۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Zenhub نسخه اولیه را افزایش می دهد

Zenhub Enterprise 4.0 ردیابی مشکلات داخلی را اضافه می کند، دیگر نیازی به حساب GitHub ندارد.

Zenhub Enterprise 4.0 ردیابی مشکلات داخلی را اضافه می کند، دیگر نیازی به حساب GitHub ندارد.

Zenhub پلت فرم مدیریت پروژه Zenhub Enterprise خود را برای استقرار داخلی به روز کرده است. Zenhub Enterprise 4.0 هم در محل مستقر می شود و هم نیاز به حساب GitHub را از بین می برد.

Zenhub Enterprise 4.0 در ۱۷ اکتبر معرفی شد و اکنون در دسترس است. تیم ها می توانند از Zenhub Enterprise با GitHub استفاده کنند یا در عوض از قابلیت Zenhub Issues داخلی استفاده کنند. Zenhub گفت که Zenhub Issues مشابه مسائل GitHub عمل می کند و ممکن است برای اعضای تیمی که از GitHub استفاده نمی کنند یا برای ردیابی وظایف غیر توسعه ای مفید باشد. مشکلات Zenhub را می توان به مشکلات GitHub تبدیل کرد و به کاربران امکان می دهد از GitHub برای ایجاد مشکلاتی که ممکن است به وظایف توسعه تبدیل شوند استفاده نکنند.

زبان برنامه نویسی Rust تیم امنیتی اختصاصی را به دست می آورد

برای کاربرانی که از پروژه‌های GitHub به Zenhub مهاجرت می‌کنند، قابلیت‌های Zenhub’s Classic GitHub Projects Importer گسترش یافته است و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد خطوط لوله، مخازن و مسائل را از تابلوهای پروژه GitHub کلاسیک به محل کار Zenhub وارد کنند. همچنین با Zenhub Enterprise 4.0، اکنون هر پروژه در نقشه راه دارای یک پل هوایی اختصاصی است که پروژه را توصیف می کند و مشارکت کنندگانی را که پروژه را ایجاد و بسته اند نشان می دهد.

Zenhub گفت که در حالی که در دهه گذشته شاهد فشار بی‌وقفه‌ای برای میزبانی نرم‌افزار در فضای ابری بوده‌ایم، روایت شروع به تغییر کرده است، به‌ویژه از آنجایی که حریم خصوصی داده‌ها و مالکیت معنوی با پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی و گسترده‌تر به طور فزاینده‌ای مبهم شده‌اند. پذیرش مقیاس LLM (مدل های زبان بزرگ) در بسیاری از محصولات SaaS. Zenhub متعهد به برابری بین راه حل های داخلی و ابری خود است.

AWS' Bedrock مدل های پایه ای را برای ساخت برنامه های هوش مصنوعی مولد ارائه می دهد

توسعه‌دهندگان می‌توانند وارد Zenhub شوند یا برای یک حساب در zenhub.com ثبت‌نام کنند. سایر قابلیت‌های Zenhub Enterprise 4.0:

  • GitHub Productivity Insights یک داشبورد جدید است که شش معیار بهره‌وری را بر اساس فعالیت‌های تیمی در GitHub نشان می‌دهد، از جمله درصد تکمیل مسئله، میانگین زمان چرخه مسئله، نسبت تکمیل مسئله، توان عملیاتی درخواست، میانگین زمان بررسی کد و ادغام درخواست کشش نسبت.
  • سازمان‌های Zenhub اکنون در زمان ورود به سیستم برای کاربرانی که با همان دامنه ایمیلی که خالق سازمان Zenhub ثبت‌نام می‌کنند، قابل مشاهده است. کاربران مرتبط با دامنه دیگر لازم نیست برای پیوستن به یک سازمان جدید دعوت شوند.
  • ویژگی «دامنه‌های مجاز» به کاربران امکان می‌دهد دامنه‌هایی را مشخص کنند که از آن درخواست‌ها را می‌پذیرند، امنیت بیشتری را فراهم می‌کند و سرعت ورود کاربر را افزایش می‌دهد.
  • یکپارچه سازی با پلتفرم های توسعه دهنده از جمله Figma، Miro، و Loom انجام شده است.
نحوه استفاده از TinyIoC در ASP.NET Core

Zenhub در ماه آگوست پیش‌نمایش Zenhub AI را آغاز کرد، یک سرویس مبتنی بر ابر که کمک هوش مصنوعی را در مدیریت پروژه ارائه می‌کند. این سرویس اکنون در حالت بتا است.