۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

IBM Red Hat مت هیکس را به عنوان رئیس و مدیرعامل معرفی می کند

پس از پیوستن به Red Hat به عنوان یک توسعه دهنده در سال 2006، معاون سابق محصول و فناوری این نقش را از Paul Cormier بر عهده گرفت.

پس از پیوستن به Red Hat به عنوان یک توسعه دهنده در سال ۲۰۰۶، معاون سابق محصول و فناوری این نقش را از Paul Cormier بر عهده گرفت.

IBM Red Hat دارای مت هیکس را به عنوان رئیس و مدیرعامل جدید خود معرفی کرد. هیکس این نقش را از پل کورمیر که از سال ۲۰۲۰ رهبری شرکت را بر عهده دارد، به عهده می گیرد، مدتی پس از آن که توسط IBM به مبلغ ۳۴ میلیارد دلار در جولای ۲۰۱۹ خریداری شد. کورمیر رئیس هیئت مدیره Red Hat خواهد شد و هم او و هم هیکس به آرویند کریشنا رئیس و مدیر عامل IBM گزارش خواهند داد.

هیکس برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک توسعه دهنده به Red Hat پیوست و در طول ۲۲ سال فعالیت خود در این شرکت چندین نقش را در این شرکت ایفا کرده است. اخیراً او معاون محصولات و فناوری‌ها بود که مسئولیت کل استراتژی محصول و عملکرد مهندسی Red Hat را بر عهده گرفت.

اپل WebKit را به GitHub منتقل می کند

هیکس در طول مدتی که در آن سمت حضور داشت، بر گسترش استراتژی ابر ترکیبی باز Red Hat نظارت داشت و به مشتریان این امکان را می‌داد که برنامه‌ها را در محل، در فضای ابری یا در لبه بسازند، مستقر و مدیریت کنند.

هیکس گفت:

در پیامی به کارکنان Red Hat زمانی که او به این شرکت پیوست، هرگز تصور نمی کرد که حرفه اش او را به این لحظه برساند. با این حال، او به همکارانش هشدار داد که از دستاوردهای اخیر شرکت راضی نشوند و او هر روز را صرف ادامه «برای موفقیت کلاه قرمزی می‌کند».

Databricks با Snowflake مسابقه می دهد تا کد منبع کاتالوگ داده را باز کند

تمرکز رد هت بر راه‌حل‌های آماده سازمانی مبتنی بر فناوری‌های منبع باز مانند لینوکس و Kubernetes به آن کمک کرد تا قبل از خرید توسط IBM که به دنبال تغییر شکل خود است، به بیش از ۳ میلیارد دلار درآمد سالانه برسد. استراتژی خود در مورد فناوری های ترکیبی باز و چند ابری.

قراردادهای Google Cloud Flex کاربران را در هنگام کاهش تقاضا جذب می کند

“منبع باز اکنون به طور کامل محرک نوآوری برای صنعت نرم افزار است و Red Hat پیشرو در منبع باز سازمانی است. هیچ کس این کار را بهتر از ما انجام نمی دهد. هیکس گفت: ما به کسب این موقعیت محترم ادامه خواهیم داد و خود را برای ارائه نوآوری منبع باز که مشتریان را موفق می کند، تحت فشار خواهیم گذاشت.