۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت Power Automate’s Cloud Flow را با Copilot به روز می کند

به روز رسانی های دیگر عبارتند از Action SDK برای جریان های دسکتاپ و صف های کاری برای مدیریت ربات ها.

به روز رسانی های دیگر عبارتند از Action SDK برای جریان های دسکتاپ و صف های کاری برای مدیریت ربات ها.

مایکروسافت در کنفرانس ساخت سالانه خود گفت: که در حال افزودن Copilot به نرم‌افزار کد خود به‌عنوان سرویس است (SaaS) پلت فرم برای خودکارسازی کارهای تکراری، Power Automate.

استفان سیسیلینو، معاون Power Automate در مایکروسافت، گفت:

یکپارچه سازی Copilot مجهز به GPT در سراسر Cloud Flow در داخل Power Automate در دسترس خواهد بود.

شرکت‌ها می‌توانند سه نوع Cloud Flow طراحی کنند، از جمله جریان‌های خودکار، جریان‌های فوری، و جریان‌های برنامه‌ریزی شده. در یک جریان خودکار، فرآیند اتوماسیون با رویدادی مانند دریافت ایمیل از یک شخص خاص یا ذکر یک شرکت در رسانه های اجتماعی آغاز می شود.

«جریان‌های فوری را می‌توان با کلیک کردن روی یک دکمه راه‌اندازی کرد»، هدف شرکت در یک پست وبلاگ گفت. شرکت‌ها می‌توانند کارهای تکراری را از دسک‌تاپ یا دستگاه‌های تلفن همراه شما خودکار کنند. برای مثال، فوراً با فشار دادن یک دکمه از دستگاه تلفن همراه خود، یادآوری را برای تیم ارسال کنید.”

پاور خودکار با کوپایلوت

اتوماسیونی که با استفاده از طراح جدید جریان های ابری با Copilot ساخته شده است.

جریان‌های برنامه‌ریزی‌شده را می‌توان روزانه بر اساس زمان روز آغاز کرد. یکی از این جریان ها می تواند آپلود روزانه داده ها در پایگاه داده را خودکار کند.

Java Flight Recorder به دنبال بهبود است

به گفته سیسیلیو، استفاده از Copilot در Power Automate باید زمان لازم برای ایجاد یک جریان ابری را به نصف کاهش دهد و از اجرای موفقیت‌آمیز آن اطمینان حاصل کند.

“جریان‌هایی که با استفاده از آن زبان طبیعی ساخته شده‌اند، تقریباً ۱.۸ برابر بیشتر از جریانی که از ابتدا با استفاده از تجربه نقطه و کلیک کردن با کشیدن و رها کردن ساخته شده است، در هفته آینده اجرا می‌شود.” سیسیلیو گفت. “بنابراین، ایده اینجا این است که چگونه می توانیم به مردم کمک کنیم تا سریعتر به چیزی که می سازند برسند.”

Copilot for Automate برای اولین بار در اکتبر گذشته پیش نمایش شد.

به گفته مورین فلمینگ، تحلیلگر IDC، ادغام Copilot باید استفاده از Power Automate را برای کاربران تجاری آسان‌تر کند و توسعه‌دهندگان را قادر به خودکارسازی سریع‌تر جریان‌ها کند. او گفت: “راهنمایی و پیشنهادات Copilot در طول ساخت، آموزش مورد نیاز را کاهش می دهد [و] اعتماد به نفس کسب و کار را بهبود می بخشد.”

Copilot در داخل Automate در حال حاضر فقط در محیط های پیش نمایش در دسترس است.

برای دریافت Action SDK برای جریان‌های دسک‌تاپ، به صورت خودکار فعال شوید

به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های Power Automate، شرکت‌ها اکنون می‌توانند Action SDK برای جریان‌های رومیزی طراحی کنند، مایکروسافت گفت. می‌توان از جریان‌های دسک‌تاپ استفاده کرد برای خودکار کردن گردش کار دسکتاپ و وب.

امروز چند نفر در فید ماستودون من توییت کردند؟

مایکروسافت گفت: «اکنون، با استفاده از SDK اقدامات جدید برای جریان‌های دسک‌تاپ، توسعه‌دهندگان می‌توانند اقدامات سفارشی را برای سرعت بخشیدن به توسعه ایجاد کنند. سپس توسعه دهندگان یا کاربران سازمانی می توانند به اقدامات سفارشی توسعه یافته توسط سازمان خود دسترسی داشته باشند و آنها را در جریان های دسکتاپ قرار دهند.

قالب‌های Power Automate برای دسکتاپ Visual Studio نیز از طریق Nuget.org در دسترس هستند تا به شروع ایجاد کنش‌ها کمک کنند.

فلمینگ گفت:

عرضه Action SDK برای جریان‌های رومیزی باید به کارکنان سازمانی، به‌ویژه آنهایی که در شرکت‌هایی که هنوز اتوماسیون فرآیند روباتیک (RPA) را اتخاذ نکرده‌اند یا تازه شروع به انجام آن کرده‌اند، کمک کند.

به‌علاوه، مایکروسافت در حال پیش‌نمایش «صف‌های کاری» است تا به کاربران سازمانی امکان مدیریت وظایف یا اتوماسیون‌های اختصاص داده شده به ربات‌های چت در جریان‌های دسکتاپ را بدهد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «صف‌های کاری به شما کمک می‌کند موارد کاری را اولویت‌بندی کنید، در حالی که موارد با بالاترین اولویت ابتدا تکمیل می‌شوند، صرفنظر از اینکه توسط کارگران دیجیتال، کارگران انسانی یا از طریق ادغام پردازش می‌شوند. “ارکستراتور صف کار تصمیم می گیرد که کدام آیتم بعدی را بر اساس عواملی مانند زمان اضافه شدن آن به صف و سطح اولویت آن انتخاب کند.”

4 IDE شیرین پایتون که ممکن است از دست داده باشید

Action SDK برای جریان‌های دسک‌تاپ و صف‌های کاری هر دو در حال حاضر در پیش‌نمایش هستند.

Microsoft همچنین Copilot را در سایر برنامه‌های Power، از جمله Power BI و Power Pages ادغام کرده است.

این شرکت گفت: «کاربران می‌توانند به سرعت گزارش‌ها را ایجاد و تنظیم کنند، محاسبات DAX را تولید و ویرایش کنند، خلاصه‌های روایتی ایجاد کنند، و درباره داده‌های خود سؤال بپرسند – همه به زبان مکالمه در حالی که از Copilot در Power BI استفاده می‌کنند.

ادغام Copilot با Power Pages به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا از هوش مصنوعی مولد برای سرعت بخشیدن به فرآیند ساخت وب‌سایت، از جمله تولید متن، طرح‌بندی صفحه وب، ایجاد تصویر و ویرایش تم سایت با استفاده از پردازش زبان طبیعی استفاده کنند.

شرکت‌ها همچنین می‌توانند یک ربات گفتگوی Power Virtual Agents را به سایت Power Pages خود اضافه کنند که از هوش مصنوعی مولد برای پاسخگویی فوری به سؤالات کاربر استفاده می‌کند.

مایکروسافت گفت

این قابلیت ها نیز در پیش نمایش هستند.