۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت تولید منبع regex را در NET 7 افزایش می دهد

نسخه پیش‌نمایش دوم نسخه بعدی پلتفرم توسعه نرم‌افزار مایکروسافت همچنین .NET SDK را با رابط بصری‌تری بهبود می‌بخشد.

نسخه پیش‌نمایش دوم نسخه بعدی پلتفرم توسعه نرم‌افزار مایکروسافت همچنین .NET SDK را با رابط بصری‌تری بهبود می‌بخشد.

.NET 7، نسل بعدی برنامه‌ریزی‌شده پلت‌فرم توسعه نرم‌افزار دات‌نت مایکروسافت، به پیش‌نمایش دوم منتقل شده است که غول نرم‌افزاری بهبودهایی را برای تولید منبع regex (بیان منظم) و SDK برجسته می‌کند.

برای SDK، دستور dotnet new اکنون یک رابط سازگارتر و بصری برای بسیاری از دستورات فرعی در حال استفاده دارد. همچنین، پشتیبانی از تکمیل برگه گزینه‌ها و آرگومان‌های الگو به‌طور «انبوه» به‌روزرسانی شده است، و اکنون بازخورد سریعی در مورد آرگومان‌ها و گزینه‌های معتبر با تایپ کاربر ارائه می‌دهد.

API چیست؟ رابط های برنامه نویسی کاربردی توضیح داده شده است

یک مولد منبع regex جدید، که در واقع در Preview 1 گنجانده شده است، اما نه توضیح داده شده توسط مایکروسافت قبلا، مزایای عملکرد موتور کامپایل شده را بدون هزینه راه اندازی به ارمغان می آورد. همچنین اشکال زدایی بهتری را ارائه می دهد. اگر یک الگو در زمان کامپایل شناخته شده است، استفاده از منبع مولد جدید توصیه می شود.

16 نوآوری غیر قابل مقاومت در ابر

انتظار می رود

.NET 7 در ماه نوامبر به عنوان تولیدی عرضه شود. پیش‌نمایش دوم که در ۱۴ مارس منتشر شد، می‌تواند برای Windows، Mac و Linux از دانلود شود. dotnet.microsoft.com. همچنین در پیش نمایش ۲، NativeAOT، برای کامپایل زودرس، از وضعیت آزمایشی به زمان اجرا منتقل شده است. اما پشتیبانی درجه یک در Dotnet SDK برای انتشار پروژه‌ها با NativeAOT در برنامه‌ها هنوز وجود ندارد. انتظار می رود که این کار به زودی انجام شود. در این بین، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های کوتاه کردن را امتحان کنند. a> برای اطمینان از عدم وجود اخطار برش. برش یک الزام NativeAOT است.

JetBrains میزبانی خود قدانا را راه اندازی کرد

پیش‌نمایش .NET 7 قبلی در ۱۷ فوریه منتشر شد. نسخه ۷ از .NET 6 پیروی می‌کند که نوامبر گذشته وارد شد و فناوری‌های NET را یکپارچه کرد. مایکروسافت پیش بینی می کند که ارتقاء از .NET 6 به .NET 7 باید ساده باشد.