۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

LunaML جدید DataStax برای پشتیبانی از استقرار Kaskada

Kaskada که توسط DataStax در ژانویه خریداری شد، یک موتور پردازش رویدادهای یکپارچه مبتنی بر منبع باز را ارائه می دهد که هدف آن کمک به شرکت ها در ساخت برنامه های یادگیری ماشین بلادرنگ است.

Kaskada که توسط DataStax در ژانویه خریداری شد، یک موتور پردازش رویدادهای یکپارچه مبتنی بر منبع باز را ارائه می دهد که هدف آن کمک به شرکت ها در ساخت برنامه های یادگیری ماشین بلادرنگ است.

ارائه‌دهنده پایگاه داده به‌عنوان سرویس (DBaaS) DataStax در حال انتشار یک سرویس پشتیبانی جدید برای موتور پردازش رویدادهای یکپارچه مبتنی بر منبع باز خود، Kaskada است، که هدف آن کمک به شرکت‌ها در ایجاد واقعی است. زمان برنامه های آموزش ماشین.

این سرویس جدید که LunaML نام دارد به مشتریان «پشتیبانی حیاتی و گزینه‌هایی را برای زمان پاسخگویی به حادثه در کمتر از ۱۵ دقیقه» ارائه می‌کند، و افزود که شرکت‌ها همچنین توانایی تشدید مسائل را تا هسته اصلی خواهند داشت. تیم مهندسی Kaskada برای بررسی بیشتر و عیب یابی.

نحوه ساخت شبکه عصبی در جاوا

این شرکت در وبلاگ در روز پنجشنبه پست شد.

بر اساس طرح استاندارد، شرکت‌ها می‌توانند سالانه ۱۸ بلیط تهیه کنند. طرح Premium این گزینه را برای افزایش ۵۲ بلیط در یک سال ارائه می دهد. قیمت طرح فوراً در دسترس نبود.

DataStax Kaskada را در ژانویه به مبلغ نامشخصی با هدف افزودن توانایی‌های Kaskada به پیشنهادات خود، مانند بدون سرور، NoSQL خریداری کرد. database-as-a-service AstraDB و Astra Streaming.

NoSQL چیست؟ پایگاه های داده برای آینده ای در مقیاس ابری

خرید Kaskada توسط DataStax بر اساس تقاضای مورد انتظار برای برنامه‌های یادگیری ماشین بود.

این شرکت بر این باور است که قابلیت‌های Kaskada می‌تواند چالش‌های مربوط به هزینه و مقیاس‌بندی برنامه‌های یادگیری ماشینی را حل کند، زیرا این فناوری برای پردازش مقادیر زیادی از داده‌های رویداد طراحی شده است که یا جریان یا در پایگاه‌های داده ذخیره می‌شوند، و قابلیت‌های مبتنی بر زمان آن می‌تواند برای ایجاد و به‌روزرسانی ویژگی‌های مدل‌های یادگیری ماشین بر اساس توالی رویدادها یا در طول زمان استفاده می‌شود.