۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

GitHub Copilot Chat به GitHub می آید

GitHub Copilot Chat به طور کلی در ماه دسامبر در دسترس خواهد بود. و GitHub دستیار هوش مصنوعی را مستقیماً در پلتفرم GitHub ادغام خواهد کرد.

GitHub Copilot Chat به طور کلی در ماه دسامبر در دسترس خواهد بود. و GitHub دستیار هوش مصنوعی را مستقیماً در پلتفرم GitHub ادغام خواهد کرد.

GitHub با متعهد به «تاسیس مجدد» در فناوری کدنویسی هوش مصنوعی نوظهور Copilot خود، در ۸ نوامبر برنامه‌های در دسترس بودن عمومی برای GitHub Copilot Chat و پیش‌نمایش‌های GitHub Copilot را اعلام کرد. سازمانی و همچنین قابلیت‌های امنیتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی.

GitHub Copilot Chat، که در مرحله بتا بوده است، به طور کلی در ماه دسامبر به عنوان بخشی از برنامه های اشتراک GitHub Copilot موجود در دسترس خواهد بود. این یک رابط چت برای تعامل با GitHub Copilot، با استفاده از هر زبانی که یک توسعه دهنده صحبت می کند، فراهم می کند. پاسخ به سوالات مربوط به کدنویسی را می توان از داخل یک IDE پشتیبانی شده دریافت کرد، از جمله

GitHub همچنین در حال ادغام GitHub Copilot Chat مستقیماً در پلتفرم GitHub در github.com است، بنابراین توسعه دهندگان می توانند کد را بررسی کنند. ، درخواست های کششی، اسناد و سوالات عمومی کدگذاری. گیت گیت هاب کوپایلوت همچنین در برنامه موبایل GitHub به عنوان بخشی از اشتراک های GitHub Copilot در دسترس خواهد بود. توسعه‌دهندگان می‌توانند با تایپ کردن در iPhone یا دستگاه‌های Android یا استفاده از قابلیت‌های گفتار به نوشتار در آن دستگاه‌ها، پاسخ سؤالات برنامه‌نویسی را دریافت کنند.

GitHub Copilot Enterprise به سازمان ها اجازه می دهد تا GitHub Copilot را با زمینه کامل یک پایه کد شخصی سازی کنند. با اتصال GitHub Copilot Chat به مخازن در github.com، Copilot Enterprise به تیم‌ها اجازه می‌دهد اسناد را جستجو و ایجاد کنند، پیشنهادهایی بر اساس کد داخلی و خصوصی دریافت کنند و درخواست‌های کشش را بررسی کنند. همچنین برنامه GitHub Copilot for Business را در بر می گیرد، GitHub Copilot Enterprise در فوریه ۲۰۲۴ با قیمت ۳۹ دلار برای هر کاربر در ماه ارائه می شود.

پردازنده‌های گرافیکی Nvidia H100 Tensor Core به Oracle Cloud می‌آیند

GitHub Copilot که در مورد متن زبان طبیعی و کد منبع از منابع در دسترس عموم آموزش دیده است، بدون بحث نبوده است. سوالاتی در مورد قانونی بودن استفاده از کدهای دارای مجوز منبع باز برای آموزش مطرح شده است. طبق گفته GitHub، یک دعوی حقوقی که یک سال پیش ارائه شده است، هنوز در مرحله رسیدگی به دادگاه است و هیچ توافقی وجود ندارد. این شرکت ابراز اطمینان کرد که GitHub Copilot به قوانین قابل اجرا پایبند است.

GitHub همچنین در ۸ نوامبر این اعلامیه ها را اعلام کرد:

  • برنامه شریک GitHub Copilot یک اکوسیستم پلاگین برای GitHub Copilot ایجاد می کند، با هدف گسترش گستره کاری که توسعه دهندگان می توانند با هوش مصنوعی انجام دهند. GitHub مواردی مانند کمک به بهبود عملکرد جستجوهای پایگاه داده، بررسی وضعیت پرچم ویژگی و مشاهده نتایج یک تست A/B را پیش بینی می کند.
  • تیم تحقیقاتی GitHub Next یک پل مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده است تا به توسعه دهندگان کمک کند تا مانع قرار دادن ایده ها در کد شوند. این فناوری که GitHub Copilot Workspace نامیده می‌شود، در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ای برای پیاده‌سازی تغییرات نرم‌افزاری ارائه می‌کند که سپس ساخته و آزمایش و برای موفقیت تأیید می‌شود. اگر توسعه‌دهندگان خطایی را معرفی کنند، این خطا اصلاح می‌شود و کد دوباره اجرا می‌شود.
  • امنیت پیشرفته GitHub با آزمایش امنیتی برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی که برای شناسایی و رفع آسیب پذیری ها و اسرار در کد طراحی شده است، تقویت می شود. اشتراک‌های این سرویس به زودی شامل ویژگی‌هایی در پیش‌نمایش می‌شوند، مانند رفع خودکار اسکن کد، که اصلاحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را برای جاوا اسکریپت و تایپ اسکریپت پیشنهاد می‌کند، و اسکن اسرار که از اسرار عمومی و الگوهای سفارشی پشتیبانی می‌کند، که اسرار فاش شده را با نرخ‌های مثبت کاذب پایین پیدا می‌کند.< /li>

شاید به این مطالب علاقمند باشید