۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

اکثر توسعه دهندگان منبع باز به تغییر شغل چشم دوخته اند: نظرسنجی EDB

بر اساس این گزارش، اکثر 1400 پاسخ‌دهندگان به بهبود گزینه‌های مسیر شغلی، راهنمایی و دسترسی بیشتر به آموزش به عنوان دلایل اصلی نگاه کردن به گزینه‌های شغلی در میان «استعفای بزرگ» اشاره کردند.

بر اساس این گزارش، اکثر ۱۴۰۰ پاسخ‌دهندگان به بهبود گزینه‌های مسیر شغلی، راهنمایی و دسترسی بیشتر به آموزش به عنوان دلایل اصلی نگاه کردن به گزینه‌های شغلی در میان «استعفای بزرگ» اشاره کردند.

اکثر توسعه دهندگان منبع باز به دنبال فرصت های شغلی جدید در میان “عالی هستند بر اساس گزارش ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت پایگاه داده EDB، استعفا، که حجم کار به شدت افزایش یافته است.

این گزارش که بر اساس نظرسنجی از بیش از ۱۴۰۰ توسعه‌دهنده برنامه‌ها و متخصصان فناوری اطلاعات، عملیات و مدیریت کسب‌وکار در سطح جهان است، نشان می‌دهد که با وجود تا حدودی راضی بودن، ۴۴ درصد از توسعه‌دهندگان همچنان به گزینه‌های شغلی چشم دوخته بودند. ۱۰ درصد دیگر از پاسخ دهندگان از شغل فعلی خود ناراضی بودند.

OutSystems از AI Agent Builder بدون کد رونمایی کرد

این گزارش نشان داد که تنها ۴۶ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از نقش فعلی خود راضی هستند.

در این گزارش توضیح داده شد که شانس بهبود مسیر شغلی، عدم وجود مربی مناسب و دسترسی بیشتر به آموزش، به غیر از حقوق و مزایا، دلایل اصلی توجه پاسخ دهندگان به فرصت های جدید بوده و نزدیک به ۶۷ درصد پاسخ دهندگان ادعا می کنند که در ۱۲ ماه گذشته حجم کاری که به آنها محول شده افزایش یافته است.

توسعه دهندگان دسترسی به فناوری های پیشرفته را ترجیح می دهند

تقریباً ۴۳ درصد از پاسخ‌دهندگان، گزینه‌های بهبود یافته مسیر شغلی را به عنوان دلیل اصلی برای جستجوی مشاغل جدید ذکر کردند، در مقابل تنها ۲۴ درصد که همین دلیل را در نظرسنجی قبلی در سال ۲۰۲۱ ذکر کردند.

سفر به خود بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار

یک معیار دیگر در این نظرسنجی نشان داد که تقریباً ۳۲٪ از پاسخ دهندگان به ترک موقعیت فعلی خود برای فرصتی برای کار با فناوری های پیشرفته تر فکر می کنند، که این جهش دو برابری از تنها ۱۶٪ پاسخ دهندگانی است که در سال ۲۰۲۱ مشترک این تفکر بودند.

علاوه بر این، نزدیک به ۳۸ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به فکر ترک موقعیت فعلی خود برای فرصتی هستند که در آن راهنمایی مناسبی دریافت می کنند، در حالی که ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان به محل کاری که دسترسی بیشتری به آموزش و گواهینامه ها ارائه می دهد رأی دادند.

نحوه استفاده از uv: یک نصب کننده بسته Python بسیار سریع

>

اجرای برنامه ها کلید حفظ کارکنان است

از پاسخ دهندگان راضی، تقریباً ۲۱٪ گفتند که شرکت آنها یک برنامه راهنمایی راه اندازی کرده است. از سوی دیگر، بیش از ۴۳ درصد از پاسخ دهندگان ناراضی گفتند که سازمان های آنها هیچ برنامه آموزشی و راهنمایی از راه دور را در طول سال گذشته معرفی نکرده اند.

برای حفظ استعدادها، سازمان‌ها نه تنها باید ابتکاراتی را برای حمایت از بهبود گزینه‌های مسیر شغلی، فرصت‌های مربیگری بهتر و آموزش‌های بیشتر انجام دهند، بلکه باید آنها را به درستی اجرا کنند.