Azure موجود است، از جمله کلینت ویندوز برای توسعه دهندگان، Visual Studio 2019 و Visual Studio 2022.

پروژه Cppfront با هدف مدرن سازی ++C است

تصاویر Dev Box را می توان همانطور که هست استفاده کرد یا به عنوان تصاویر پایه برای سفارشی سازی بیشتر استفاده کرد. همچنین در یک پیش‌نمایش خصوصی، Dev Box Customizations موجود است، که قابلیت‌های پیکربندی به‌عنوان کد هستند که به تیم‌های توسعه امکان می‌دهد تصاویر پایه را با ابزارها، منبع، باینری‌ها و حافظه پنهان با استفاده از فایل‌های پیکربندی YAML سفارشی کنند. برنامه‌نویسان می‌توانند برای پیش‌نمایش خصوصی در اینجا ثبت‌نام کنند.