۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Deno Deploy به سمت GA حرکت می کند، طرح پولی را اضافه می کند

بتا 4 سرویس میزبانی بدون سرور برای برنامه های جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت و WebAssembly داشبورد مدیریت را بهبود می بخشد و سه منطقه جدید اضافه می کند.

بتا ۴ سرویس میزبانی بدون سرور برای برنامه های جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت و WebAssembly داشبورد مدیریت را بهبود می بخشد و سه منطقه جدید اضافه می کند.

Deno Deploy، یک سرویس بدون سرور برای اجرای برنامه‌های JavaScript، TypeScript و WebAssembly در لبه، با انتشار نسخه بتا ۴، که شامل خدمات پولی.

در دسترس بودن عمومی Deno Deploy برای سه ماهه سوم سال جاری در نظر گرفته شده است. بتا ۴ که در ۲۴ می اعلام شد، داشبورد را بهبود می‌بخشد و عملکرد صورت‌حساب را اضافه می‌کند. اکنون کاربران باید برای سطوح بالاتر خدمات هزینه کنند. در حالی که طرح رایگان ۱۰۰۰۰۰ درخواست در روز، ۱۰۰ گیگابایت انتقال داده در ماه و ادغام GitHub را ارائه می دهد، طرح Pro که از ۱۰ دلار در ماه شروع می شود، شامل پنج میلیون درخواست در ماه می شود. هزینه انتقال داده به ازای هر گیگابایت ۳۰ سنت است. پس از پنج میلیون در یک ماه، درخواست ها ۲ دلار در هر میلیون هزینه دارند.

ویژوال استودیو Extension Manager جدید را معرفی کرد

> vWmtZ92UlhIbRYUa7mOZ38geILNU%26code_challenge_method%3DS256%26response_type%3Dcode% 26scope%3Dread%253Auser%2Buser%253Aemail%26state%3DBymH_arpuXTPw7lQlSwTHw” rel=”nofollow”>داشبورد جدید برای تسهیل مدیریت برنامه ها در نظر گرفته شده است. برای هر پروژه، توسعه دهندگان می توانند میانگین زمان استفاده شده از CPU را در هر درخواست مشاهده کنند. کاربران می توانند بازه زمانی نمایش تجزیه و تحلیل را در بین ۲۴ ساعت، هفت روز یا ۳۰ روز تنظیم کنند. گزارش‌های پروژه خواناتر شده‌اند و یک رابط کاربری فیلتر برای سطح گزارش و منطقه ایزوله اضافه شده است. صفحه تنظیمات پروژه با UI/UX بهتر بازسازی شده است تا بصری تر و استفاده آسان تر باشد. Deno گفت: زمین‌های بازی، برای ویرایش و اجرای کد در مرورگر، اکنون بیشتر قابل استفاده هستند. p>

پروژه پرچم ویژگی OpenFeature برای وضعیت پروژه CNCF sandbox اعمال می شود

نسخه‌های آینده Deno Deploy قرار است شامل حافظه پنهان، قابلیت همکاری CLI و تجزیه و تحلیل و گزارش بهبودیافته باشد. Deno Deploy در ۳۲ منطقه در سراسر جهان در دسترس است. سه منطقه جدید اروپایی با نسخه بتا اضافه شد: میلان، مادرید و پاریس.

Deno Deploy زمان اجرا جاوا اسکریپت V8 را با یک وب سرور ناهمزمان با کارایی بالا ادغام می کند تا عملکرد بهینه را بدون انتزاعات میانی غیرضروری ارائه دهد. Deno سازنده Deno JavaScript/TypeScript runtime، جایگزینی برای Node.js است.