۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

برنامه های متنی مبتنی بر پایتون به وب می آیند

Textual Cloud Service به برنامه های ترمینال مبتنی بر پایتون که با چارچوب Textual ساخته شده اند اجازه می دهد تا در مرورگرهای وب اجرا شوند.

Textual Cloud Service به برنامه های ترمینال مبتنی بر پایتون که با چارچوب Textual ساخته شده اند اجازه می دهد تا در مرورگرهای وب اجرا شوند.

Textual، یک چارچوب توسعه برنامه سریع برای ساخت برنامه های ترمینال، به زودی از ساخت برنامه های مبتنی بر مرورگر پشتیبانی می کند.

Textual به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا رابط‌های کاربری پیچیده‌ای را با یک API ساده Python، طبق مخزن GitHub متنی بسازند. . Textual که در سال ۲۰۲۱ آغاز شد، یک چارچوب مدرن است که برنامه های ترمینال را با دسکتاپ ادغام می کند. پشتیبانی برای استقرار در مرورگرهای وب به زودی انجام می شود.

وراثت در جاوا، قسمت 1: کلمه کلیدی extends

Textual به Python 3.7 یا جدیدتر نیاز دارد و روی Linux، macOS یا Windows اجرا می‌شود. Textual که توسط Textualize ساخته شده است، تعاملی را به کتابخانه Rich Python برای متن غنی و قالب‌بندی در ترمینال اضافه می‌کند. برنامه های متنی از ۱۶.۷ میلیون رنگ، پشتیبانی از ماوس و انیمیشن های بدون سوسو استفاده می کنند. Textualize گفت: یک موتور چیدمان و اجزای قابل استفاده مجدد به توسعه دهندگان کمک می کند تا برنامه های ترمینال ایجاد کنند که با تجربه دسکتاپ و وب رقابت می کنند.

TypeScript 5.4 بتا می رسد

برنامه‌های متنی را می‌توان منحصراً با پایتون ساخت و به دانش تخصصی کمی نیاز دارد. مفاهیم از دنیای وب برای توسعه سریع وام گرفته شده اند، از جمله واکنش پذیری و اجزایی که می توانند به طور مستقل توزیع شوند. سرویس Cloud متنی برنامه‌ها را قادر می‌سازد با جفت کردن آنها با نرم افزار عاملی که اتصالات TCP/IP خروجی را به سرویس ابری حفظ می کند، با وب مواجه شوید. متنی از طریق مجوز MIT ارائه می شود.