۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

سرور GitHub Enterprise امنیت کد و ویژگی های اتوماسیون را اضافه می کند

به‌روزرسانی نرم‌افزار GitHub برای مدیریت مخازن در سرورهای خصوصی دارای دسترسی به رجیستری کانتینر GitHub، هشدارها و به‌روزرسانی‌های امنیتی Dependabot و گردش‌های کاری قابل استفاده مجدد است.

به‌روزرسانی نرم‌افزار GitHub برای مدیریت مخازن در سرورهای خصوصی دارای دسترسی به رجیستری کانتینر GitHub، هشدارها و به‌روزرسانی‌های امنیتی Dependabot و گردش‌های کاری قابل استفاده مجدد است.

GitHub Enterprise Server 3.5، آخرین نسخه نرم افزار GitHub برای میزبانی و مدیریت مخازن در سرورهای خصوصی، ویژگی های امنیتی کد جدید، قابلیت های جدید اتوماسیون و دسترسی به رجیستری کانتینر GitHub را معرفی می کند که اکنون در نسخه بتای عمومی در دسترس است.< /p>

GitHub Enterprise Server 3.5 که معمولاً از ۳۱ مه در دسترس است، از وب‌سایت GitHub Enterprise قابل دسترسی است. با این نسخه، دسترسی به رجیستری کانتینر GitHub را می توان از کنسول مدیریت فعال کرد. توسعه‌دهندگان می‌توانند کنترل مجوزهای دقیق را برای کانتینرها و تنظیمات دید داخلی برای کانتینرهای درون سازمان‌ها، علاوه بر خصوصی و عمومی، پیکربندی کنند. همچنین، داده ها را می توان در سطح سازمان به اشتراک گذاشت و نیازهای ذخیره سازی و پهنای باند را کاهش داد. همچنین توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از GITHUB_TOKEN، به‌طور ایمن به کانتینرهای گردش کار دسترسی داشته باشند.

NUnit از ابزارهای منبع باز برای آزمایش کد NET استفاده می کند

GitHub Enterprise Server 3.5 از به‌روزرسانی‌های وابستگی خودکار Dependabot استفاده کامل می‌کند. Dependabot از سه سرویس تشکیل شده است: هشدارها، برای هشدار به کاربران در صورت شناسایی آسیب‌پذیری‌ها در وابستگی‌ها. به روز رسانی های امنیتی، برای ارتقاء یک وابستگی به نسخه وصله شده زمانی که آسیب پذیری با باز کردن یک درخواست کشش در مخزن شناسایی می شود. و به روز رسانی نسخه، برای به روز نگه داشتن تمام وابستگی ها و کاهش قرار گرفتن در معرض آسیب پذیری ها.

6 بهترین روش امنیتی برای برنامه های کاربردی ابری

سایر قابلیت‌های GitHub Enterprise Server 3.5 عبارتند از:

  • دسترسی ناشناس برای کانتینرهای عمومی، به کاربران امکان می دهد بدون ارائه اعتبار به این کانتینرها دسترسی داشته باشند.
  • گزارش حسابرسی اکنون شامل رویدادهای Git است.
  • ذخیره سازی و مدیریت تصاویر Open Container Initiative (OCI).
  • کاربران امنیت پیشرفته GitHub اکنون می توانند فشارهایی را که شامل اسرار هستند مسدود کنند. آنها همچنین به یک نمای کلی امنیتی در سطح سازمان و سازمان دسترسی دارند.
  • یک گزینه جدید برای تنظیمات تعمیر و نگهداری، سرور GitHub Enterprise را در وضعیت سالم نگه می دارد تا در حالت تعمیر و نگهداری، ترافیک تولید را پس از تغییرات عملیاتی ارائه دهد. سرپرستان می‌توانند فقط به مجموعه خاصی از آدرس‌های IP اجازه دسترسی به دستگاه را بدهند.
  • کاربران می‌توانند ۴۱ معیار GitHub Enterprise Server را جمع‌آوری کنند تا بفهمند چگونه از پلتفرم استفاده می‌کنند.
  • جریان های کاری قابل استفاده مجدد در اقدامات GitHub که قبلاً به عنوان الگو شناخته می شد، اکنون به طور کلی در دسترس است.
  • اکشن‌های GitHub اکنون به کاربران اجازه می‌دهد خروجی‌ها و وابستگی‌های میانی را برای جریان‌های کاری ذخیره کنند. این کارها را سریعتر می کند.
C# 12 کامپایل AOT را تقویت می کند