۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت دات نت ۷ کانتینرها و ابر را به صفر می رساند

دات نت 7 که اکنون در اولین پیش نمایش موجود است، نوید بهبود قابل توجهی را در توسعه دات نت با کانتینرها می دهد.

دات نت ۷ که اکنون در اولین پیش نمایش موجود است، نوید بهبود قابل توجهی را در توسعه دات نت با کانتینرها می دهد.

مایکروسافت پیش‌نمایش .NET 7، نسخه برنامه‌ریزی‌شده بعدی پلتفرم توسعه نرم‌افزار .NET این شرکت را با وعده پشتیبانی بهبود یافته از سناریوهای Cloud-Native و Container منتشر کرده است.

مناطق اصلی تمرکز برای دات نت ۷ شامل پشتیبانی بهتر از سناریوهای بومی ابری، همراه با ابزارهایی است که ارتقای پروژه های قدیمی و کار با کانتینرها را برای توسعه دهندگان آسان تر می کند. .NET 7 همچنین نوید بهبود تجربه توسعه دهندگان از جمله ساده سازی راه اندازی و پیکربندی برای احراز هویت و مجوز امن و بهبود راه اندازی و اجرای زمان اجرا را می دهد.

GitHub GitHub Copilot Enterprise را عرضه می کند

.NET 7 Preview 1 شامل حاشیه نویسی برای APIها برای پشتیبانی از پوچ بودن، APIهای جدید، بهینه سازی کامپایلر JIT در حال انجام، و پشتیبانی از سناریوهای بارگذاری مجدد داغ اضافی است. پیش‌نمایش ۱ که در ۱۷ فوریه منتشر شد را می‌توانید از dotnet.microsoft.com برای ویندوز، لینوکس و MacOS. انتشار عمومی دات نت ۷ در ماه نوامبر انتظار می رود. NET 7 بر اساس .NET 6 که در نوامبر ۲۰۲۱ وارد شد ساخته شده است و شامل مجموعه واحدی از کتابخانه های پایه، زمان اجرا، SDK و تجربه توسعه ساده شده است.

نحوه ایجاد یک ارائه دهنده پیکربندی سفارشی در ASP.NET Core 6

نسخه‌های دات‌نت شامل کتابخانه‌ها، زمان اجرا، محصولات و ابزارها با چندین تیم در داخل و خارج از مایکروسافت است. به عنوان بخشی از تلاش توسعه دات نت ۷، مایکروسافت قصد دارد در فناوری هایی از جمله ASP.NET Core، Blazor، Entity Framework Core ، WinForms، Windows Presentation Foundation و دیگر پلتفرم ها.

مایکروسافت، با اشاره به ۲۰امین سالگرد پلتفرم دات نت در ۱۳ فوریه، گفت که پیش نمایش .NET 7 این هفته ارائه می شود. با وضعیت انتشار فعلی، .NET 7 به مدت ۱۸ ماه از تاریخ انتشار پشتیبانی و وصله های رایگان دریافت می کند.

وراثت در جاوا، قسمت 1: کلمه کلیدی extends

مایکروسافت این هفته همچنین پیش نمایش MAUI (UI چند برنامه ای) را منتشر کرد. ۱۳. تمرکز این شرکت بر پشتیبانی .NET MAUI برای دات نت ۶ است و به زودی یک نامزد عرضه خواهد شد. پس از آن، MAUI در .NET 7 قرار خواهد گرفت. همچنین این هفته پیش‌نمایش هسته ASP.NET 1 و Entity Framework 7 Preview 1.