۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پیشنهاد OpenJDK یادگیری جاوا را آسان تر می کند

روش‌های اصلی انعطاف‌پذیر و کلاس‌های اصلی ناشناس به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا برنامه‌های پایه را بسیار مختصرتر بنویسند و مراسم نوشتن برنامه‌های ساده را کاهش دهند.

روش‌های اصلی انعطاف‌پذیر و کلاس‌های اصلی ناشناس به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا برنامه‌های پایه را بسیار مختصرتر بنویسند و مراسم نوشتن برنامه‌های ساده را کاهش دهند.

یادگیری جاوا برای دانش آموزان با پیشنهادی برای معرفی روش های اصلی انعطاف پذیر و کلاس های اصلی ناشناس به زبان آسان تر می شود. این یک ویژگی زبان پیش‌نمایش است که به‌طور پیش‌فرض غیرفعال است و می‌توان آن را در JDK 21 امتحان کرد.

پیشنهاد بهبود جاوا (JEP) 445 در جامعه OpenJDK منبع باز جاوا، جاوا را به گونه‌ای تکامل می‌دهد که دانش‌آموزان می توانند اولین برنامه های خود را بدون نیاز به درک ویژگی های زبان طراحی شده برای برنامه های بزرگ بنویسند. در این پیشنهاد آمده است که دانش‌آموزان می‌توانند اعلان‌های ساده‌شده‌ای برای برنامه‌های تک کلاسی بنویسند و سپس به‌طور یکپارچه برنامه‌ها را برای استفاده از ویژگی‌های پیشرفته‌تر با رشد مهارت‌هایشان گسترش دهند.

مایکروسافت برنامه .NET را به آپاچی اسپارک می آورد

اهداف این طرح شامل ارائه یک رمپ روان به جاوا برای مربیان برای معرفی تدریجی مفاهیم برنامه نویسی، کمک به دانش آموزان برای نوشتن برنامه های اساسی و کاهش مراسم نوشتن برنامه های ساده مانند اسکریپت ها و ابزارهای خط فرمان است. این طرح یک گویش مجزا برای مبتدی جاوا یا یک زنجیره ابزار مبتدی جداگانه را معرفی نمی کند.

بررسی Happy Hacking Keyboard Studio: ماوس و صفحه کلید در یک بسته کوچک

جزئیات این طرح شامل تقویت پروتکلی است که برنامه‌های جاوا توسط آن راه‌اندازی می‌شوند تا انعطاف‌پذیر باشند، به ویژه اجازه می‌دهد پارامتر String[] از روش‌های main حذف شود. و اجازه دهید که متدهای main نه عمومی و نه ثابت باشند. برنامه Hello World ساده می شود. کلاس‌های اصلی ناشناس معرفی می‌شوند تا اعلان کلاس به طور ضمنی نشان داده شود.

این پیشنهاد اشاره می کند که جاوا، در حالی که یک زبان چند پارادایم است که برای برنامه های کاربردی بزرگ و پیچیده طراحی شده است، در نظر گرفته نشده است که اولین زبان برنامه نویسی باشد. انگیزه پیشنهاد، قصد کاهش مراسم، کمک به برنامه نویسان جدید، و ارائه یک رمپ روان به جاوا است که به مربیان اجازه می دهد مفاهیم برنامه نویسی را به صورت تدریجی معرفی کنند.

نحوه استفاده از الگوی واحد کار در ASP.NET Core

نسخه فعلی جاوا استاندارد، Java Development Kit 20، ماه گذشته معرفی شد. نسخه بعدی، JDK 21، در سپتامبر ارائه می شود. JEP 445 نشان می دهد که چگونه می توان ویژگی های پیش نمایش را در JDK 21 امتحان کرد، که شامل کامپایل برنامه با کامپایلر javac یا استفاده از کد منبع است. پرتاب کننده.