۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

۱۲ ابزار رایگان برای طراحی، توسعه و آزمایش API

این سرویس‌های رایگان و رایگان و ابزارهای منبع باز، APIهای شما را در کوتاه‌مدت راه‌اندازی و اجرا می‌کنند و آنها را به آرامی اجرا می‌کنند.

این سرویس‌های رایگان و رایگان و ابزارهای منبع باز، APIهای شما را در کوتاه‌مدت راه‌اندازی و اجرا می‌کنند و آنها را به آرامی اجرا می‌کنند.

افزایش APIهای RESTful با افزایش ابزارهایی برای ایجاد، آزمایش و مدیریت آنها مواجه شده است. فرقی نمی‌کند شما مبتدی باشید که اولین API خود را می‌سازد، یا متخصصی که با یک ضرب‌الاجل غیرقابل حل مسابقه می‌دهد، طیف وسیعی از خدمات دارید که به شما کمک می‌کند API خود را از مفهوم به تولید تبدیل کنید. بسیاری از آنها یک سکه برای شما هزینه ندارند.

دنبال کردن نمونه‌ای از خدمات رایگان برای کار با API است. برخی از آنها برنامه های سریع و کثیفی هستند که کار مونتاژ یا آزمایش یک API را آسان می کنند. سایرین سطوح ابتدایی برای خدمات مدیریت API حرفه ای و تمام عیار هستند که به شما این امکان را می دهند که به صورت آزمایشی شروع کنید و در صورت نیاز و در صورت نیاز به سطح بالاتری از خدمات (پرداخت) فارغ التحصیل شوید.

Amazon API Gateway

سطح رایگان AWS به توسعه دهندگان امکان دسترسی بدون هزینه به بیشتر خدماتی که AWS ارائه می دهد، از جمله Amazon API Gateway. Amazon API Gateway رایگان شما حداکثر یک میلیون تماس API در ماه دارد و فقط یک سال طول می کشد، اما برای شروع کافی است.

نسخه کامل و بدون پرداخت Amazon API Gateway به شما امکان می‌دهد APIهای جلویی برای برنامه‌های ساخته شده بر روی Amazon EC2، AWS Lambda یا “هر برنامه وب” با ابزارهای متا مانند مدیریت ترافیک، کنترل نسخه API ایجاد کنید. ، و نظارت بر تمام قسمت های بسته.

APImetrics

APImetrics یک سرویس نظارت و هشدار API است که شامل یک طراح API بصری، پشتیبانی از REST و SOAP API است ( تسهیل حرکت از دومی به اولی)، یک سیستم گردش کار که اجازه می‌دهد چندین تماس API به ترتیب فعال شوند، و داشبورد برای هر چیزی که باید درست پیش برود اما ممکن است اشتباه شود. هیچ سطح رایگانی وجود ندارد، اما این شرکت یک آزمایش رایگان ۱۴ روزه از سطوح خدمات مختلف خود را ارائه می دهد. طرح حداقل اجازه می دهد تا حداکثر ۲۰۰۰۰ تماس در ماه، با ۱۸ دلار در ماه، اما همه نتایج تماس ها به طور نامحدود ذخیره می شوند، بنابراین شما برای نگهداری آن ها هزینه جداگانه ای پرداخت نمی کنید.

همزمانی و موازی پایتون توضیح داده شده است

قابل ادعا

Assertible به شما امکان می‌دهد تست‌ها یا ادعاهای ساده را برای نظارت بر APIهای در حال تولید تنظیم کنید. می‌توانید APIها را از فرمت‌های متداول شخص ثالث از جمله Swagger، Postman و curl وارد کنید. اگر خارج از دامنه پیش‌فرض خود آزمایش می‌کنید، می‌توانید آزمایش‌ها را بر اساس معیارهای مختلف گروه‌بندی کنید و آن‌ها را با پارامترهای محیطی مختلف (مثلاً مرحله‌بندی در مقابل تولید) یا با اعتبارسنجی SSL اختیاری اجرا کنید. و می‌توانید آزمایش‌های Assertible را بر اساس یک برنامه زمان‌بندی یا از طریق محرک‌ها اجرا کنید و وضعیت آزمایش را پست شده به GitHub< /a>.

طرح شخصی رایگان است، اما فقط به دو سرویس وب، ۱۰ آزمایش در هر سرویس و ۱۰۰۰ نتیجه اجازه می دهد. طرح‌های پولی، که از ۲۵ دلار در ماه شروع می‌شوند، سقف استفاده را افزایش می‌دهند و اجازه می‌دهند آزمایش‌ها بیشتر اجرا شوند.

BlazeMeter

BlazeMeter یک سرویس تست بارگذاری API است که گزارش‌های بی‌درنگ را ارائه می‌کند. موارد دیگر شامل تست بار توزیع شده جغرافیایی است، به این معنی که می توانید ترافیک ایجاد شده از سرورهای چندین قاره و پشتیبانی از تست های ایجاد شده توسط Apache JMeter را داشته باشید. خدمات ساختگی و داده‌های تست را می‌توان جمع‌آوری و تولید کرد تا آزمایش‌های شما واقعی‌تر و منعکس‌کننده‌تر استفاده واقعی باشد.

سطح رایگان BlazeMeter به شما امکان می‌دهد ۱۰ آزمایش در ماه (حداکثر ۲۰ دقیقه) با حداکثر ۵۰ کاربر همزمان، یک تولیدکننده بار مشترک و یک هفته نگهداری داده‌ها انجام دهید. طرح‌های پولی از ۹۹ دلار در ماه برای ۱۰۰۰ کاربر همزمان، ۲۰۰ آزمایش در سال و سه ماه داده شروع می‌شود. حفظ

Httpbin.org

Httpbin، همچنین به‌عنوان بسته Python تحت مجوز MIT مانند موجود است. بنابراین می توانید آن را به صورت محلی میزبانی کنید.

Gemini Code Assist در Google Cloud Next 24 معرفی شد

اتصال IBM API

مانند AWS، IBM Cloud یک سطح رایگان ارائه می‌کند که به اندازه کافی قوی است تا به توسعه‌دهندگان مزه آنچه را که در دسترس است ارائه دهد، اما به اندازه کافی برای ساخت برنامه‌های تولید کامل نیست. و مانند AWS، IBM Cloud یک ابزار مدیریت API در آن سطح رایگان ارائه می‌کند، IBM API Connect.

IBM API Connect در اصل فقط ابزاری برای ایجاد API و اتصال آنها به کد زنده بود. امروزه همچنین شامل ابزارهایی برای اعمال سیاست‌ها در مورد APIها، تشویق به کشف، ایجاد طرح‌های API ترکیبی و یکپارچه‌سازی خدمات ابری با سیستم‌های ثبت سازمانی است. این سرویس دارای یک ردیف رایگان از ۵۰۰۰۰ تماس API در ماه است که بیش از حد کافی برای خیس شدن پا است. توجه داشته باشید که IBM Cloud پس از سی روز عدم فعالیت، به‌طور خودکار همه سرویس‌های سطح رایگان را حذف می‌کند، بنابراین از آن استفاده کنید یا آن را از دست بدهید.

JSONPlaceholder

می‌خواهید یک سیستم خواندن API را با داده‌های جعلی آزمایش کنید؟ JSONPlaceholder تعدادی نقطه پایانی را ارائه می‌دهد که داده‌های جعلی را در چند ترتیب متداول ارائه می‌دهد – پست‌ها در تابلوی پیام، نظرات، تصاویر، موارد کاری و غیره. همه نتایج به صورت JSON برگردانده می‌شوند و همه روش‌های HTTP (GET، POST، PUT، و غیره) پشتیبانی می‌شوند.

لودر

چگونه می‌دانید که API عمومی شما در لحظه فعال شدن از بین نمی‌رود؟ فقط با آزمایش میزان مقاومت آن در زیر بارهای سنگین. نقطه پایانی میزبان هدف را با رابط وب یا API Loader ثبت کنید، و نتایج آزمایش از طریق یک صفحه مرورگر به صورت واقعی به شما تحویل داده خواهد شد. زمان. نسخه رایگان این سرویس به شما این امکان را می دهد که هر بار یک میزبان هدف را به مدت یک دقیقه با حداکثر ۱۰۰۰۰ مشتری شبیه سازی شده و دو URL در هر آزمایش آزمایش کنید. طرح‌های پولی از ۹۹.۹۵ دلار در ماه شروع می‌شوند و اکثر محدودیت‌های استفاده را حذف می‌کنند.

قابل تمسخر

Mockable یکی دیگر از سرویس‌های سریع و کثیف برای تمسخر نقاط پایانی REST و SOAP است. سطح پایه برای همیشه رایگان است و شامل پشتیبانی از HTTPS برای ساختگی است، اگرچه هر مسیری که در عرض سه ماه استفاده نشود حذف می شود، گزارش ها فقط برای ۲۴ ساعت یا ۵ مگابایت حفظ می شوند و شما فقط مجاز به ایجاد حداکثر ۱۰ ماک در هر سه هستید. تیم عضو بهترین بخش: برای امتحان کردن آن حتی لازم نیست ثبت نام کنید. حساب‌های موقت به‌طور خودکار برای شما در دقیقه‌ای که وارد کنسول مدیریت می‌شوید ایجاد می‌شود.

کار با لیست های Mastodon

Mockbin

Mockbin.com، توسط ارائه‌دهنده دروازه API Kong، به شما امکان می‌دهد نقاط پایانی ساختگی را برای آزمایش ایجاد کنید. نقاط پایانی می‌توانند از هر روش HTTP استفاده کنند، نتایج را در JSON، YAML، XML یا HTML برگردانند، سرصفحه‌های CORS را به پاسخ‌ها متصل کنند، و ترافیک تماس را ثبت و بررسی کنند. داده‌ها در قالب HAR می‌توانند برای تولید خودکار پاسخ‌های HTTP استفاده شوند. همچنین، به طوری که مسخره‌ها بیشتر با نتایج واقعی بازگردانده شده از یک سرور زنده مطابقت دارند. Mockbin به‌عنوان یک پروژه منبع باز دارای مجوز آزاد نیز در دسترس است.

Runscope

Runscope یک جعبه ابزار مبتنی بر وب را برای آزمایش عملکرد صحیح API های شما ارائه می دهد. داده های معتبر و قابل رفع اشکال هستند. می‌توانید طرح‌های آزمایشی را با استفاده از استاندارد تعریف Swagger 2.0 API، همراه با تعداد زیادی قالب‌های رایج دیگر، از جمله قالبی که Runscope برای محصولات آزمایشی خود استفاده می‌کند، وارد کنید. هیچ ردیف رایگان وجود ندارد، اما آزمایش‌های آزمایشی رایگان ۱۴ روزه برای همه طرح‌های قیمت‌گذاری به غیر از ردیف سازمانی سفارشی در دسترس است.

بازرس Swagger

Swagger Inspector، توسط Smartbear، مشابه Httpbin است و به شما امکان می دهد API ها را مستقیماً جستجو کنید. مرورگر، و ذخیره نتایج برای بازرسی بعدی. Swagger Inspector همچنین با بیش از API های REST کار می کند و از SOAP و GraphQL نیز پشتیبانی می کند. اسناد برای API شما می توانند به طور خودکار بر اساس آزمایش هایی که انجام داده اید ایجاد شوند. طرح رایگان از سه تعریف API پشتیبانی می‌کند و حساب‌های پولی از ۷۵ دلار در ماه شروع می‌شود.