۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

ابر مدیریت داده انفورماتیکا مهندسی داده جدید، ابزارهای MLOps را دریافت می کند

به‌روزرسانی‌های ابر مدیریت هوشمند داده‌های Informatica (IDMC) به منظور به حداکثر رساندن کارایی یک سازمان برای مقابله با چالش‌های پیچیده مانند یکپارچه‌سازی داده‌ها، مدیریت و مهندسی است.

به‌روزرسانی‌های ابر مدیریت هوشمند داده‌های Informatica (IDMC) به منظور به حداکثر رساندن کارایی یک سازمان برای مقابله با چالش‌های پیچیده مانند یکپارچه‌سازی داده‌ها، مدیریت و مهندسی است.

فروشنده مدیریت داده‌های سازمانی Informatica، ابر مدیریت هوشمند داده (IDMC) خود را با ابزارها و برنامه‌های کاربردی جدید به‌روزرسانی کرده است تا به سهولت مدیریت داده‌ها و وظایف مهندسی کمک کند که به گفته این شرکت، چالش خاصی را در مواجهه با کمبود استعداد و عدم اطمینان اقتصادی ایجاد می‌کند. توسط بادهای دنباله دار این بیماری همه گیر هدایت می شود.

به‌روزرسانی‌هایی که در کنفرانس جهانی Informatica این شرکت در روز سه‌شنبه اعلام شد، عبارتند از: InfaCore؛ ModelServe; یک سلف سرویس iPaaS (سکوی ادغام به عنوان یک سرویس)؛ و برنامه هایی که بخشی از محدوده محصولات SaaS ۳۶۰ شرکت هستند. این شرکت گفت که انتظار می رود برنامه ها و قابلیت های جدید کارایی را در مدیریت چالش های پیچیده مانند مدیریت داده ها، یکپارچه سازی و مهندسی به حداکثر برسانند.

به‌طور جداگانه، در پی راه‌اندازی یک پلتفرم مدیریت داده برای مشتریان خرده‌فروش در ماه مارس، Informatica همچنین عرضه دو نسخه دیگر IDMC که برای صنعت طراحی شده است – یکی برای خدمات مالی و دیگری برای علوم بهداشتی و زندگی.

هدف

Informatica سرعت بخشیدن به مهندسی داده

است

به منظور کمک به شرکت‌ها برای مقابله با کمبود مستمر استعداد، این شرکت چارچوب InfaCore “plug and play” را معرفی کرده است که برای پشتیبانی از علوم داده وظایف و توسعه برنامه.

چرا منبع باز در عصر ابر ضروری است

به منظور ساده سازی ایجاد خطوط لوله داده با تبدیل کدهای حجیم به یک تابع واحد، و سرعت بخشیدن به توانایی دانشمندان داده و مهندسان داده برای مصرف، تبدیل و آماده سازی داده ها از هر منبعی در محیط توسعه خود، Informatica است. گفت.

این عملکرد همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که در برنامه‌ها به کار گرفته شود، از رابط‌های کاربری اصلی آن‌ها استفاده کند و زمان عرضه به بازار را تسریع کند.

داگ هنشن، مدیر ارشد، گفت: اغلب اوقات توسعه دهندگان و دانشمندان داده، اگرچه از فناوری آگاه هستند، ممکن است در کار یکپارچه سازی و تبدیل داده ها به خوبی مهارت نداشته باشند، و در چنین مواردی چارچوبی مانند InfaCore می تواند مفید باشد. تحلیلگر در Constellation Research.

هنشن گفت: «این اعلامیه راهی برای فراخوانی خطوط لوله و اجزای یکپارچه داده‌ها در محیط‌های توسعه شخص ثالث و علم داده ارائه می‌کند و این افراد حرفه‌ای را از ایجاد مجدد آن کار دریغ می‌کند. با فراخوانی API ها به یکپارچه سازی داده ها کمک کنید.

عملیاتی‌سازی مدل‌های یادگیری ماشین

Informatica می‌گوید که یک مانع بزرگ برای شرکت‌ها برای پیاده‌سازی راه‌حل‌های یادگیری ماشینی، چالش ادغام آنها با زیرساخت‌های موجود است. به منظور کمک به حل این مشکل، این شرکت یک سرویس جدید به نام ModelServe را در پیش نمایش خصوصی ارائه می دهد.

اخبار در fediverse

شرکت گفت: با استفاده از این سرویس، مشتریان می‌توانند هر مدل یادگیری ماشینی را از داخل خط لوله خود با یک کلیک عملیاتی کنند و افزود که ابزار MLOps قابلیت مشاهده و کنترل کامل یادگیری ماشین را ارائه می‌دهد. مدل هایی برای مهندسان داده.

این شرکت همچنین یک رجیستری مدل یادگیری ماشینی را برای آپلود، استقرار و مدیریت مدل‌های یادگیری ماشین، و سپس عملیاتی کردن آن مدل‌ها در مقیاس در خطوط لوله داده با زیرساخت بدون سرور Informatica، معرفی کرده است. به گفته این شرکت، این باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود.

هنشن گفت، در حالی که ممکن است Informatica در حال پاسخگویی به یک چالش رایج عملیات مدل باشد که بسیاری از فروشندگان علم داده و تولیدکنندگان متمرکز عملیات مدل نیز به آن رسیدگی می‌کنند، دیدن یک رجیستری مدل یادگیری ماشین در یک محیط iPaaS معمولی نیست.

هنسشن گفت: «رجیستری‌های مدل یادگیری ماشین عموماً در عملیات‌های مدل و محیط‌های علم داده یافت می‌شوند. اما ابزار جدید به مشتریان (به‌ویژه مشتریان انفورماتیکا) گزینه دیگری می‌دهد.

شتاب دهنده خود را از طریق پلت فرم بدون کد ایجاد کنید

در حالی که داده های IDMC بازار، که سال گذشته راه اندازی شد، با هدف کاهش نیاز – از طریق یک مدل اشتراک گذاری – به کدنویسی برای اتصال دهنده ها، API ها و قالب ها انجام شد، این شرکت در حال حاضر یک پلت فرم بدون کد را در مجموعه نرم افزاری خود برای توسعه دهندگان ارائه می کند. در مواردی که یکی از آنها را پیدا نکردند، کانکتورهای خود را ایجاد کنند.

ارسال ایمیل Outlook و پیام های Teams با R

از دیگر قابلیت‌های جدید می‌توان به اطلاعات پیش‌بینی‌کننده اطلاعات و برنامه‌های SaaS در خط تولید ۳۶۰ Informatica اشاره کرد.

اینفورماتیکا گفت، در حالی که اطلاعات پیش‌بینی‌کننده، توصیه‌هایی را برای به حداکثر رساندن پتانسیل داده‌های یک سازمان با پیشنهاد اقداماتی که برای مدیریت داده‌ها و وظایف مهندسی انجام می‌شود، ارائه می‌کند، راه‌حل‌های ۳۶۰ ویژه دامنه به اجرای سریع‌تر راه‌حل‌های مدیریت داده اصلی کمک می‌کنند.< /p>

نمونه‌هایی از این برنامه‌ها عبارتند از Supplier 360 SaaS و Product 360 SaaS. Supplier 360 SaaS یک برنامه کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی برای مدیریت تامین‌کنندگان و مخاطبین، روابط و سلسله‌مراتب تامین‌کننده، قوانین کسب‌وکار و گردش‌های کاری داخلی تامین‌کننده است. در همین حال، Product 360 SaaS یک برنامه کاربردی برای داده‌های محصول، روابط و سلسله مراتب محصول، غنی‌سازی محتوا و قوانین کسب‌وکار کیفیت داده، و جریان‌های کاری حاکمیتی است.