۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Next.js 14 پیش نمایش جزئی را پیش نمایش می کند

اجرای پایدار Server Actions نیز در آخرین ارتقاء به چارچوب محبوب مبتنی بر React برجسته شده است.

اجرای پایدار Server Actions نیز در آخرین ارتقاء به چارچوب محبوب مبتنی بر React برجسته شده است.

Next.js 14، آخرین نسخه چارچوب مبتنی بر React Vercel برای توسعه وب، پیش‌نمایش یک بهبود کامپایلر برای محتوای پویا است.

۲۶ اکتبر معرفی شد، Next.js 14 یک پیش‌نمایش آزمایشی از پیش‌اجرای جزئی ارائه می‌کند، بهینه‌سازی کامپایلر برای محتوای پویا که یک پاسخ استاتیک اولیه سریع ایجاد می‌کند. پیش رندر جزئی مبتنی بر تحقیق و توسعه در رندر سمت سرور، تولید سایت استاتیک و اعتبار مجدد استاتیک افزایشی است. توسعه دهندگان برای استفاده از پیش اجرا جزئی نیازی به یادگیری API های جدید ندارند.

Next.js 14 همچنین اجرای پایدار عملکردهای سرور را برای تعریف توابع سرور ناهمزمان برای فراخوانی مستقیم از مؤلفه‌ها، بدون نیاز به ایجاد دستی نقاط پایانی API، ارائه می‌کند. قبلاً در حالت آلفا، Server Actions در مدل App Router یکپارچه شده است. ساخته شده بر اساس اصول وب مانند فرم ها و FormData web API، به گفته Vercel، Server Actions باید برای توسعه دهندگانی که در گذشته از چارچوب های سرور محور استفاده کرده اند، آشنا باشد. تغییر داده ها، رندر مجدد صفحه یا تغییر مسیر می تواند در یک رفت و برگشت شبکه اتفاق بیفتد و اطمینان حاصل شود که داده های صحیح در مشتری نمایش داده می شود حتی اگر ارائه دهنده بالادست کند باشد. همچنین، کنش‌های مختلفی را می‌توان ترکیب کرد و دوباره استفاده کرد.

با FastAPI شروع کنید

توسعه‌دهندگان Next.js از زمان Next.js 13 برای بهبود عملکرد توسعه محلی در صفحات و روتر برنامه کار می‌کنند. بسته‌کننده مبتنی بر Turbopack Rust، بهینه‌سازی شده برای JavaScript و TypeScript و جانشین Vercel برای Webpack، انتظار می‌رود که در نسخه‌ای جزئی آینده به حالت «پایدار» حرکت کند. Webpack همچنان برای افزونه‌های اکوسیستم و پیکربندی‌های سفارشی پشتیبانی می‌شود.

بررسی: Snowflake Aces یادگیری ماشین پایتون

در نهایت، Next.js 14 برخی بهبودهای ابرداده را معرفی می کند. قبل از اینکه بتوان محتوای صفحه وب را از سرور پخش کرد، ابتدا باید ابرداده های مهم در مورد نمای، طرح رنگ و موضوع به مرورگر ارسال شود. اطمینان از ارسال این تگ‌های meta با محتوای اولیه صفحه، به روان کردن تجربه کاربر کمک می‌کند و از سوسو زدن صفحه جلوگیری می‌کند. در Next.js 14، ابرداده های مسدود کننده و غیر مسدود کننده جدا شده اند. فقط مجموعه کوچکی از گزینه های ابرداده مسدود می شوند. هدف این است که اطمینان حاصل شود که ابرداده های غیرمسدود مانع از ارائه یک صفحه از پیش رندر شده جزئی به پوسته ثابت نمی شود.

Microsoft .NET MAUI Preview 11 استایل رابط کاربری ویندوز را به روز می کند

Predecessor Next.js 13 یک سال پیش معرفی شد و پس از آن چندین نسخه منتشر شد.