۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

DataStax جریان داده در زمان واقعی را به سرویس مدیریت شده AstraDB اضافه می کند

ویژگی جدید ضبط داده تغییر (CDC) DataStax جریان با تأخیر کم را به پایگاه داده AstraDB به عنوان سرویس اضافه می کند.

ویژگی جدید ضبط داده تغییر (CDC) DataStax جریان با تأخیر کم را به پایگاه داده AstraDB به عنوان سرویس اضافه می کند.

DataStax در حال افزودن قابلیت‌های تغییر داده‌های (CDC) با تاخیر کم به AstraDB NoSQL database-as-a-a-service خود است.

بر اساس پروژه منبع باز Apache Pulsar، DataStax به دنبال کمک به مشتریان برای ایجاد قابلیت‌های جریان داده با تاخیر کم در برنامه‌های خود است. Pulsar که در ابتدا در یاهو ساخته شد، به عنوان یک ابزار متن باز جریان رویداد برای رقیب Apache Kafka ظاهر شد، که تغییرات پایگاه داده را در زمان واقعی پردازش و ارائه می کند و نتایج را در منطقه فرود انتخابی شما توزیع می کند.

Postgres همه جا

کریس لاتیمر، معاون مدیریت محصول در DataStax، گفت: «می‌توانید تغییرات داده‌های حجیمی را که به پایگاه داده شما وارد می‌شود به مقصدهای دیگری مانند Snowflake، BigQuery، C++، Java یا هر کلاینت برنامه‌ای دیگر منتقل کنید.

>

وعده بزرگ در اینجا این است که مشتریان بتوانند به راحتی داده های عملیاتی و جریانی را در یک محیط مدیریت شده ترکیب کنند.

“آنچه منحصر به فرد به نظر می رسد این است که DataStax یک ویژگی CDC را برای یک پایگاه داده غیر رابطه ای ارائه می دهد، در حالی که اکثر گزینه های CDC برای پایگاه های داده رابطه ای هستند. کارل اولوفسون، معاون پژوهشی IDC، گفت: CDC معمولاً یکی از ویژگی‌های [سیستم‌های مدیریت پایگاه داده] یا سیستمی است که برای تشخیص داده‌های تغییر نزدیک طراحی شده است.

نحوه استفاده از نشانه های لغو در ASP.NET Core 7

در حال حاضر بحث سالمی در سراسر صنعت وجود دارد مبنی بر اینکه Apache Pulsar، که یک سرویس پیام رسانی سرور به سرور است، به دلیل ابر بومی آن، بهتر از رقیب معتبرتر خود Apache Kafka است. طراحی و مناسب بودن برای برنامه های کاربردی بیشتر.

طبق گفته Latimer، DataStax موارد استفاده قانع‌کننده‌ای را برای این ویژگی CDC جدید برای مشتریانی با حجم داده‌های بزرگ در بخش‌های رمزنگاری، رزرو سفر و نرم‌افزار به‌عنوان خدمات مشاهده می‌کند.

ارتقاء ویژوال استودیو جستجوی کد را تقویت می کند

داگ هنشن، تحلیلگر اصلی در Constellation Research، گفت: «سرویس همراه CDC بومی ابری DataStax برای شرکت‌هایی طراحی شده است که استقرار جهانی دارند و نیاز به مقیاس‌بندی سریع پایگاه داده خود دارند.

سال گذشته در سپتامبر، DataStax AstraDB را در دسترس در تمام ارائه‌دهندگان بزرگ ابر – Microsoft Azure، خدمات وب آمازون، و Google Cloud Platform – پس از اعلام یک NoSQL DBaaS Atlas بدون سرور در ماه جولای از رقیب MongoDB.