۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

اطلاعات تبلیغاتی جوایز فناوری سال InfoWorld

دستورالعمل برای برندگان جایزه فناوری سال InfoWorld

دستورالعمل برای برندگان جایزه فناوری سال InfoWorld

تبریک می‌گویم! برای کمک به ارتقای برد خود، InfoWorld اطلاعات روابط عمومی و دستورالعمل‌های استفاده زیر را ارائه کرده است.

توجه داشته باشید که شرکت‌هایی که به‌عنوان برنده جایزه فناوری سال InfoWorld نام‌گذاری شده‌اند، ممکن است برای اطلاع رسانی جوایز و محتوای InfoWorld درباره جوایز در رسانه‌های مطبوعاتی مورد اشاره قرار گیرند. InfoWorld اطلاعات اختصاصی شرکت را فاش نمی کند، اما ممکن است اطلاعات موجود توسط سازمان شما را در محتوای اصلی جایزه InfoWorld Technology of the Year برجسته کند.

اگر مایل به دریافت جایزه فیزیکی یا چاپ مجدد یا الکترونیکی هستید، می‌توانید از طریق گروه YGS از طریق تلفن (۸۰۰) ۲۹۰-۵۴۶۰ x129 یا از طریق ایمیل در infoworld@theYGSgroup.com. توجه داشته باشید که YGS صرفاً هزینه تولید جوایز را تعیین می کند.

استفاده از آرم و دستورالعمل های InfoWorld

به عنوان برنده فناوری سال InfoWorld، شما این فرصت را دارید که مجوزی برای حقوق استفاده از نشان‌واره فناوری سال خریداری کنید. لطفاً با گروه YGS از طریق تلفن (۸۰۰) ۲۹۰-۵۴۶۰ x129 یا از طریق ایمیل در infoworld@theYGSgroup.com تماس بگیرید.. p>

برند فناوری سال InfoWorld دارایی ارزشمندی است که گروه بین المللی داده باید از آن محافظت کند. ما از شما می خواهیم که با استفاده صحیح از لوگو مطابق با دستورالعمل های ما در زیر به ما کمک کنید. بر این اساس، ما از شرکای تجاری، مشتریان و سایر اشخاص ثالث شما می خواهیم که دستورالعمل های فهرست شده در زیر را رعایت کنند.

Docker sunsets اشتراک‌های رایگان تیم، پروژه‌های متن‌باز غوغا می‌کند

طرف‌هایی که اجازه استفاده از نشان‌واره فناوری سال InfoWorld را دارند باید قوانین زیر را رعایت کنند:

  • لوگوتایپ را نمی توان به هیچ وجه تغییر داد، از جمله اندازه، نسبت ها، رنگ ها، عناصر، نوع یا هر جنبه دیگری. شما نمی توانید پرسپکتیو یا ظاهر بعدی آن را متحرک سازید، تغییر شکل دهید، یا به شکل دیگری تحریف کنید.
  • این نشان‌واره را نمی‌توان با عناصر گرافیکی یا بافتی دیگر ترکیب کرد و نمی‌توان از آن به عنوان عنصر طراحی هر لوگو یا علامت تجاری دیگری استفاده کرد.
  • لوگوتایپ باید با فاصله یک عرض آرم یا یک اینچ از نام شرکت و نام محصول شما جدا شود.

اگر مطمئن نیستید که استفاده شما مطابق این دستورالعمل‌ها است، لطفاً ایمیل به استیسی راپ در IDG Communications Marketing ارسال کنید.

فرصت های روابط عمومی

لطفاً قبل از تهیه یک بیانیه مطبوعاتی که به رتبه بندی InfoWorld و فناوری سال InfoWorld اشاره دارد، دستورالعمل های زیر را به دقت بخوانید.

دریافت نقل قول از InfoWorld

اگر شرکت شما می‌خواهد یک نقل قول منتسب به سخنگوی InfoWorld اضافه کند، لطفاً از نقل قول زیر برای تقویت پیام‌های کلیدی فناوری سال InfoWorld استفاده کنید. نسخه های اصلاح شده این نقل قول منوط به تایید InfoWorld هستند. همه نقل قول ها باید به داگ دینلی، ویرایشگر اجرایی، InfoWorld نسبت داده شود.

داگ دینلی، ویراستار اجرایی InfoWorld می‌گوید: «اگر تحول دیجیتال معنایی دارد، به معنای بهره‌گیری از آخرین پیشرفت‌ها در توسعه نرم‌افزار، محاسبات ابری، تجزیه و تحلیل داده‌ها و هوش مصنوعی برای بهبود کسب‌وکارتان است. برندگان جایزه فناوری سال ۲۰۲۲ ما پلتفرم‌ها و ابزارهایی هستند که نوآورترین شرکت‌ها برای بهره‌برداری از قدرت داده‌ها، ساده‌سازی فرآیندهای تجاری و پاسخ سریع‌تر به مشتریان و فرصت‌های تجاری جدید از آن‌ها استفاده می‌کنند.»

BI با علم داده در مایکروسافت فابریک ملاقات می کند

اشاره به InfoWorld و جوایز فناوری سال InfoWorld

همه ارتباطات مربوط به InfoWorld و جوایز فناوری سال InfoWorld باید با سبک و محتوای فهرست شده در زیر سازگار باشد:

  • نام کامل ویژگی جوایز فناوری سال InfoWorld است.
  • InfoWorld همیشه یک کلمه است و “w” با حروف بزرگ نوشته می شود.
  • در اولین مرجع، نشریه را به عنوان “IDG’s InfoWorld” فهرست کنید. InfoWorld به عنوان یک نام مستقل ممکن است بعد از اولین مرجع استفاده شود.
  • اگر یکی از شرکت‌های تابعه یک سازمان در رتبه‌بندی گنجانده شده است، در بیانیه‌های مطبوعاتی یا مطالب بازاریابی باید مشخص شود که آن واحد – نه سازمان مادر – جایزه را دریافت کرده است. اگر واحد مادر ذکر شده باشد، نام واحد فرعی باید از نظر مکان، اندازه و کاربرد بیشتر از واحد اصلی باشد.

در صورت لزوم، می‌توان از شرح مختصر جوایز فناوری سال InfoWorld و دیگ بخار شرکتی تایید شده زیر InfoWorld استفاده کرد.

شرح جوایز فناوری سال InfoWorld

جوایز سالانه که توسط ویراستاران و داوران InfoWorld انتخاب شده‌اند، بهترین و نوآورانه‌ترین محصولات را در زمینه فناوری اطلاعات شناسایی می‌کنند. برندگان از محصولات آزمایش شده در سال گذشته با انتخاب نهایی توسط کارکنان InfoWorld’s Reviews انتخاب می شوند.

چرا عملکرد پایگاه داده ابری شما بد است؟

دیگ بخار شرکت

درباره InfoWorld  InfoWorld منبع اصلی برای محتوا و ابزارهای مدرن‌سازی فناوری اطلاعات سازمانی است. ویراستاران و نویسندگان ما تجربه دست اولی را از آزمایش، استقرار و مدیریت پیاده سازی فناوری های نوظهور سازمانی ارائه می دهند. وب‌سایت InfoWorld (InfoWorld.com) و راه‌حل‌های سفارشی برای کمک به تصمیم‌گیرندگان فناوری اطلاعات در نقش‌های خود برتری یافته و فرصت‌هایی را برای فروشندگان فناوری اطلاعات فراهم می‌کند تا به این مخاطبان دسترسی پیدا کنند. InfoWorld توسط IDG Communications، یکی از شرکت‌های تابعه International Data Group (IDG)، شرکت رسانه‌ها، رویدادها و تحقیقات پیشرو در جهان منتشر می‌شود. اطلاعات شرکت در www.idg.com موجود است.

درباره IDG Communications  IDG Communications، یک شرکت International Data Group (IDG)، برندهای سرمقاله پیشرو (CIO، Computerworld، CSO، InfoWorld، JavaWorld، و Network World) را برای ارائه اطلاعات گرد هم می آورد. نیازهای مخاطبان متمرکز بر فناوری و امنیت ما. ما به‌عنوان برترین شرکت رسانه‌ای B2B با فناوری پیشرفته، از نقاط قوت مارک‌های دارای مالکیت و مدیریت برتر خود استفاده می‌کنیم، در حالی که به طور همزمان از دسترسی جمعی و تمایل مخاطبان آن‌ها استفاده می‌کنیم. ما رهبری بازار و راه حل های بازاریابی همگرا را برای مشتریان خود ارائه می دهیم تا تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات و امنیت را در مجموعه وب سایت ها، رویدادها، مجلات، محصولات و خدمات برنده جوایز خود درگیر کنند. اطلاعات شرکت در www.idg.com موجود است.