۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

به روز رسانی GitHub Copilot شامل فیلتر آسیب پذیری امنیتی است

گیت هاب می گوید که ابزار کدنویسی بحث برانگیز به کمک هوش مصنوعی اکنون توسط بیش از 400 سازمان برای افزایش بهره وری توسعه دهندگان و بهبود کیفیت کد استفاده می شود.

گیت هاب می گوید که ابزار کدنویسی بحث برانگیز به کمک هوش مصنوعی اکنون توسط بیش از ۴۰۰ سازمان برای افزایش بهره وری توسعه دهندگان و بهبود کیفیت کد استفاده می شود.

GitHub Copilot، ابزار بحث برانگیزی که کدنویسی به کمک هوش مصنوعی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد، با الگوریتم هایی برای بهبود کیفیت و امنیت پیشنهادات کدگذاری خود بهبود یافته است.

پیشرفت‌هایی که در ۱۴ فوریه رونمایی شدند، شامل به‌روزرسانی مدل اولیه OpenAI Codex AI برای پشتیبانی از پیشرفت‌های مقیاس بزرگ در پیشنهادهای کیفیت کد هستند. زمان مورد نیاز برای ارائه پیشنهادات نیز کاهش یافته است. این پیشرفت‌ها هم برای Copilot برای افراد و هم برای Copilot برای مشاغل در دسترس هستند.

ویژوال استودیو در مقابل کد ویژوال استودیو: نحوه انتخاب

علاوه بر این، فیلتر آسیب‌پذیری مبتنی بر هوش مصنوعی در Copilot اکنون الگوهای کدگذاری ناامن را در زمان واقعی مسدود می‌کند. الگوهای کدگذاری آسیب‌پذیر رایجی که هدف قرار می‌گیرند عبارتند از اعتبارنامه‌های کدگذاری سخت، تزریق مسیر، و تزریق SQL. GitHub گفت که الگوهای آسیب‌پذیر را حتی می‌توان در قطعات ناقص شناسایی کرد.

یک ابزار برنامه نویسی جفت هوش مصنوعی که با استفاده از کدهای مخازن عمومی آموزش داده شده است، Copilot پیشنهادهایی به سبک تکمیل خودکار در انواع زبان های برنامه نویسی ارائه می دهد. Copilot از طریق پسوندهای Visual Studio Code، Visual Studio، Neovim و مجموعه JetBrains از IDEها قابل دسترسی است. کاربران می‌توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان Copilot در GitHub.com ثبت‌نام کنند.

Kubernetes چیست؟ پلت فرم برنامه بعدی شما

GitHub این هفته همچنین در دسترس بودن کلی GitHub Copilot for Business را برای همه شرکت‌ها، حتی آنهایی که از GitHub استفاده نمی‌کنند، اعلام کرد. این اعلامیه به دنبال یک مرحله بتا است که در دسامبر آغاز شد. کسب و کارها می توانند برای Copilot ثبت نام کنند و فوراً صندلی را اختصاص دهند. همچنین در GitHub Copilot برای مشاغل، پشتیبانی از پروکسی VPN وجود دارد، بنابراین امکان استفاده از Copilot در هر محیط کاری وجود دارد.

موارد جدید در TypeScript 5.0

از زمان معرفی آن در ژوئن ۲۰۲۱، Copilot مورد انتقاد قرار گرفت و سوالاتی در مورد صحت استفاده از کدهای در دسترس عموم برای آموزش هوش مصنوعی مطرح شد. این نگرانی‌ها برانگیختن شکایت قضایی و اعتراض بنیاد نرم‌افزار آزاد. اما GitHub در این هفته گفت که بیش از ۴۰۰ سازمان در حال حاضر از Copilot استفاده می کنند و این ابزار به توسعه دهندگان کمک می کند تا سریعتر کدنویسی کنند.