۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Google برای کمک به شرکت‌ها در بهینه‌سازی هزینه‌های ابری، Pricing API را راه‌اندازی می‌کند

Pricing API فهرستی از خدمات عمومی و SKU را به همراه قیمت‌ها و تخفیف‌های سفارشی خاص حساب با ابرداده‌های اضافی تا سطح SKU ارائه می‌کند.

Pricing API فهرستی از خدمات عمومی و SKU را به همراه قیمت‌ها و تخفیف‌های سفارشی خاص حساب با ابرداده‌های اضافی تا سطح SKU ارائه می‌کند.

Google Cloud API قیمت را منتشر کرده است. برای خدمات ابری آن به منظور کمک به شرکت‌ها برای بهینه‌سازی هزینه‌های ابری خود در حالی که همچنان با عدم قطعیت اقتصاد کلان مواجه هستند.

API جدید، که در حال حاضر در پیش‌نمایش عمومی است، نسبت به API کاتالوگ صورتحساب، این شرکت گفت.

در حالی که کاتالوگ صورت‌حساب API فقط فهرستی از سرویس‌های عمومی و SKUها را با قیمت‌های فهرست ارائه می‌کند، API قیمت‌گذاری نیز قیمت‌ها و تخفیف‌های سفارشی ویژه حساب را با فراداده‌های اضافی تا SKU ارائه می‌کند. مرحله.

هوش مصنوعی مولد شروع سختی دارد

Shruthi Nambi، مدیر محصول در Google Cloud، در یک

«چیزی که به طور خاص آن را از Catalog API متمایز می‌کند این است که قیمت‌ها و تخفیف‌های قرارداد مذاکره شده شما را، در صورت وجود، برای همه SKUهای خاص حساب شما نشان می‌دهد.» یک href=”https://cloud.google.com/blog/topics/cost-management/how-to-use-the-new-pricing-api/” rel=”nofollow”>پست وبلاگ.

Nambi نوشت: «API جدید قیمت‌گذاری اطلاعات بیشتری مانند فهرستی از گروه‌های SKU، نگاشت گروه SKU-to-SKU، طبقه‌بندی جغرافیایی، و طبقه‌بندی محصول را ارائه می‌دهد که به شرکت‌ها امکان می‌دهد تجزیه و تحلیل پیشرفته‌تری از SKUها انجام دهند.

طبق گفته Google، این اطلاعات اضافی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا انواع منابع مشابه را که قیمت‌های متفاوتی در مناطق مختلف دارند، تجزیه و تحلیل کنند و در نتیجه بهینه‌سازی هزینه انجام شود.

نحوه ارزش گذاری خدمات رایانش ابری

به گفته ارائه‌دهنده خدمات ابری، شرکت‌ها همچنین می‌توانند از این API، همراه با معیارهای استفاده، برای تجزیه و تحلیل هر گونه افزایش نشان‌داده‌شده در گزارش‌های هزینه‌شان استفاده کنند.

ارائه‌دهندگان ابر بر بهینه‌سازی هزینه تمرکز می‌کنند

بهینه سازی هزینه های ابری مشتریان در دستور کار همه ارائه دهندگان کلیدی ابر عمومی بوده است زیرا شرکت ها همچنان با فشار هزینه مواجه هستند. در درآمدهای سه ماهه ماه گذشته a>، Google اشاره کرد که مخارج ابری مشتریان تحت تأثیر قرار گرفته است.

آیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین معماران ابری شود؟

به طور مشابه، برایان اولساوسکی، مدیر ارشد مالی AWS، طی تماسی با درآمد، گفت که شرکت انتظار می رود که شرکت ها به تلاش های بهینه سازی هزینه خود تا پایان سال ادامه دهند.

Google، AWS، و مایکروسافت از شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند هزینه‌های ابری خود را بهینه کنند، آگاه بوده‌اند.

با این حال، همه ارائه دهندگان خدمات ابری بزرگ انتظار دارند که بتوانند دلارهایی را که برای بهینه سازی هزینه از دست داده اند، با جذب بار کاری و مشتریان جدید در پشت سرویس های هوش مصنوعی جدید و هوش مصنوعی مولد جبران کنند.

>