۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Microsoft .NET 7 Preview 1 این هفته عرضه می شود

مایکروسافت بیستمین سالگرد تولد دات نت را با اولین پیش نمایش نسخه بعدی این پلتفرم جشن می گیرد.

مایکروسافت بیستمین سالگرد تولد دات نت را با اولین پیش نمایش نسخه بعدی این پلتفرم جشن می گیرد.

در بحبوحه جشن گرفتن ۲۰امین سالگرد پلتفرم توسعه نرم افزار دات نت خود، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد پیش نمایش اولیه .NET 7 را این هفته منتشر کند.

در بولتنی که در ۱۳ فوریه منتشر شد، مایکروسافت دات نت گفت ۷ Preview 1 این هفته منتشر خواهد شد، اما جزئیاتی در مورد آنچه در نسخه جدید انتظار می رود ارائه نشده است. .NET 7 قرار است به عنوان نسخه تولیدی در نوامبر منتشر شود، یک سال پس از انتشار .NET 6، که مایکروسافت اشاره کرد که سریعترین نسخه پذیرفته شده .NET تاکنون بوده است.

هوش مصنوعی مولد برای شرکت های نرم افزاری به چه معناست؟

.NET 6 مجموعه یکپارچه ای از کتابخانه های پایه، یک SDK، و یک تجربه توسعه ساده را همراه با پیشرفت هایی برای C# 10 و حداقل API ها ارائه کرد. در همین حال، به گفته این شرکت، چارچوب توسعه .NET MAUI (واسط کاربری اپلیکیشن چند پلتفرمی) مایکروسافت، «بسیار زودتر» قرار خواهد گرفت. MAUI به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از یک پایگاه کد واحد، برنامه های بومی برای Windows، MacOS، iOS و Android بسازند.

به روز رسانی Visual Studio 2022 جستجو و ادغام Git را بهبود می بخشد

۱۳ فوریه ۲۰۲۲، ۲۰ سال از راه اندازی Visual Studio.NET و انتشار اولین نسخه .NET می گذرد. مایکروسافت با اشاره به بیستمین سالگرد تاسیس این پلتفرم، گفت که اکنون پنج میلیون توسعه‌دهنده از دات‌نت استفاده می‌کنند که امروزه یک پلت‌فرم توسعه نرم‌افزار رایگان، منبع باز و برای ساخت اپلیکیشن‌های وب، اپلیکیشن‌های موبایل برای iOS است. و Android و برنامه های دسکتاپ برای رایانه های Windows، MacOS و Linux.