۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Red Hat OpenStack ادغام OpenShift Kubernetes را سخت تر می کند

Red Hat OpenStack Platform 16.2 به کاربران OpenStack و OpenShift اجازه می دهد تا بارهای کاری مبتنی بر VM و کانتینر را در کنار یکدیگر با عملکرد و امنیت بهتر اجرا کنند.

Red Hat OpenStack Platform 16.2 به کاربران OpenStack و OpenShift اجازه می دهد تا بارهای کاری مبتنی بر VM و کانتینر را در کنار یکدیگر با عملکرد و امنیت بهتر اجرا کنند.

Red Hat، Red Hat OpenStack Platform 16.2 را راه‌اندازی کرده است، یک به‌روزرسانی برای پلتفرم زیرساخت به‌عنوان سرویس Red Hat که یکپارچگی دقیق‌تری با سیستم کانتینر OpenShift Kubernetes این شرکت ارائه می‌کند.

با ادغام جدید، کاربران هر دو پلتفرم می توانند برنامه های مبتنی بر VM و کانتینر را به موازات ظرفیت شبکه، ویژگی های امنیتی، فضای ذخیره سازی و عملکرد بهبود یافته اجرا کنند، Red Hat در ۱۳ اکتبر گفت. OpenStack 16.2 در دسترس است. پورتال مشتریان کلاه قرمزی از طریق اشتراک Red Hat.

امنیت ابری منطقه نبرد جدید است

قابلیت‌های خاص در OpenStack 16.2 عبارتند از:

  • انعطاف پذیری برای اجرای موازی ماشین های مجازی و برنامه های کاربردی ابری. عملکرد “Bare metal” از طریق یکپارچه سازی با OpenShift ارائه می شود.
  • یک چرخه عمر طولانی که امکان به‌روزرسانی مداوم ویژگی‌ها را بدون اختلال یا خرابی احتمالی فراهم می‌کند.
  • گزینه های سخت افزاری جدید از جمله پردازنده های مقیاس پذیر Intel Xeon. کاربران می‌توانند ابرهای ترکیبی را به روشی که مناسب خودشان است، بسازند و معماری اصلی را تا بارگذاری سخت‌افزار با smartNIC‌ها فاکتور بگیرند.
  • ذخیره سازی با جمع آوری انواع فروشندگان و قالب ها آسان تر شده است.
  • برای اتصال لبه و در دسترس بودن برنامه، آگاهی از منطقه در دسترس از طریق شبکه مجازی باز (OVN) ارائه می شود. اپراتورها می توانند گره ها را به صورت گروهی بر اساس موقعیت جغرافیایی، منابع برق و احتمال خرابی راه اندازی کنند.
ارزش واقعی 5G و رایانش ابری

در سایر پیشرفت‌ها از Red Hat در ۱۳ اکتبر:

  • ساخت Red Hat از چارچوب جاوا بومی Quarkus Kubernetes آزمایش مداوم و یک CLI جدید را اضافه می کند که نیاز به دستورات Gradle و Maven را از بین می برد. همچنین، رابط کاربری گرافیکی به روز شده است، و نمایش های بصری از برنامه های افزودنی و اسناد، و نقاط پایانی REST ارائه می دهد. در همین حال، سرویس‌های توسعه‌دهنده جدید، به‌طور خودکار پایگاه‌های اطلاعاتی محبوب، صف‌های پیام و موارد دیگر را در حین توسعه به برنامه‌ها متصل می‌کنند.
  • Red Hat OpenShift 4.9 و Red Hat Advanced Cluster Management برای Kubernetes 2.4 رونمایی شد که هدف آن ایجاد ثبات در شبکه های ابری ترکیبی است. OpenShift تک گره برای یک خوشه کوچک Kubernetes برجسته شده است. توپولوژی های OpenShift قبلی شامل خوشه های سه گره و گره های کارگر راه دور بودند.
با مدل جدید همزمانی ساختاریافته جاوا شروع کنید