۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

GitHub Enterprise Server 3.10 ups کنترل، امنیت

ابزار برنامه ریزی پروژه های GitHub اکنون به طور کلی در دسترس است.

ابزار برنامه ریزی پروژه های GitHub اکنون به طور کلی در دسترس است.

با GitHub Enterprise سرور ۳.۱۰، GitHub به توسعه‌دهندگان و مدیران، کنترل بیشتری بر مخازن، به همراه کنترل‌های امنیتی و انطباق بهبود یافته، قول می‌دهد.

GitHub Enterprise Server 3.10 که در ۲۹ آگوست معرفی شد، آخرین نسخه پلتفرم خود میزبان GitHub برای توسعه نرم‌افزار در سازمان است که با استفاده از کنترل نسخه Git، APIها، ادغام‌ها و ابزارهای بهره‌وری است. این نسخه ابزار GitHub Projects را برای برنامه ریزی و ردیابی کار به طور کلی در دسترس قرار می دهد. GitHub گفت که Projects یک فضای کاری مانند صفحه گسترده برای فیلتر کردن، مرتب‌سازی و گروه‌بندی مسائل و درخواست‌ها ارائه می‌دهد.

چگونه حاکمیت داده باید برای مقابله با چالش هوش مصنوعی مولد تکامل یابد

GitHub گفت:

همچنین در نسخه ۳.۱۰، قوانین حفاظت از استقرار سفارشی برای GitHub Actions امکان استقرار ایمن را فراهم می کند. کنترل خط مشی جدید بر روی دونده ها، برای اجرای کار، نیز مشخص شده است. و یک تجربه راه‌اندازی پیش‌فرض جدید برای اسکن کد امنیتی پیشرفته GitHub به کاربران امکان می‌دهد با چند کلیک آسیب‌پذیری‌ها را در همه مخازن پیدا کنند. پوشش امنیتی و ریسک را می توان در سطح سازمانی ردیابی کرد.

افزونه Mastodon اکنون در Steampipe Hub در دسترس است

برنامه‌نویسان می‌توانند به سرور GitHub Enterprise از enterprise.github.com دسترسی داشته باشند. در محل و استقرار مبتنی بر ابر ارائه شده است. آزمایش‌های رایگان نیز موجود است. p>

GitHub Enterprise Server 3.10 زمینه را برای از بین بردن برنامه ریزی شده مباحثات تیمی در نسخه ۳.۱۲. یک بنر در بالای بحث های تیم ظاهر می شود تا کاربران را در مورد منسوخ شدن آگاه کند، همراه با پیوندی به ابزارهایی برای انتقال به بحث‌های GitHub. نسخه قبلی GitHub Enterprise Server 3.9 که دارای پیشرفت‌هایی در پروژه‌های GitHub است، در ۲۹ ژوئن منتشر شد و به دنبال آن چندین نسخه منتشر شد.