۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

سی شارپ ۱۱ حروف خام رشته را پیش‌نمایش می‌کند، بررسی تهی پارامتر را تخلیه می‌کند

نسخه بعدی زبان پرچمدار مایکروسافت دات نت، ویژگی های جدید متنوعی را برای بهره وری بهتر و عملکرد بهتر نوید می دهد.

نسخه بعدی زبان پرچمدار مایکروسافت دات نت، ویژگی های جدید متنوعی را برای بهره وری بهتر و عملکرد بهتر نوید می دهد.

به‌روزرسانی زبان C# 11 برنامه‌ریزی‌شده مایکروسافت دارای قابلیت‌هایی مانند حروف الفبای رشته‌ای خام و عملگرهای تعیین‌شده توسط کاربر بررسی شده، همراه با عملکرد بهتر است.

C# 11 قرار است به عنوان نسخه تولیدی با پلت فرم توسعه نرم افزار NET 7 در ماه نوامبر عرضه شود. عملکرد زمان اجرا در سی شارپ ۱۱ با ذخیره گروه های متد استاتیک به جای ایجاد نمونه های نمایندگی جدید، بهبود می یابد. این کار عملکرد برنامه را به ویژه برای ASP.NET بهبود می بخشد. توسعه دهندگان بدون هیچ تلاشی از این ویژگی بهره مند می شوند.

لیترال‌های رشته‌ای خام در C# 11، که با سه گیومه دوگانه (""" شروع و پایان می‌یابند، قول می‌دهند که کار با حروف الفبای حاوی نویسه‌هایی که در غیر این صورت نیاز به وجود داشته باشند را آسان‌تر می‌کند. escaped. حروف اصلی رشته خام هیچ گونه فراری ندارند، بنابراین همه کاراکترها محتوا در نظر گرفته می شوند و در رشته گنجانده می شوند. دنباله \t به صورت اسلش برگشتی و کاراکتر t، نه به عنوان کاراکتر برگه، خروجی می شود. p>

استفاده از خدمات ارتباطی Azure برای ایمیل

با علامت‌گذاری عملگرهای تعریف‌شده توسط کاربر، C# 11 این قابلیت را اضافه می‌کند که عملگرهای خاصی را علامت‌گذاری کرده و با اصلاح‌کننده checked علامت‌گذاری شده است. اپراتورهایی که فاقد این اصلاح کننده هستند، در صورت جفت شدن با یک اپراتور علامت دار، علامت آنها برداشته می شود. این قابلیت برای توسعه دهندگانی که اپراتورهای تعریف شده توسط کاربر را ایجاد می کنند که بر روی انواعی کار می کنند که سرریز حسابی یک مفهوم معتبر است، مهم است.

یک ویژگی که قبلاً برای C# 11 در نظر گرفته شده بود، بررسی تهی پارامتر، حذف شده است. بر اساس پست وبلاگ ۱۸ آوریل. این ویژگی به !! در انتهای نام پارامتر اجازه می دهد تا قبل از شروع اجرای روش، بررسی تهی پارامتر را ارائه دهد.

نحوه استفاده از IDisposable در ASP.NET Core

C# به‌عنوان یک زبان شی‌گرا، مدرن، ایمن، برای ساخت برنامه‌های ایمن برای اجرا در NET قرار گرفته است. برنامه‌نویسان می‌توانند با دانلود پیش‌نمایش‌های Visual Studio یا .NET 7. سایر قابلیت های مورد نظر برای C# 11 عبارتند از:

  • برای رمزگذاری کاراکترهای UTF-8، C# 11 تبدیل لفظ‌های رشته‌ای که فقط شامل کاراکترهای UTF-8 هستند را به نمایش بایتی آن‌ها ممکن می‌سازد. UTF-8 در بسیاری از سناریوها، به ویژه در وب استفاده می شود. قبل از C# 11، توسعه‌دهندگان مجبور بودند UTF-8 را به هگزادسیمال ترجمه کنند، که منجر به کدهای پرمخاطب، ناخوانا، مستعد خطا یا کدگذاری کلمات رشته‌ای در زمان اجرا می‌شد.
  • توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند یک Span یا یک ReadonlySpan را با یک رشته واقعی مطابقت دهند.
  • با ساختارهای پیش‌فرض خودکار، کامپایلر فیلدها و ویژگی‌های خودکاری را که بر اساس قوانین تخصیص مشخص تنظیم نشده‌اند، مقداردهی اولیه می‌کند و مقادیر پیش‌فرض را اختصاص می‌دهد. این قابلیت، مقداردهی اولیه را برای هر کسی که از ساختارهایی که شامل سازنده های صریح هستند استفاده می کند، ساده می کند.
  • یک موج هشدار ۷ معرفی شده است که شامل یک هشدار برای هر نوع که با تمام حروف کوچک ASCII اعلام شده است. این یک هشدار است زیرا سی شارپ گاهی اوقات برای تکامل نیاز به معرفی کلمات کلیدی جدید دارد.

پیش از این، مایکروسافت پیشرفت‌های C# 11 را نشان داد مانند الگوهای فهرست. نسخه قبلی C# 10 نوامبر گذشته وارد شد، با کامپایلری که قصد درک بهتر کد و ایجاد خطاهای کمتر را دارد.