۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

ایستگاه های کاری Microsoft Dev Box در Azure به GA می روند

ایستگاه‌های کاری توسعه پروژه خاص با میزبانی Azure از دستگاه‌های Windows، macOS، iOS و Android قابل دسترسی هستند.

ایستگاه‌های کاری توسعه پروژه خاص با میزبانی Azure از دستگاه‌های Windows، macOS، iOS و Android قابل دسترسی هستند.

Microsoft Dev Box، یک سرویس ابری با میزبانی Azure که ایستگاه های کاری “آماده برای کد” را برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم می کند، اکنون به طور کلی در دسترس است، شرکت اعلام شد.< /p>

قابل دسترسی از وب‌سایت Azure، سرویس Dev Box ارائه می‌دهد جعبه‌های توسعه‌دهنده پروژه خاص که از پیش پیکربندی شده و به صورت مرکزی مدیریت می‌شوند. افزوده‌های اخیر به Dev Box عبارتند از ادغام Visual Studio IDE و configuration-as-code customization، که مایکروسافت گفت این سرویس را برای سازمانی آماده می کند. بیش از ۱۰۰۰۰ توسعه دهنده مایکروسافت در حال حاضر از این سرویس استفاده می کنند که در یک پیش نمایش عمومی در آگوست ۲۰۲۲ رونمایی شد.

ساخت یا خرید هوش مصنوعی مولد مبتنی بر ابر؟

بیشتر دستگاه‌های مدرن با اتصال به اینترنت می‌توانند به جعبه‌های برنامه‌نویس، از جمله رایانه‌های شخصی Windows، Mac، و دستگاه‌های iOS و Android دسترسی داشته باشند. توسعه دهندگان می توانند از طریق برنامه Microsoft Remote Desktop یا مستقیماً در یک مرورگر با قابلیت HTML5 به Dev Boxes دسترسی داشته باشند. اما برخی از ویژگی ها ممکن است به سخت افزار خاصی نیاز داشته باشند.

مایکروسافت دات نت Core 3.1 به پایان خود نزدیک می شود

مایکروسافت در ابتدا برنامه‌ریزی کرد که برای Dev Box‌ها صرفاً بر اساس یک مدل مصرف شارژ کند، که در آن مشتریان فقط زمانی پرداخت می‌کنند که Dev Box در حال اجرا باشد. مایکروسافت گفت، اما این مدل برای مدیرانی که می‌خواهند هزینه ماهانه استاندارد شده برای استفاده تمام وقت بپردازند، تنوع زیادی ایجاد می‌کند. بنابراین، مایکروسافت قیمت ماهانه ای را برای استفاده تمام وقت Dev Box معرفی کرد و در عین حال قیمت گذاری مبتنی بر مصرف را حفظ کرد که تا یک شکاف قیمت ماهانه هزینه می کند.

NET Community Toolkit 8.1 قابلیت های MVVM را افزایش می دهد

سازمان‌ها می‌توانند دسترسی و استفاده از Dev Boxes را از طریق Windows 365 و Microsoft Intune مدیریت کنند. Dev Box ادامه‌ای از آزمایشگاه‌های Azure DevTest مایکروسافت است، سرویسی که در سال ۲۰۱۶ برای ایجاد ماشین‌های مجازی قالب‌بندی‌شده برای توسعه و آزمایش موارد استفاده معرفی شد. Dev Box همچنین از Visual Studio Codespaces که اکنون با نام GitHub Codespaces شناخته می‌شود، پیروی می‌کند، که محیط‌های توسعه مبتنی بر کانتینر و لینوکس از پیش پیکربندی شده را ارائه کرده است که از ویرایشگر کد ویژوال استودیو ایجاد شده است. .

Microsoft از بازخورد کاربران Dev Box استقبال می‌کند.