۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

به روز رسانی Visual Studio 2022 جستجو و ادغام Git را بهبود می بخشد

ویژوال استودیو 2022 نسخه 17.1 اکنون به طور کلی برای استفاده تولید در دسترس است، در حالی که ویژوال استودیو 2022 نسخه 17.2 در یک پیش نمایش در دسترس است.

ویژوال استودیو ۲۰۲۲ نسخه ۱۷.۱ اکنون به طور کلی برای استفاده تولید در دسترس است، در حالی که ویژوال استودیو ۲۰۲۲ نسخه ۱۷.۲ در یک پیش نمایش در دسترس است.

مایکروسافت Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۱ را به طور کلی برای استفاده تولیدی در دسترس قرار داده است. در همان زمان، این شرکت پیش نمایشی از Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۲ را منتشر کرده است.

هر دو در ۱۵ فوریه معرفی شدند. Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۱ بهبودهایی در جستجو، اشکال زدایی و قابلیت های مرتبط با Git به ارمغان می آورد. Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۲ همچنین تجربه Git را بهبود می بخشد و ویژگی های جدید C# را اضافه می کند. Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۱ به دنبال نسخه نوامبر Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۰ است. Visual Studio 2022 اولین نسخه ۶۴ بیتی IDE است.

Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۱ را می‌توانید از وب‌سایت ویژوال استودیو مایکروسافت دانلود کنید. دستورالعمل‌های دسترسی به پیش‌نمایش Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۲ را می‌توانید در کانال پیش‌نمایش ویژوال استودیو پیدا کنید. با نسخه ۱۷.۱، قابلیت Find in Files نمایه شده، که نوید جستجوی سریعتر و پربارتر را می دهد، به طور پیش فرض روشن است. نسخه ۱۷.۱ همچنین یک ویژگی ذخیره خودکار را معرفی می کند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا زمانی که ویژوال استودیو تمرکز خود را از دست می دهد، به طور خودکار فایل ها را ذخیره کنند.

2022: سال امنیت زنجیره تامین نرم افزار

بهبودهای مربوط به Git در Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۱ به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که یک شعبه فعلی را با سایر شاخه های موجود در مخزن خود مقایسه کنند و پیگیری شاخه ها را در حین آماده شدن برای درخواست های کششی یا حذف شاخه ها آسان تر می کند. فیلترهای راه‌حل بارگیری کل درخت وابستگی را برای همه پروژه‌ها در فیلتر آسان‌تر می‌کنند.

در زیر برخی از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید دیگر در Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۱، بر اساس یادداشت‌های انتشار:

  • برای اشکال زدایی، ویژگی به نام StickyDataTips به توسعه دهندگان امکان می دهد تا DataTips را گسترش دهند. اشیاء را می توان در DataTips ارزیابی کرد.
  • برای C++، یک قالب Configure Preset به توسعه دهندگان اجازه می دهد پروژه های CMake را روی یک سیستم MacOS راه دور با CMakePresets.json بسازند. توسعه‌دهندگان می‌توانند فایل‌های اصلی را روی یک سیستم MacOS راه دور از Visual Studio با LLDB یا GDB اشکال‌زدایی کنند.
  • پنجره تعریف کد اکنون از سی شارپ و ویژوال بیسیک پشتیبانی می کند.
  • اکنون یک refactoring برای فعال کردن انواع مرجع nullable در دسترس است. در سراسر یک پروژه، با افزودن عنصر codeenable به فایل پروژه یا افزودن پراگما #nullable enable به فایل‌های منبع در پروژه.
  • پنجره Stack Trace Explorer ردپای پشته را از کلیپ بورد نمایش می دهد و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که روی کدهای مستقیم مرتبط کلیک کرده و پیمایش کنند.
  • تعداد راه اندازی مجدد مورد نیاز پس از نصب کاهش یافته است.

درمورد پیش‌نمایش نسخه ۱۷.۲ ویژوال استودیو ۲۰۲۲، یادداشت‌های انتشار قابلیت‌های زیر را ذکر می‌کنند:

  • برای انتشار برنامه ریزی شده C# 11، رشته خام literals در حال اضافه شدن هستند. یک refactoring به عنوان بخشی از نسخه پیش‌نمایش برای تبدیل یک رشته معمولی یا کلمه به کلمه به معنای واقعی کلمه به یک رشته خام در دسترس است.
  • IDE اکنون Git 64 بیتی را برای ویندوز مصرف می کند. همچنین برای Git، پشتیبانی از مرحله‌بندی خط، یا مرحله‌بندی تعاملی، به کاربران امکان می‌دهد خطوط یا تکه‌های کد خاصی را از ویرایشگر و نماهای متفاوت مرحله‌بندی کنند.
  • برای ابزارهای وب، گفتگوی افزودن وابستگی در خدمات متصل اکنون دارای قابلیت جستجو است.
  • برای برنامه نویسی دات نت، پشتیبانی IDE از کد StringSyntaxAttribute، برجسته سازی نحو را بر اساس نوع داده ای که رشته نشان می دهد، فعال می کند. همچنین، یک refactoring جدید عبارات لامبدا غیر ضروری را حذف می‌کند و گروه متد را مستقیماً فراخوانی می‌کند.