۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

بهترین شهرهای ایالات متحده برای توسعه دهندگان نرم افزار از راه دور

از آنجایی که توسعه دهندگان بیشتری سهام خود را افزایش می دهند و از مراکز اصلی استخدام مانند سیاتل، سانفرانسیسکو و نیویورک خارج می شوند، مجموعه جدیدی از شهرهای ایالات متحده به عنوان نقاط داغ کار از راه دور در حال ظهور هستند.

از آنجایی که توسعه دهندگان بیشتری سهام خود را افزایش می دهند و از مراکز اصلی استخدام مانند سیاتل، سانفرانسیسکو و نیویورک خارج می شوند، مجموعه جدیدی از شهرهای ایالات متحده به عنوان نقاط داغ کار از راه دور در حال ظهور هستند.

همه‌گیری کووید-۱۹ نگرش بسیاری از افراد را نسبت به کار تغییر داده است، از پذیرش انعطاف‌پذیری بیشتر تا رابطه در حال تکامل با فضای کار فیزیکی.

مخصوصاً برای توسعه دهندگان نرم افزار—که تمایل دارند هر جا که اتصال اینترنتی به اندازه کافی قوی برای باز کردن IDE و Slack داشته باشند قادر به کار کردن هستند—موقعیت مکانی نسبت به کیفیت زندگی اهمیت کمتری دارد< /a>.

جایی که بااستعدادترین مهندسان نرم‌افزار مستقر در ایالات متحده قبلاً مجبور بودند برای بهترین فرصت‌ها به شهرهایی مانند سانفرانسیسکو، سیاتل یا نیویورک نقل مکان کنند، مجموعه جدیدی از قطب‌های نوظهور به سرعت از نظر کیفیت زندگی جایگاه خود را ایجاد می‌کنند. و پتانسیل درآمد کلی.

پاتریک وو، تحلیلگر داده در متخصص استخدام فنی کارات، می‌نویسد: «همانطور که سازمان‌های بیشتری به سمت مدل‌های کار از راه دور یا ترکیبی روی آوردند، ما شاهد بهبود قابل‌توجه عملکرد نامزدها در خارج از مراکز فناوری پیشرفته‌تر بودیم. =”https://karat.com/blog/post/best-cities-for-hiring-remote-software-engineers-in-the-us-2021-update/” rel=”nofollow”>در یک پست وبلاگ< /a>.

برنامه‌نویسان از سانفرانسیسکو، سیاتل و نیویورک نقل مکان می‌کنند

طبق مطالعه توسط Karat – که کاندیداهای فنی را بر اساس احتمال قبولی آنها در مصاحبه ارزیابی می کند – در حالی که آن سه قطب بزرگ فناوری ایالات متحده هنوز هم امروزه بیشترین تمرکز استعدادهای مهندسی نرم افزار را دارند، شهرهایی مانند پیتسبورگ. آتلانتا، و پورتلند، اورگان، به سرعت خود را در نقشه استخدام مدیران قرار می دهند.

به عنوان مثال، غول فین‌تک Stripe اکنون ۷۴ درصد از تمام وصال‌کنندگان جدید (نه فقط توسعه‌دهندگان) را از خارج از منطقه خلیج سانفرانسیسکو و سیاتل استخدام می‌کند، در حالی که این رقم در سه ماهه اول ۲۰۱۹، ۳۹ درصد بوده است، طبق مدیر عامل پاتریک کولیسون.

به طور مشابه، Cloudflare شاهد کاهش دفتر خود در سانفرانسیسکو در سال ۲۰۲۱ بوده است، زیرا به گفته مدیرعامل متیو پرنس، ۹۰ درصد از استخدام‌های جدید از خارج از منطقه خلیج می‌آیند. کولیسون در توییتی نوشت: «من فکر می‌کنم سرعت جهانی شدن صنعت فناوری هنوز نادیده گرفته شده است، و این یک باد بزرگ برای جهان در دهه آینده خواهد بود.

«مکانی که باید بود سیلیکون ولی بود. به نظر می رسد در حال حاضر جایی که می شود اینترنت است (که در همه جا وجود دارد). برایان چسکی، بنیانگذار Airbnb در پاسخ در توییتی در توییتر نوشت: من انتظار دارم که این روند فقط تسریع شود. برخورد. چسکی در حال حاضر در حال اجرای آزمایش شخصی بزرگ خود برای کار بر روی ویژگی‌های مختلف Airbnb است. چند هفته.

نحوه ارزیابی پایگاه داده برداری

در حالی که پول هنوز انگیزه بزرگی برای توسعه‌دهندگانی است که به دنبال یک نقش جدید هستند، با ۶۵% اولویت دادن به جبران بهتر در هنگام تغییر نقش، انعطاف‌پذیری مهمترین عامل برای ۶۵% از توسعه‌دهندگان است که به ماندن در نقش فعلی خود فکر می‌کنند و حتی دستمزد را نیز کاهش می‌دهند. ۵۹% مطابق با تحلیل توسط مرکز توسعه‌دهنده Stack Overflow.

«افزایش کار از راه دور، حتی قبل از همه‌گیری، بذرهایی را کاشت که اکنون در قالب مهاجرت توسعه‌دهندگان به ثمر نشسته‌اند: توسعه‌دهندگان خسته از سلسله مراتب شرکت‌ها، رفت‌وآمدهای طولانی، شهرهای گران‌قیمت و فرهنگ شرکت‌های فرساینده در حال تغییر هستند. ایرا می در یک Stack Overflow پست وبلاگ.

هاب های فناوری راه دور جدید ایالات متحده برای توسعه دهندگان

برای مهندسان نرم افزار بیشتر، مهندس اصلی AWS را دوست داشته باشید، تغییر ناشی از بیماری همه گیر به کار از راه دور مجموعه جدیدی از گزینه ها را در مورد محل زندگی آنها باز کرده است.

جف اسپکتور، یکی از بنیانگذاران Karat به InfoWorld گفت: «در حال حاضر این بازار یک نامزد است و آنها از همیشه قدرت بیشتری دارند.

جیمز گاورنر، تحلیلگر RedMonk در پست وبلاگ. «این تغییرات قبل از همه‌گیری ایجاد شد. حالا آنها در سنگ هستند. ما به مهندسان نرم افزار نخبه جهان که همگی در یک شهر زندگی می کنند برنمی گردیم.”

این روندها به وضوح باعث تغییر به سمت مراکز فناوری ثانویه و فراتر از آن می شود زیرا کار از راه دور برای مهندسان عادی شده است. بنابراین، آنها به کجا می روند؟

پیتسبورگ

با ضریب قبولی ۴۰%، شهر ثانویه برتر Karat برای استخدام مهندسان نرم افزار از راه دور، پیتسبورگ است. مجموعه ای عالی از فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر، اجاره ارزان، و هزینه های زندگی کمتر از حد متوسط، پیتسبورگ را به مکانی بسیار جذاب برای شرکت ها تبدیل کرده است تا استعدادهای مهندسی از راه دور را تامین کنند.

شاخص هزینه زندگی پیتسبورگ ۸۱ است که توسط Numbeo و نسبت به شهر نیویورک اندازه‌گیری می‌شود، که امتیاز آن ۱۰۰ است. برای زمینه، سانفرانسیسکو دارای شاخص هزینه زندگی ۹۴ و سیاتل ۸۹ است.

کالیفرنیا فراتر از خلیج

در حالی که کالیفرنیا یک نقطه داغ استعدادهای فناوری باقی مانده است، نقشه فراتر از منطقه خلیج سانفرانسیسکو به شهرهایی مانند لس آنجلس، سن دیگو و حتی جوامع کوچکتر مانند سن لوئیس اوبیسپو، دریاچه تاهو و در سراسر مرز به اورگان گسترش می یابد. .

اوراکل از دستیار کدنویسی مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

هر دو لس‌آنجلس و سن دیگو شاهد جهش قابل‌توجهی در لس‌آنجلس و سن دیگو در کارات بودند که اکنون به ترتیب ۴۰% و ۲۹% است. آب و هوای عالی، صحنه تکنولوژی رو به رشد و شاخص هزینه زندگی زیر ۸۰ هر دو شهر را جایگزین قانع کننده ای برای منطقه خلیج می کند. طبق Payscale، حقوق توسعه دهندگان نرم افزار نیز در سطح بالایی قرار دارد، به طور متوسط ​​۸۶۵۰۰ دلار در لس آنجلس و ۸۱۵۰۰ دلار در سن دیگو.

تگزاس

به‌رغم نقش تاریخی آن در بخش سخت‌افزار صنعت فناوری، تا حدی به لطف شرکت‌هایی مانند Compaq، Texas Instruments، و Dell، اخیراً از موقعیت رو به رشد ایالت لانگ‌هورن به‌عنوان یک مرکز فناوری مدرن، به‌ویژه موارد زیر استفاده شده است. تصمیم ایلان ماسک برای انتقال مقر تسلا از کالیفرنیا به آنجا در سال ۲۰۲۱.

امروزه، مطالعه Karat نشان می‌دهد که علی‌رغم اینکه برخی از شرکت‌های فناوری و مدیران ارشد در طول همه‌گیری به تگزاس رفته‌اند، تگزاس افزایش قابل‌توجهی در میانگین نرخ قبولی مصاحبه فنی خود نداشته است، که نشان می‌دهد سیل توسعه‌دهنده‌های جدید وجود نداشته است. استعداد در شهرهایی مانند هیوستون و آستین.

به دلیل فقدان مالیات بر درآمد ایالتی و اجاره‌های پایین، این شهرها نسبت به سایر شهرهای فهرست شده در اینجا مزیت مشخصی از نظر هزینه زندگی دارند، با هوستون با رتبه ۶۵ و آستین در رتبه ۶۷ در شاخص Numbeo، و میانگین حقوق در هیوستون ۷۲۰۰۰ دلار است. و ۷۷۰۰۰ دلار در آستین، طبق Payscale.

پورتلند، اورگان

پورتلند، اورگان که در رتبه‌بندی Karat با ضریب قبولی ۴۰ درصد در رتبه چهارم قرار دارد، به وضوح از مهاجرت کارگران فناوری از منطقه خلیج سود برده است. این شهر و حومه‌های آن مانند بیورتون و هیلزبورو ممکن است بیشتر به عنوان خانه برند ورزشی نایک شناخته شوند، اما جنگل سیلیکون نیز ریشه‌های عمیقی در فناوری دارد، با پیشگامان محاسباتی Sequent، InFocus، و Planar که در آنجا تأسیس شده‌اند و شرکت‌های فناوری بزرگ Hewlett-Packard. Tektronix و Epson با چندین دهه تحقیقات و بازوهای تولیدی.

طبق Payscale.

آتلانتا

نرخ قبولی ۳۶% در کارات، دانشگاه های خوب، شاخص هزینه زندگی ۷۷، متوسط ​​حقوق ۷۵۵۰۰ دلار و جمعیت بسیار متنوع، آتلانتا را به مکانی امیدوارکننده برای استخدام مهندسان راه دور تبدیل کرده است. این امر با سرمایه‌گذاری‌های عمده در شهر از سوی شرکت‌های فناوری مانند Airbnb و Google .

بوستون

بوستون خانه برخی از بهترین دانشگاه‌های جهان، با غول‌های Route 128 مانند Digital Equipment، MITRE، Data General، Raytheon و EMC، اولین مرکز فناوری آمریکا بود. پس از آن که دره سیلیکون کالیفرنیا ابتدا در مهندسی کامپیوتر و سپس در مهندسی نرم افزار بالا رفت، با نارضایتی روبرو شد، اما با افزایش مشاغل توسعه دهنده در بوستون بزرگ، این وضعیت در حال تغییر است.

وراثت در جاوا، قسمت 1: کلمه کلیدی extends

این شهر دارای نرخ قبولی قابل‌اعتماد ۳۱ درصدی در کارات است، اما با شاخص هزینه زندگی ۸۶، بوستون بسیار ارزان‌تر از مراکز فناوری ساحل غربی یا نیویورک نیست. این در میانگین حقوق توسعه دهندگان منعکس شده است، با این حال، با توجه به Payscale، ۸۸۰۰۰ دلار بالا است.

سایر مرکزهای توسعه دهنده راه دور

البته، این‌ها تنها شهرهایی نیستند که می‌توان استعدادهای بزرگ مهندسی نرم‌افزار را در آنها یافت. فلوریدا، به ویژه میامی، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هاب است برای فعالیت در مورد کریپتو و توسعه وب ۳، و نشویل، دنور، و شارلوت، کارولینای شمالی، همه هجوم قابل توجهی در استعدادهای فناوری از زمان همه گیری.

اما واقعاً، در هر جایی در جهان اکنون برای بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار گزینه مناسبی است. Karat’s Spector گفت: “استعدادهای بزرگ همه جا وجود دارد و مردم شروع به بیدار شدن با آن کرده اند.”

مراکز فناوری سنتی را در نظر نگیرید

با این وجود، جذابیت مراکز فناوری بزرگ مانند منطقه خلیج سانفرانسیسکو را دست کم نگیرید. علیرغم درخواست پیتسبورگ، یکی از فارغ التحصیلان اخیر دانشگاه پیتسبورگ، ژنگمینگ وانگ، پس از فارغ التحصیلی با مدرک لیسانس علوم کامپیوتر، در پیتسبورگ نخواهد ماند.

وانگ که خارج از فیلادلفیا بزرگ شده است، و پس از چشیدن طعم دنیای کار از طریق کارآموزی در شرکت‌های نرم‌افزاری Qualtrics و Gusto، آماده است تا بال‌های خود را فراتر از پنسیلوانیا باز کند، به لطف یک پیشنهاد شغلی در استارت‌آپ نرم‌افزار کوچک Retool، که در سانفرانسیسکو مستقر است.

او گفت: «[در Gusto] من هفته‌ای چند بار در دفتر بودم، بسته به رفت‌وآمد. من از رفتن به دفتر، بودن در کنار مردم و انجام آن مکالمات دلپذیر لذت می بردم. من شخصاً می‌خواهم در جایی با آن گزینه ترکیبی کار کنم.”

علی‌رغم هزینه‌های اضافی زندگی، فارغ‌التحصیلانی مانند وانگ هزینه فرصت طولانی‌مدت نبودن در یک مرکز فناوری بزرگ را آن‌قدر بالا می‌بینند که نمی‌توان از آن گذشت. وانگ گفت: “سانفرانسیسکو هنوز خاص است و من در مورد پیتسبورگ یا آستین خواندم که شهر فناوری بعدی است، اما من آن را نمی بینم.” پیتسبورگ هنوز هم یقه آبی زیباست و مانند منطقه خلیج آن احساس یک مرکز فناوری را ندارد. این همان صحنه استارت آپی که سانفرانسیسکو دارد را ندارد.”