۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Zenhub پیش نمایش هوش مصنوعی را برای مدیریت پروژه نرم افزاری انجام می دهد

Zenhub قابلیت‌های هوش مصنوعی را برای خودکار کردن برچسب‌گذاری وظایف، اولویت‌بندی کار، تخمین تاریخ‌های تکمیل و ارائه بینشی در مورد چالش‌ها و انسدادها اضافه می‌کند.

Zenhub قابلیت‌های هوش مصنوعی را برای خودکار کردن برچسب‌گذاری وظایف، اولویت‌بندی کار، تخمین تاریخ‌های تکمیل و ارائه بینشی در مورد چالش‌ها و انسدادها اضافه می‌کند.

Zenhub پیش‌نمایش دسترسی زودهنگام Zenhub AI را ارائه می‌کند، یک سرویس میزبان ابری که هوش مصنوعی را در پلت فرم مدیریت پروژه نرم افزاری Zenhub، با هدف ساده سازی فرآیندهای روزمره و امکان ارسال سریعتر کد.

این شرکت در ۱۵ آگوست گفت که Zenhub در فعالیت‌های جانبی برای نوشتن کد مانند مدیریت وظایف و پروژه‌ها، طبقه‌بندی و اولویت‌بندی کار، و سایر فعالیت‌های بهره‌وری کمک می‌کند. Zenhub چندین ویژگی جدید مجهز به هوش مصنوعی را با برچسب‌های هوش مصنوعی شرح داده است. قابلیت امروز در نسخه بتا موجود است و بقیه به زودی.

مایکروسافت دات نت 9 را راه اندازی کرد

قابلیت های خاص Zenhub AI عبارتند از:

  • برچسب‌های AI، یک قابلیت برنامه‌ریزی که از هوش مصنوعی برای کمک به تیم‌ها برای اطمینان از دقت گزارش استفاده می‌کند. به محض اینکه یکی از اعضای تیم شروع به وارد کردن داده ها به Zenhub می کند، سیستم برچسب های احتمالی را برای اطلاعات پیشنهاد می کند. طبق گفته Zenhub، با برچسب‌هایی که گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل را در سراسر اکوسیستم توسعه تقویت می‌کنند، این ویژگی بار شناختی را کاهش می‌دهد و در زمان توسعه‌دهندگان صرفه‌جویی می‌کند و در عین حال از دقت در فرآیند توسعه اطمینان می‌دهد.
  • تخمین‌های هوش مصنوعی، به تیم‌های توسعه‌دهنده بینشی درباره چالش‌برانگیز بودن یک فرآیند می‌دهد. برآوردها به تیم ها کمک می کند تا در مورد آنچه آسان و چالش برانگیز است و همچنین در مورد منابع مورد نیاز توافق کنند. تکمیل کار قبلی بر تخمین کار آینده تأثیر می گذارد.
  • اولویت‌بندی هوش مصنوعی، استفاده از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به اصلاح بک لاگ با استفاده از رفتار گذشته به عنوان راهنمایی برای اولویت‌بندی کارهای ناتمام. این قابلیت اولویت های بهینه را برای کارهای جدید پیشنهاد می کند و آنها را به عنوان اولویت بالا، متوسط ​​یا پایین دسته بندی می کند.
  • فید روزانه AI، به توسعه دهندگان بینش هایی در مورد آنچه انجام شده است، آنچه که امروز باید انجام شود و اولویت هایی که در کوتاه مدت مورد نیاز است، می دهد. Zenhub در حال بررسی تجزیه و تحلیل احساسات در مسائل، داستان‌های کاربران و نظرات است تا بفهمد اعضای تیم در کجا ممکن است مسدود یا گیر کرده باشند.
  • نمایش‌های سرعتی مجهز به هوش مصنوعی، برای بررسی کارهای انجام شده در طول یک سرعت یا در طول هفته.
  • نقشه‌های هوش مصنوعی، برای ارائه پیشنهادهایی در مورد اینکه چگونه تیم‌ها می‌توانند فرآیندها را با استفاده از هوش مصنوعی بهبود بخشند تا مشخص کنند چه چیزی در سرعت‌های اخیر به خوبی پیش رفته است، چه مشکلاتی با آن مواجه بوده‌اند، و چه پیشرفت‌هایی می‌تواند انجام شود.
با پایتون در Visual Studio Code شروع کنید

علاقه‌مندان می‌توانند با پیوستن به گروه دسترسی اولیه Zenhub AI، به این ویژگی‌ها دسترسی اولیه داشته باشند. p>