۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پلت فرم امنیتی کانتینر NeuVector منبع باز Suse

پس از خرید NeuVector در سال گذشته، Suse هیچ زمانی را برای منبع‌دهی باز پلتفرم امنیتی کانتینر «چرخه حیات کامل» برای همه کاربران Kubernetes تلف نکرد.

پس از خرید NeuVector در سال گذشته، Suse هیچ زمانی را برای منبع‌دهی باز پلتفرم امنیتی کانتینر «چرخه حیات کامل» برای همه کاربران Kubernetes تلف نکرد.

Suse کد پلت فرم امنیتی NeuVector Container Runtime تحت مجوز Apache 2.0 را در GitHub منبع باز کرده است. ، کمتر از سه ماه پس از خرید شرکت.

امنیت زمان اجرا کانتینر مدلی نوظهور است که در آن برنامه‌نویسان قصد دارند تا بارهای کاری زودگذر ابر بومی خود را به طور مداوم از سخت کردن یک خوشه Kubernetes برای اسکن دائمی رفتارهای غیرمنتظره در ظرف پس از تولید. p>

Red Hat Linux مدیریت کانتینر را ساده می کند

این نیاز به ایمن کردن کانتینرها به چیزی شبیه به تصاحب زمین در صنعت منجر شده است، زیرا استارت‌آپ‌های دارای بودجه خوب مانند Deepfence، Sysdig و Aqua Security با فروشندگان معتبری که این بازار را دنبال می‌کنند، مبارزه می‌کنند، خواه Palo Alto Networks با TwistLock، Red کلاه با StackRox، و اکنون Suse با NeuVector.

محققان در مورد پسوندهای Visual Studio Code مخرب هشدار می دهند

ویژگی‌های NeuVector شامل اسکن آسیب‌پذیری مستمر در کل چرخه حیات کانتینر، امنیت زمان اجرا سرتاسر، دید عمیق شبکه در میان پادها و تقسیم‌بندی کانتینر برای انطباق بیشتر است.

تصاویر ظرف NeuVector اکنون می‌توانند نصب شوند روی هر خوشه Kubernetes دارای گواهی CNCF. همچنین عمیقاً با پلتفرم کانتینر مدیریت شده خود Suse، Rancher، ادغام شده است، جایی که از طریق کاتالوگ برنامه در دسترس خواهد بود.

«ما قویاً معتقدیم که این حرکت به ایجاد نوآوری قابل توجهی در اکوسیستم در امنیت Kubernetes کمک می کند – صنعتی که به طور سنتی تحت تسلط راه حل های منبع بسته و اختصاصی بوده است. در یک پست وبلاگ نوشت.

گلنگ چک کننده آسیب پذیری پرچم آسیب پذیری های Go

لیانگ نوشت: «کار برای منبع باز کردن کامل یک فناوری که قبلاً اختصاصی بود، گواهی بر فرهنگ منبع باز Suse و تعهد ما برای ارائه راه حل های باز، قابل همکاری و نوآورانه به شرکا و مشتریانمان است.