۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

آنچه در آموزش ابری کم است

بیشتر آموزش ها مهارت های مرتبط با برند ابری را پوشش می دهند. با این حال، اگر به دنبال استعدادی برای مقیاس‌بندی هستیم، باید به جای عمیق‌تر شدن، گسترده باشیم.

بیشتر آموزش ها مهارت های مرتبط با برند ابری را پوشش می دهند. با این حال، اگر به دنبال استعدادی برای مقیاس‌بندی هستیم، باید به جای عمیق‌تر شدن، گسترده باشیم.

همکار من پل کریل کار بسیار خوبی را در جمع آوری پردرآمدترین گواهینامه های محاسبات ابری که این روزها می توانید دریافت کنید، انجام می دهد. به عبارت دیگر، با گذراندن این دوره‌ها، احتمالاً مشکلی برای یافتن شغلی با درآمد خوب نخواهید داشت.

در حالی که تعدادی گواهینامه غیرمرتبط با نام تجاری در لیست او وجود دارد، اکثر آنها مختص یک ارائه دهنده ابر هستند و بر روی سرویس های امنیتی خاص، سرویس های پایگاه داده، سرویس های devops و غیره تمرکز می کنند. می دانم چرا این یک چیز است به کسانی که به دنبال استعدادهای ابری هستند، از رهبران فناوری اطلاعات با الزامات بسیار محدود، معمولاً قابلیت‌های معین رایانش ابری دستورات راهپیمایی داده می‌شود، بنابراین این گواهینامه‌هایی است که آنها به دنبال آن هستند.

مشکل با ماندن بیش از حد در فضای ابری

اول، این یک راه تنبل برای جستجوی افراد است. فرض کنید ارزش فردی با آزمون‌های گواهینامه‌ای که می‌توانند قبول کنند، تعریف می‌شود، که نشان‌دهنده زیرمجموعه‌ای از مهارت‌های فناوری محاسبات ابری است. کاندیداها در هماهنگی با این خواسته ها بسیار خوب عمل می کنند، به این معنی که گواهینامه های لیست کریل را دریافت می کنند.

بهترین راه برای پیگیری پایداری ابر

گروهی از افراد را خواهید دید که ممکن است اطلاعات زیادی در مورد یک برند ابری خاص و زیرسیستم فناوری داشته باشند، اما نتوانند از آن نقش خود را گسترش دهند. تطبیق پذیری یکی از مهارت های اساسی است که مردم باید در ادامه بازنگری راه حل های ابری داشته باشند. ما به مجموعه‌ای از مهارت‌های در حال تکامل نیاز داریم، نه اسب‌سواری‌های تک‌تک.

وقتی به دنبال راه‌های بهتری برای انجام کاری هستیم، مانند استفاده از برند ابری دیگر برای یافتن فناوری بهتر، من را دیوانه می‌کند، اما شرکت در این مسیر حرکت نمی‌کند زیرا آنها میلیون‌ها دلار برای استخدام هزینه کرده‌اند. افرادی با گواهینامه های بسیار محدود آنها با آن سرمایه گذاری محدود می شوند. و اگر افرادی که با مدارک خاص استخدام شده اند تمایلی به بازآموزی ندارند؟ راک، مکان سخت را ملاقات کنید.

به عنوان مثال، ما باید برخی از فرآیندها را از Cloud A به Cloud B منتقل کنیم، که در ساخت و استقرار راه‌حل‌های بومی ابری بهتر است. اگرچه این معماری با بهینه‌سازی بهتری است و میلیون‌ها دلار در ماه صرفه‌جویی می‌کند، اما این واقعیت که شرکت با کارکنان دارای گواهینامه Cloud A تثبیت شده است، به این معنی است که انتقال به Cloud B، مهم نیست که چقدر قانع‌کننده باشد، اتفاق نخواهد افتاد.

Microsoft Graph Toolkit 4.0 جستجو و تجربه توسعه دهندگان را افزایش می دهد

علاوه بر این، حتی به دلیل پیشنهاد Cloud B به عنوان یک گزینه، مورد انتقاد قرار می‌گیرید – در برخی موارد، باعث ایجاد مشکل روحی در افرادی می‌شود که گواهینامه‌های Cloud A را دارند و فکر می‌کنند که از آنها عقب مانده‌اند. واقعیت این است که آنقدر روی Cloud A سرمایه گذاری شده است که شرکت حاضر به بررسی راه حل های دیگر نیست. این منجر به راه‌حل‌های بهینه‌سازی نشده می‌شود که ارزش کسب‌وکار را کاهش می‌دهد. من مطمئن نیستم که هنوز در مورد آن درس آموخته ایم.

ما در حال قدم زدن به یک تله ابر هستیم

شکایت من در این مورد تغییر زیادی نخواهد کرد. میلیاردها دلار منجر به بازاریابی می شود که هایپرمقیاس کننده ها در برنامه های آگاهی از برند و گواهینامه تولید می کنند. آن‌ها کاربران ابری را متقاعد کرده‌اند که گواهی‌هایشان برای کارکردن مطالبشان لازم است، و در بیشتر موارد، این درست است.

علاوه بر این، کسانی که دوره‌ها را می‌گذرانند، از تقاضای ایجاد شده توسط ارائه‌دهندگان اصلی ابر آگاه هستند و بنابراین، دوره‌ها را برای برآورده کردن خواسته‌های موجود در بازار کار می‌گذرانند. ما شاهد اجرای این فرمول در ۲۵ سال گذشته بوده‌ایم، مانند گواهی‌نامه‌های برند شبکه، گواهینامه‌های برند پایگاه داده، و اکنون گواهینامه‌های خدمات ابری و ابری. این یک مشکل قدیمی است، اما نتایج نامطلوب آن احتمالاً اکنون تأثیرگذارتر خواهد بود.

نقشه راه شغلی فناوری اطلاعات: توسعه دهنده وب

تمرکز باید روی مهارت‌های عمومی باشد، مانند معماری، طراحی پایگاه داده، توسعه، امنیت، حاکمیت و غیره، با تمرکز ثانویه بر مهارت‌های خاص. مهارت های خاص احتمالاً در طول زمان تغییر خواهند کرد. بنابراین، کارکنان نیز باید تنظیم کنند. یک پایه عمومی عالی، ترسیم آن پایه ها را با فناوری های مختلف آسان می کند. امروزه فقط برخی از افراد می توانند این کار را انجام دهند.

برای اینکه تغییر رخ دهد، باید از سوی مصرف کنندگان فناوری های ابری ایجاد شود. فناوری اطلاعات نیاز به تمرکز مجدد بر روی اصول مربوط به آموزش و استخدام دارد. این به معنای نادیده گرفتن نامزدهای دارای گواهینامه های خاص نیست. شما باید مطمئن شوید که آنها مجموعه مهارت های گردتری دارند. در مصاحبه آنها، بپرسید اگر برخی از فرآیندها و داده ها را از Cloud A به Cloud B منتقل کنید، چه فکر می کنند. پاسخ نباید گیج کننده باشد.

من نمی توانم به اندازه کافی قوی توضیح دهم که این موضوع در تغییر نحوه انتخاب، پیکربندی، ساخت و استقرار سیستم های ابری چقدر مهم است. در حال حاضر، ما به سمت باغ های دیواری می رویم که ارزش مستقیماً از کسب و کار جذب می شود. بدتر از آن، بیشتر شرکت‌ها تا زمانی که خیلی دیر نشده، متوجه نمی‌شوند که این اتفاق می‌افتد.