۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

سرویس ابری آزول کدهای مرده را در برنامه های جاوا شناسایی می کند

ویژگی جدید سرویس حفاظت از آسیب پذیری Azul کدهای استفاده نشده را در برنامه های کاربردی جاوای تولیدی شناسایی می کند که هدف آن تسهیل تعمیر و نگهداری برای توسعه دهندگان است.

ویژگی جدید سرویس حفاظت از آسیب پذیری Azul کدهای استفاده نشده را در برنامه های کاربردی جاوای تولیدی شناسایی می کند که هدف آن تسهیل تعمیر و نگهداری برای توسعه دهندگان است.

ارائه‌دهنده نرم‌افزار و خدمات جاوا Azul قابلیت فهرست کد را برای شناسایی کدهای «مرده» از طریق سرویس ابری بدون عامل محافظت از آسیب‌پذیری Azul برای برنامه‌های جاوا اضافه کرده است.

از ۴ اکتبر معرفی شد و اکنون بدون هزینه اضافی برای کاربران تشخیص آسیب‌پذیری Azul در دسترس است، ویژگی کد موجودی به توسعه دهندگان و تیم های توسعه دهنده کاتالوگی از کد منبع استفاده شده در برنامه های کاربردی جاوا را ارائه می دهد. این امکان شناسایی دقیق کدهای مرده و استفاده نشده برای حذف را فراهم می کند. آزول کد مرده را به عنوان کد منبعی توصیف کرد که در یک پایگاه کد برنامه ها قرار دارد اما توسط برنامه استفاده نمی شود.

TigerGraph Cloud تجزیه و تحلیل گراف، ابزارهای یادگیری ماشین را اضافه می کند

فهرست موجودی کد کدهایی را که در مرحله تولید اجرا شده است را فهرست می کند تا تیم ها بتوانند تصمیمات آگاهانه ای در مورد کدهایی که باید حذف شوند اتخاذ کنند. با کد موجودی، Azul قصد دارد زمان مورد نیاز برای نگهداری و آزمایش کد را کاهش دهد، بنابراین بهره‌وری توسعه‌دهنده را بهبود می‌بخشد و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند. آزول گفت: اطلاعات در طول تولید، بدون جریمه عملکرد، و هیچ تغییری در برنامه های جاوا مورد نیاز نیست.

عملی با GatsbyJS

اطلاعات کد دقیق در سطح کلاس/بسته از داخل JVM جمع‌آوری می‌شود تا یک نمای جامع در بارهای کاری جاوا از آنچه در تولید کد در طول زمان اجرا می‌شود، ایجاد کند. آزول گفت که این داده ها سیگنال های دقیق و قوی برای اولویت بندی مطمئن کدهای مرده برای حذف ارائه می دهد. کد موجودی بخشی از Azul Vulnerability Detection است، یک سرویس ابری برای Azul JVM که به طور مداوم آسیب پذیری های امنیتی در برنامه ها و زیرساخت های تولید را شناسایی می کند.