۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Devs برای اوکراین برای جمع آوری پول برای خیریه ها، سازمان های غیردولتی فعال در منطقه جنگی

هشت سازمان عواید کنفرانس توسعه دهندگان بداهه را دریافت خواهند کرد که از دوشنبه 25 آوریل آغاز می شود، با هدف ارائه کمک به اوکراینی های آسیب دیده از تهاجم روسیه.

هشت سازمان عواید کنفرانس توسعه دهندگان بداهه را دریافت خواهند کرد که از دوشنبه ۲۵ آوریل آغاز می شود، با هدف ارائه کمک به اوکراینی های آسیب دیده از تهاجم روسیه.

سازمان دهندگان یک کنفرانس دو روزه توسعه‌دهندگان با عنوان Devs For Ukraine که از دوشنبه ۲۵ آوریل آغاز می‌شود، می‌خواهند ۱۰۰,۰۰۰ دلار برای حمایت از سازمان‌های غیردولتی و خیریه‌های فعال در کشور جنگ‌زده جمع‌آوری کنند.

Devs For Ukraine زاییده فکر توسعه دهندگان در Remote است، یک راه اندازی بین المللی منابع انسانی که خدمات مدیریت حقوق و دستمزد، انطباق و مزایا را برای شرکت هایی با کارمندان دوردست ارائه می دهد. این رویداد در حال حاضر دارای ۱۹ جلسه مختلف رزرو شده است که ۹ جلسه برای دوشنبه و بقیه در روز بعد برنامه ریزی شده است.

آنچه که توسعه دهندگان باید در زمان رکود انجام دهند

بلندگوها شامل توسعه دهندگانی از Google، Meta، Stripe و Shopify، و همچنین چندین از خود Remote هستند. دن آبراموف، از تیم React متا، روز دوشنبه یک پرسش و پاسخ خواهد داد و جسیکا جانیک، از تیم Angular Google، در همان روز درباره RESTful APIs بحث خواهد کرد. سه‌شنبه، مهندس ارشد شاپیفای، آرون پترسون، و همچنین رویدادهایی به سرپرستی کارمندان Remote مانند توبی فایفر و ویتوریا بیتتون سخنرانی می‌کنند.

Cassidy Williams، رئیس تجربه و آموزش توسعه‌دهندگان در Remote و یکی از سازمان‌دهندگان کنفرانس، گفت که ایده اولیه حدود دو هفته پیش شکل گرفت و زاییده فکر او و سارا ویرا، توسعه‌دهنده Remote بود. این دو به طور مستقل برای کمک به قربانیان تهاجم روسیه کار می کردند، ویلیامز با کمک به مردم برای یافتن شغل و اجازه مهاجرت به آنها، و ویرا با کمک به انتقال آنها به خارج از منطقه جنگی.

اینتل با یک فشار عظیم هوش مصنوعی به توسعه دهندگان ضربه می زند

ویلیامز در یک مصاحبه تلفنی گفت: “او گفت “چه می شود اگر کنفرانسی برگزار کنیم” و من گفتم “بله، بیایید این کار را انجام دهیم.” “هدف اولیه ما جمع آوری ۱۵۰۰۰ دلار بود و در عرض ۲۴ ساعت به آن هدف دست یافتیم.”

ویلیامز اضافه کرد که این شرکت به شدت از کنفرانس حمایت کرده است و منابعی را برای کمک به تولید جلسات و آماده شدن برای رویدادی که به طور رسمی در روز دوشنبه آغاز می شود، اختصاص داده است.

او گفت: “دریافت کمک فوری در این مورد واقعا عالی بود.”

درآمد حاصل از Devs For Ukraine به طور مساوی بین هشت موسسه خیریه و NGO تقسیم خواهد شد:

  • زنده برگرد، که از نیروهای نظامی اوکراین حمایت می کند،
  • صلیب سرخ اوکراین،
  • Polska Akcja Humanitarna (اقدام بشردوستانه لهستانی)، که از غیرنظامیان گرفتار در اوکراین حمایت می کند،
  • بانک ملی اوکراین که در حال جمع آوری کمک های بشردوستانه است،
  • Insight، که به LGBTQ+ اوکراینی های آسیب دیده از جنگ کمک می کند،
  • رزوم که در حال ارائه لوازم پزشکی و سایر کمک‌ها است،
  • صداهای کودکان اوکراین،
  • و ائتلاف برای حمایت از سیاه پوستان در اوکراین.
هفته بد داکر

ویلیامز گفت: «ما سعی کردیم تا حد امکان با سازمان‌هایی که انتخاب کرده‌ایم عمدی رفتار کنیم.

جلسات کنفرانس رایگان خواهد بود و در Twitch پخش می شود، اما کمک های مالی به Devs For Ukraine می تواند باشد اینجا – اطلاعات بیشتر در مورد رویداد از طریق Twitter در دسترس خواهد بود اینجا.