۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چگونه وزارت کار و بازنشستگی بریتانیا زمان استقرار را به ۱۵ دقیقه کاهش داد

نهاد دولتی بریتانیا شروع به ساخت یک پلتفرم توسعه‌دهنده مرکزی بر روی فناوری Red Hat کرده است تا مهندسان را قادر می‌سازد تا بدون توجه به زیرساخت‌های زیربنایی، سریع‌تر و منظم‌تر استقرار کنند.

نهاد دولتی بریتانیا شروع به ساخت یک پلتفرم توسعه‌دهنده مرکزی بر روی فناوری Red Hat کرده است تا مهندسان را قادر می‌سازد تا بدون توجه به زیرساخت‌های زیربنایی، سریع‌تر و منظم‌تر استقرار کنند.

دپارتمان کار و بازنشستگی بریتانیا می‌گوید که با خودکار کردن مراحل استقرار کلیدی و اجرای بر روی یک پلت‌فرم هماهنگ‌سازی کانتینر، توانسته زمان استقرار خدمات بومی ابری خود را از ساعت‌ها به ۱۵ دقیقه کاهش دهد.

>

DWP که در سال ۲۰۰۱ تشکیل شد، مسئول انواع خدمات عمومی در بریتانیا است، از جمله طرح‌های مختلف پرداخت رفاه، مستمری، و نفقه کودک که به ۲۲ میلیون مدعی در سال خدمات می‌دهد.

تقاضا برای خدمات آن در طول همه‌گیری با افزایش بیکاری افزایش یافت و این تمایل تیم‌های مختلف توسعه ویژگی را برای سرعت بخشیدن به استقرار و پاسخ به این تقاضای در حال تغییر ایجاد کرد.

ایجاد یک پلت فرم مشترک بومی ابری

از ۱۸ ماه پیش، DWP Digital، که ۵۰۰۰ نفر را استخدام می کند و مسئول بخش فناوری این بخش است، با Red Hat تماس گرفت تا بررسی کند که چگونه یک لایه مشترک از پلت فرم مدیریت کانتینر OpenShift آن می تواند فعال کند. همه مهندسان بدون توجه به زیرساخت های زیربنایی، میکروسرویس های خود را به طور مداوم در یک پلت فرم واحد مستقر کنند.

“بارها و بارها تیم‌هایی را دیدیم که می‌خواستند روش‌های کار ابر بومی را اتخاذ کنند، اما می‌خواستیم ردهت به ما کمک کند تا در یک پلتفرم مشترک و روش‌های کار منبع باز همکاری کنیم. کلارک، سرپرست فنی در DWP Digital به InfoWorld گفت.

5 روش QA برای ارزیابی تأثیر ابزارهای جدید تست هوش مصنوعی مولد

از لحاظ تاریخی، DWP از طریق تیم‌های مستقلی که برنامه‌های خود را هم در محل و هم بر روی ترکیبی از خدمات وب آمازون (AWS)، پلتفرم ابری Google، و پلت‌فرم‌های ابری عمومی Microsoft Azure اجرا می‌کنند، دارای فناوری است.

که شامل مجموعه‌ای از محیط‌های Kubernetes خودگردان می‌شد. کلارک گفت: «همه در محیطی ایستاده بودند که می توانستند مدیریت کنند، حتی اگر این یک سرویس مدیریت شده از AWS باشد. در پاسخ، DWP Digital شروع به ایجاد یک پلتفرم متداول‌تر کرد که بر اساس OpenShift ساخته شده بود و توسط چیزی که آن‌ها «تیم متقابل» از کارشناسان می‌نامند مدیریت می‌شد.

ژاکی لگتر، رئیس بخش یکپارچه سازی DWP Digital به InfoWorld گفت:

بار شناختی زیادی روی تیم های ویژگی برای ساخت خطوط لوله و مصنوعات وجود داشت”. ما متوجه شدیم که چیزهایی را تکرار می‌کنیم و می‌توانیم آن بار شناختی را کاهش دهیم و آنها را آزاد کنیم تا نتایج بهتری برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

با این حال، واگذاری یک پلتفرم از بالا هرگز در طیف وسیعی از تیم‌های قبلاً مستقل کارساز نخواهد بود. لگتر گفت: «مردم سنگ پرتاب خواهند کرد. “شما باید با هم خلق کنید و تیم مرکزی واقعا سخت روی همکاری کار کرد. کلید موفقیت آن پلتفرم مشترک، ایجاد یک جامعه در اطراف تیم مرکزی است.»

تحویل سریع کتابهای پخش خودکار

علاوه بر آن، DWP می‌خواست از ابزار اتوماسیون Ansible برای نوشتن کتاب‌های بازی تکرارپذیر برای توسعه‌دهندگان استفاده کند، «تا مسیر ما به تحویل را تسریع کند، سازگار باشد و کارهای تکراری را که می‌بینیم حذف کنیم. لگتر گفت.

Java Flight Recorder به دنبال بهبود است

DWP با گرایش شدید به ساخت APIهای مبتنی بر رویداد در سرتاسر بخش، همراه با این کتاب‌های راهنما، توانسته است یک “رابط کاربری منسجم با قابلیت کشف بهتر در میان بخش‌ها برای استفاده مجدد از ماژول‌ها و کتاب‌های پخش، ایجاد کند. کلارک گفت.

با خودکارسازی وظایفی مانند ساخت‌های محیطی و نظارت و هشدار، توسعه‌دهندگان DWP اکنون می‌توانند با سرعت بیشتری میکروسرویس‌های خود را بسازند و به‌روزرسانی کنند.

به عنوان مثال، زمانی که دولت بریتانیا در سال گذشته تغییراتی در مزایای اعتبار جهانی ایجاد کرد، DWP Digital توانست یک API جدید برای تأیید هویت خودکار در سه هفته ایجاد و راه‌اندازی کند، برخلاف آنچه که پنج یا شش ماه می‌شد. ارزش کار تحت مدل قدیمی.

ساخت یک پلت فرم مشترک

در حالی که DWP به‌طور کلی هنوز به اجرای همه برنامه‌های خود در کانتینرها نزدیک نیست و از طریق یک پلتفرم توسعه‌دهنده داخلی مشترک مستقر شده است، هدف بسیار زیاد است.

لگتر گفت: “همه آنها در آن مکان نیستند، اما ما اکنون معماری مرجعی داریم که ما را به آنجا می برد.” به عنوان بخشی از آن، هر سرویس جدید باید به‌عنوان یک میکروسرویس، با استفاده از APIهای رویداد محور ساخته شود و به‌عنوان یک ظرف در OpenShift مستقر شود، و سیستم‌های موجود با سرعت خود به آن معماری حرکت کنند.

“با تعداد سیستم‌ها راه درازی در پیش داریم، از جمله بحث در مورد برخی از سیستم‌های میراث ما – از جمله سیستم‌هایی که با COBOL نوشته شده‌اند – که در آن باز کردن داده‌ها در آن پلت‌فرم‌ها به API کمک می‌کند. لگتر گفت.

اسنیک می‌گوید GitHub Copilot کد ناامن را حتی از امنیت کمتری می‌کند

DWP به نوسازی برنامه خود سرعت می بخشد

یکی از این سیستم‌های موجود، برنامه COBOL است که از کمک هزینه جویندگان کار بریتانیا پشتیبانی می‌کند، که از طریق تبدیل “مثل به بهتر” به میکرو فوکوس شی گرا COBOL در سال ۲۰۲۰ از یک محیط پردازنده مرکزی منتقل شد. .

مارک بل، جایگزین محیط ماشین مجازی (VME-R) “زمان سختی برای انجام یک انتقال برنامه برای یک سرویس مزایا بود که به دلیل اینکه کووید چگونه کشور را تحت تاثیر قرار داده بود، شاهد انبوهی از ادعاها بود.” سال گذشته به InfoWorld گفت، رهبر برنامه در DWP.

جایی که به‌روزرسانی‌های سیستم‌های قدیمی COBOL یکپارچه را فقط می‌توان یک یا دو بار در سال اجرا کرد، امروزه تغییرات کوچکتر و منظم‌تری می‌تواند توسط تیم توسعه‌دهنده DWP ایجاد شود. این توسعه دهندگان همچنین می توانند شروع به آزمایش در یک محیط توسعه دهنده/آزمایشی در سرویس های وب آمازون کنند، مجموعه ای از APIهای قابل استفاده مجدد را برای افشای منابع کلیدی داده و ایجاد تغییرات از طریق یک خط لوله CI/CD بسازند.

DWP Digital می‌گوید که موفقیت آن در ترکیب کانتینری‌سازی با کتاب‌های بازی خودکار باعث شده است که تیم‌های دیگر در سراسر خدمات ملکی بریتانیا در مورد استفاده از این نوع فناوری‌های بومی ابری کنجکاو شوند.