۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مهارت های جاوا اسکریپت، جاوا و پایتون بیشترین تقاضا را دارد

طبق گزارش استخدام فناوری CodinGame-CoderPad، تقاضا برای مهارت‌های TypeScript، Swift، Scala، Kotlin و Go همگی بیشتر از عرضه است.

طبق گزارش استخدام فناوری CodinGame-CoderPad، تقاضا برای مهارت‌های TypeScript، Swift، Scala، Kotlin و Go همگی بیشتر از عرضه است.

بر اساس گزارشی که این هفته توسط پلتفرم‌های استخدام فناوری CodinGame و CoderPad منتشر شد، مهارت‌های جاوا اسکریپت، جاوا و پایتون بیشترین تقاضا را برای استخدام‌کنندگان دارند. اما در حالی که عرضه این مهارت ها از تقاضا بیشتر است، تقاضا برای مهارت های TypeScript، Swift، Scala، Kotlin و Go همگی از عرضه بیشتر است.

وضعیت استخدام فناوری در سال ۲۰۲۳، گزارشی از CodinGame-CoderPad که در ۱۰ ژانویه منتشر شد، از نظرسنجی از ۱۴۰۰۰ متخصص استفاده می کند و بینش هایی را در مورد آنچه در سال ۲۰۲۳ ممکن است ارائه می دهد. برای استخدام کنندگان صنعت فناوری و جویندگان کار نگه دارید. این گزارش اشاره می‌کند که تقاضا برای مهارت‌های جاوا اسکریپت، جاوا و پایتون با سال‌های گذشته مطابقت دارد.

اوراکل پشتیبانی از جاوا 11، جاوا در سولاریس را گسترش می دهد

در میان چارچوب‌های توسعه، Node.js، React و NET Core شناخته‌شده‌ترین و پرتقاضاترین هستند. نظرسنجی نشان داد که تقاضای Angular از عرضه بیشتر است، در حالی که محبوبیت آن در بین توسعه‌دهندگان کاهش یافته است. کاهش محبوبیت Angular در بین توسعه‌دهندگان، یافته‌ای از گزارش وضعیت جاوا اسکریپت ۲۰۲۲ است که به تازگی منتشر شده است.

اولین نگاهی به Windows AI Studio

همچنین در گزارش وضعیت استخدام فناوری ۲۰۲۳ ذکر شده است:

  • با وجود نوسانات در بخش فناوری، توسعه دهندگان در شغل خود احساس امنیت می کنند. یک سوم از افراد مورد بررسی گزارش کردند که نسبت به سال گذشته احساس امنیت بیشتری داشتند و ۴۱٪ هیچ تغییر قابل توجهی را گزارش نکردند.
  • سه مهارت فنی برتر که توسعه‌دهندگان می‌خواهند یاد بگیرند عبارتند از: توسعه وب، هوش مصنوعی/یادگیری ماشین، و توسعه بازی.
  • سه مهارت برتر مورد نظر استخدام‌کنندگان عبارتند از توسعه وب، توسعه و توسعه نرم‌افزار پایگاه داده.
  • چالش‌های اصلی توسعه‌دهندگان در محل کار شامل تغییرات برنامه‌ریزی نشده در برنامه، مسیر نامشخص، و فقدان دانش فنی توسط اعضای تیم است.
  • ۵۹٪ از توسعه دهندگان مدرک دانشگاهی در علوم کامپیوتر ندارند. نزدیک به یک سوم خود را در درجه اول خودآموخته می دانند.
  • اکنون اکثر تیم ها بین کار از راه دور و در محل ترکیب شده اند. فقط ۱۵٪ در ۱۰۰٪ مواقع در محل کار می کنند.
  • کار توسعه دهندگان آزاد به طور فزاینده ای محبوب می شود.
JFrog، AWS برای یادگیری ماشینی در فضای ابری تیم می‌شوند