۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

خدمات AWS Entity Resolution برای کمک به شرکت‌ها در بهبود کیفیت داده‌ها

به گفته این شرکت، سرویس مبتنی بر یادگیری ماشین، که از طریق یک رابط بدون کد در کنسول مدیریت AWS قابل دسترسی است، می تواند برای تطبیق داده های چندین دریاچه داده یا ذخیره سازی AWS استفاده شود.

به گفته این شرکت، سرویس مبتنی بر یادگیری ماشین، که از طریق یک رابط بدون کد در کنسول مدیریت AWS قابل دسترسی است، می تواند برای تطبیق داده های چندین دریاچه داده یا ذخیره سازی AWS استفاده شود.

سرویس‌های وب آمازون (AWS) یک سرویس جدید به نام AWS Entity Resolution منتشر کرده است تا به شرکت‌ها کمک کند کیفیت داده‌ها را برای کارهای تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی بهبود بخشند.

Davor Golac، مدیر کل این سرویس در AWS، گفت: این سرویس جدید از یادگیری ماشینی برای کمک به کاربران تجاری در سازمانی برای مطابقت داده‌های چندین دریاچه داده یا ذخیره‌سازی AWS استفاده می‌کند. از طریق یک رابط بدون کد در کنسول مدیریت AWS قابل دسترسی است.

Golac گفت: هدف این سرویس کاهش هزینه های سازمانی برای حل چالش های مربوط به کیفیت داده است. او گفت که تنها برای ایالات متحده، شرکت ها سالانه حدود ۳.۱ تریلیون دلار برای بهبود کیفیت داده هزینه می کنند.

چگونه برای متاورس آماده شویم

برخلاف رویه توسعه، ادغام و مدیریت خطوط لوله داده پیچیده برای تطبیق داده‌ها، رابط بدون کد سرویس جدید را می‌توان برای اتخاذ گردش‌های کاری از پیش پیکربندی شده یا ایجاد گردش‌های کاری مبتنی بر قانون سفارشی برای هر نوع سابقه استفاده کرد. – مطابقت و دقت مورد نیاز با کمک یادگیری ماشینی، شرکت گفت.

مشتریان می‌توانند آستانه بالاتری را برای به دست آوردن تطابق دقیق یا آستانه پایین‌تری برای مطابقت داده‌ها در مجموعه گسترده‌تری از نتایج تعیین کنند. به گفته Golac، زمانی که آستانه تنظیم شد، مدل یادگیری ماشین سرویس داده‌ها را با ویژگی‌های مشابه قبل از خوشه‌بندی و تولید یک خروجی عادی داده در ذخیره‌سازی AWS S3 شناسایی می‌کند و اصول زیربنایی سرویس را با جستجوی برداری یا معنایی مقایسه می‌کند.

راهنمای رهبران فناوری در سال 2023

او گفت که داده های نرمال شده خروجی را می توان برای کارهای تحلیلی یا هوش مصنوعی استفاده کرد.

AWS گفت ابزار Entity Resolution همچنین نیاز شرکت‌ها به استخدام توسعه‌دهندگان و صرف ماه‌ها صرف توسعه مدل یادگیری ماشینی خود را برای تمیز کردن یا عادی‌سازی داده‌ها را رد می‌کند.

این سرویس عموماً در دسترس است و می‌توان آن را در سراسر مکان‌های AWS از جمله شرق ایالات متحده (اوهایو)، شرق ایالات متحده (N. ویرجینیا)، غرب ایالات متحده (اورگان)، آسیا و اقیانوسیه (سئول)، آسیا و اقیانوسیه (سنگاپور)، آسیا و اقیانوسیه دسترسی داشت. این شرکت گفت (سیدنی)، آسیا و اقیانوسیه (توکیو)، اروپا (فرانکفورت)، اروپا (ایرلند) و اروپا (لندن)، با در دسترس بودن برای مناطق دیگر که به زودی دنبال می‌شود.

از پردازنده‌های گرافیکی برای برنامه‌های یادگیری ماشین حداکثر استفاده را ببرید

Resolution Entity AWS در حال حاضر در Amazon S3 Storage پشتیبانی می شود. شرکت هزینه برای تعداد رکوردهای پردازش شده در هر گردش کار ۰.۲۵ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ رکورد پردازش شده دریافت می کند.

گولاک گفت:

پیش بینی می‌شود در ماه‌های آینده پشتیبانی از سایر منابع داده دنبال شود.

به‌علاوه، این شرکت این سرویس را در ارائه‌های پلتفرم اتصال داده LiveRamp، آژانس گزارش‌دهی اعتبار مصرف‌کننده آمریکایی TransUnion و چارچوب تبلیغات منبع باز Unified ID 2.0 ادغام کرده است.

در خلال کنفرانس سالانه re:Invent در سال گذشته، AWS اشاره کرد که سرویس جدیدی را با نام Identity Resolution راه‌اندازی می‌کند و سرویس Data Clean Rooms خود را اعلام می‌کند.

Golac گفت: «سرویس Identity Resolution برنامه‌ریزی‌شده به نام Entity Resolution تغییر نام داده و راه‌اندازی شده است.