۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Alteryx رابط کاربری Designer Cloud خود را به روز می کند و پشتیبانی از داده lakehouse را اضافه می کند

پلتفرم ابری مهندسی داده، که به عنوان بخشی از خرید Trifacta در اوایل سال جاری به دست آمد، برای ارائه یک تجربه رابط کاربری بیشتر شبیه به Alteryx به روز شده است.

پلتفرم ابری مهندسی داده، که به عنوان بخشی از خرید Trifacta در اوایل سال جاری به دست آمد، برای ارائه یک تجربه رابط کاربری بیشتر شبیه به Alteryx به روز شده است.

ارائه‌دهنده نرم‌افزار تجزیه و تحلیل و اتوماسیون Alteryx در حال به‌روزرسانی رابط کاربری (UI) پلتفرم ابری مهندسی داده خود، Designer Cloud است تا تجربه‌ای شبیه به Alteryx ارائه دهد.

«آنچه از امروز برای Designer Cloud ارائه شده توسط Trifacta ارائه شده است، تجربه کلاسیک Trifacta بوده است. آدام ویلسون، معاون ارشد Alteryx گفت و آنچه که ما روی آن کار کرده‌ایم، ترکیب تجربه Alteryx» برای رابط نرم‌افزار است. او گفت که پلتفرم ابری مهندسی داده اکنون در دسترس است.

آیا هنوز برای حرفه ای شدن در ابر نیاز به مدرک دارید؟

The Designer Cloud، که در اصل توسط Trifacta توسعه داده شد – شرکتی که Alteryx به قیمت ۴۰۰ میلیون دلار در ژانویه خریداری شد—از اوت در پیش نمایش بود.

در مرحله دسترسی اولیه، شرکت قصد دارد محصول را به روی مشتریان بیشتری باز کند و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ آن را به طور کلی در دسترس قرار دهد.

Kubernetes چیست؟ پلت فرم برنامه بعدی شما

Alteryx همچنین در حال افزودن قابلیت‌های data warehouse و data lakehouse است – معماری داده‌ای که هم قابلیت‌های ذخیره‌سازی و هم قابلیت تجزیه و تحلیل را ارائه می‌دهد – از طریق مشارکت با Snowflake.< /p>

برخی از ویژگی‌های دیگر Designer Cloud شامل یک رابط کد/بدون کد است که می‌توان از طریق مرورگر وب به آن دسترسی داشت و یک گزینه زمان‌بندی داخلی برای خودکارسازی تجزیه و تحلیل و گردش کار.< /p>

تهدیدات امنیتی بومی ابر را با Tracee شناسایی کنید

این شرکت که به طور مستقیم با شرکت هایی از جمله IBM و مایکروسافت رقابت می کند، ادعا می کند که بیش از ۸۰۰۰ مشتری جهانی دارد.