۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Splunk ویژگی های امنیتی و قابلیت مشاهده جدیدی را اضافه می کند

به گفته این شرکت، ویژگی‌های امنیتی و قابلیت مشاهده جدیدی به Splunk Mission Control و Observability Cloud آن اضافه می‌شود تا تهدیدها و حوادث را به‌طور کارآمدتر شناسایی کند.

به گفته این شرکت، ویژگی‌های امنیتی و قابلیت مشاهده جدیدی به Splunk Mission Control و Observability Cloud آن اضافه می‌شود تا تهدیدها و حوادث را به‌طور کارآمدتر شناسایی کند.

Splunk در حال افزودن ویژگی‌های امنیتی و قابلیت مشاهده‌پذیری به Observability Cloud و Mission Control خود است تا تهدیدات و حوادث را به‌طور مؤثرتر شناسایی کند.

Observability Cloud این شرکت که نظارت بر زیرساخت مبتنی بر AIops، نظارت بر عملکرد برنامه (APM) و هوشمندی را ارائه می‌کند، ویژگی‌های جدیدی دریافت می‌کند که به تیم‌های عملیاتی و توسعه فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا سریع‌تر و با افزایش عیب‌یابی کنند. دید، برای فعال کردن یک رویکرد واحد برای پاسخ به حادثه، شرکت گفت.

GitLab 14.6 در استقرارهای توزیع شده می درخشد

این شرکت قابلیت‌های تشخیص خودکار جدیدی را در Splunk APM اضافه کرده است که از یادگیری ماشینی برای کاهش تلاش دستی و بهبود دقت هشدارها استفاده می‌کند، علاوه بر ویژگی Incident Intelligence موجود، که به تیم‌های شرکت اجازه می‌دهد Splunk گفت، خدمات را سریعتر تشخیص، اصلاح و بازیابی کنید.

به‌علاوه، Splunk در حال اضافه کردن یک IM Network Explorer است که به تیم‌های سازمانی امکان می‌دهد تا سلامت شبکه ابری خود را نظارت و ارزیابی کنند. این شرکت گفت که شرکت‌ها می‌توانند هرگونه مشکل سلامت ابر را با استفاده از IM Network Explorer حل کنند و افزود که ویژگی‌های جدید به طور کلی در دسترس هستند.

ابر دیتابیس من را خورد

Splunk Mission Control ویژگی های امنیتی پیشرفته ای را ارائه می دهد

علاوه بر ویژگی‌های مشاهده‌پذیری جدید، این شرکت گفت که در حال ارتقای پیشنهاد امنیتی خود با نام Splunk Mission Control است که ترکیبی از ارائه تجزیه و تحلیل امنیتی، Splunk Enterprise Security و ابزار اتوماسیون و هماهنگ‌سازی آن، Splunk SOAR.

این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

«بهبود یافته Splunk Mission Control به مراکز عملیات امنیتی (SOC) امکان شناسایی، بررسی و پاسخگویی به تهدیدات از یک سطح کاری مدرن و یکپارچه را می‌دهد.

آیا نیاز به بازگشت از ابر دارید؟

Splunk اضافه کرد که Splunk Mission Control جدید برای مشتریان Splunk Enterprise Security Cloud بر اساس الزامات فنی و منطقه ای در دسترس است.

این شرکت همچنین گفت که پردازنده Splunk Edge خود را به طور کلی برای مشتریان در دسترس قرار می دهد.

“راه حل Edge Processor یک راه حل پردازش جریان داده است که در لبه شبکه شما کار می کند. این شرکت در پست وبلاگ.