۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت از الگوهای فهرست سی شارپ ۱۱، حروف خام رشته ای رونمایی کرد

نسخه بعدی زبان برنامه نویسی پرچمدار مایکروسافت برای توسعه دات نت، نحو را برای بررسی تهی پارامترها نیز ساده می کند.

نسخه بعدی زبان برنامه نویسی پرچمدار مایکروسافت برای توسعه دات نت، نحو را برای بررسی تهی پارامترها نیز ساده می کند.

C# 11، نسل بعدی برنامه‌ریزی‌شده زبان شی‌گرای مایکروسافت برای توسعه نرم‌افزار دات‌نت، با قابلیت‌های جدیدی از جمله الگوهای فهرست و حرف‌های رشته‌ای خام در حال شکل‌گیری است.

ویژگی‌های پیش‌نمایش برای C# 11 را می‌توانید در Visual Studio 2022 17.1 و .NET SDK 6.0.200 و کلمات رشته ای خام در پیش نمایش Visual Studio 2022 17.2 . الگوهای لیست C# 11 به توسعه دهندگان اجازه می دهد با لیست ها و آرایه ها مطابقت داشته باشند . توسعه‌دهندگان می‌توانند عناصر را مطابقت دهند و یک الگوی تکه‌ای که با صفر یا چند عنصر منطبق است را شامل شوند. با الگوهای برش، توسعه‌دهندگان می‌توانند صفر یا چند عنصر را کنار بگذارند یا آن را ضبط کنند.

هنر گمشده مهندسی اپلیکیشن ابری

حرف‌های رشته‌ای خام به توسعه‌دهندگان امکان تبدیل یک رشته معمولی یا کلمه به کلمه به معنای واقعی کلمه به یک رشته خام. این شکل جدید از string literal با حداقل سه کاراکتر """ (اما بدون حداکثر) شروع می شود، سپس به صورت اختیاری یک new_line و محتوای رشته و سپس با همان تعداد نقل قول هایی که به صورت تحت اللفظی شروع شده به پایان می رسد.

بررسی: Databricks Lakehouse Platform

اگر C# 11 از الگوی C# 10 قبلی خود پیروی کند که در نوامبر به عنوان بخشی از NET 6 منتشر شد، C# 11 در نوامبر امسال به عنوان بخشی از .NET 7 خواهد آمد. . همچنین در C# 11، بررسی تهی پارامتر یک نحو ساده شده برای تأیید اعتبار آرگومان های متد تهی نیستند و ArgumentNullException را به طور مناسب پرتاب می کند. تغییر دیگری که برای C# 11 مورد توجه قرار گرفته است اجازه دادن به خطوط جدید در “سوراخ” رشته های درون یابی است. این بهبود برنامه نویسی وضعیتی قانونی می کند که در حال حاضر منجر به خطای کامپایلر در C# 10 می شود.

پلتفرم طراحی Canva از پلتفرم توسعه دهنده رونمایی کرد

مایکروسافت در مخزن CSharpLang، پیشنهادهایی را برای ویژگی‌های C# در آینده فهرست می‌کند. این شرکت همچنین یک صفحه وضعیت ویژگی زبان ارائه می‌کند. در GitHub. برنامه‌نویسان تشویق می‌شوند ویژگی‌های پیش‌نمایش C# 11 را از طریق Visual Studio یا در جدیدترین SDK.NET بررسی کنند و LangVersion را روی Preview تنظیم کنند.