۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Angular 15 نوید توسعه را ساده می کند

به‌روزرسانی که در ماه نوامبر منتشر می‌شود، APIهای مؤلفه مستقل را تثبیت می‌کند، روش جدیدی برای نوشتن منطق رابط کاربری معرفی می‌کند و پایان چارچوب آزمایش نقاله‌ای را نشان می‌دهد.

به‌روزرسانی که در ماه نوامبر منتشر می‌شود، APIهای مؤلفه مستقل را تثبیت می‌کند، روش جدیدی برای نوشتن منطق رابط کاربری معرفی می‌کند و پایان چارچوب آزمایش نقاله‌ای را نشان می‌دهد.

شرکت اعلام کرد:

Angular 15، ارتقای برنامه‌ریزی‌شده به چارچوب TypeScript Google برای توسعه وب، APIهای مؤلفه مستقل را تثبیت می‌کند، ساخت برنامه را ساده می‌کند و راه جدیدی برای ایجاد منطق رابط کاربری ارائه می‌دهد.

مینکو گچف، مدیر روابط توسعه‌دهندگان گوگل و مهندس تیم انگولار، گفت که انتظار می‌رود Angular 15 در ماه نوامبر وارد بازار شود. مؤلفه‌های مستقل، که در Angular 14 در ژوئن به‌عنوان پیش‌نمایش توسعه‌دهنده معرفی شدند، نیاز به استفاده از NgModules را کاهش می‌دهند که injectors و همچنین کامپایلر. اجزای مستقل به سازماندهی کمک می کنند، دیگ بخار را کاهش می دهند و ساختن برنامه ها را آسان تر می کنند. APIهای مؤلفه مستقل با نسخه جدید به وضعیت پایدار منتقل می شوند.

Rust برای آسیب‌پذیری ویندوز رفع امنیتی می‌کند

همچنین در Angular 15 یک API ترکیب دستورالعمل برای نوشتن منطق رابط کاربری وجود دارد. گچف در توییتی این فناوری را ارائه راه جدیدی برای استفاده مجدد از منطق UI توصیف کرد. این API توسط کامپایلر Angular فعال می شود که معنای TypeScript را بهبود می بخشد. توسعه دهندگان Angular همچنین امیدوارند MDC (مواد طراحی مواد) را برای وب به عنوان پایدار منتشر کنند. در کنار نسخه Angular 15.

PostgreSQL 15 مدیریت حجم کار را ساده می کند و عملکرد را بهبود می بخشد

سایر قابلیت های برنامه ریزی شده برای Angular 15 عبارتند از:

در سایر اخبار Angular، توسعه دهندگان پروژه تصمیم گرفته اند که چارچوب تست نقاله را منسوخ کنند. بازخورد جامعه جزئیات طرح‌ها در پست وبلاگ در ۱۰ آگوست. برای کسانی که مایل به ادامه استفاده از نقاله برای پروژه های فعال هستند، یک گزینه پشتیبانی طولانی مدت جستجو می شود. انتظار می‌رود آخرین نسخه نقاله در Angular 16 در تابستان ۲۰۲۳ عرضه شود. Angular 12 قبلاً از چارچوب‌های آزمایشی از جمله Cypress، Nightwatch و WebdriverIO پشتیبانی می‌کرد.