۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

امنیت شغلی منبع باز از طریق رکود

از طریق شرکت هایی که پروژه های منبع باز را پشتیبانی می کنند یا با مشارکت مستقیم در جوامع پروژه، به نرم افزار رایگان نزدیک بمانید.

از طریق شرکت هایی که پروژه های منبع باز را پشتیبانی می کنند یا با مشارکت مستقیم در جوامع پروژه، به نرم افزار رایگان نزدیک بمانید.

آیا ما در رکود هستیم؟ با وال استریت، به نظر می رسد پاسخ “حتماً شاید” باشد. مجله گزارش می دهد که “اگر ایالات متحده در یک رکود است، بسیار عجیب است” زیرا در حالی که تولید اقتصادی در حال کاهش است، بازار کار نسبتا قوی باقی مانده است. این مقاله بر اساس داده‌های ماه می بود، و برای کسانی از ما که در حوزه فناوری هستیم، با کاهش استخدام شرکت‌ها و در برخی موارد، موقعیت‌های فعلی کاهش یافت. حتی سرمایه گذاران خطرپذیر، آن دسته از تامین کنندگان دائمی خوش بینی، شروع کرده اند تمرکز شرکت های پرتفوی خود را روی سودآوری.

برای کسانی از ما که در رونق و رکود دات کام و همچنین رکود بزرگ سال ۲۰۰۸ زندگی کرده‌ایم، همه اینها به‌طور وحشتناکی شبیه به نظر می‌رسد. در حال حاضر، مانند آن زمان، برخی از ثابت ها وجود دارد. شرکت‌ها در دوران رکود به هزینه‌های خود ادامه می‌دهند، اما در مورد محل خرج کردن انتخاب‌کننده‌تر می‌شوند، و سازمان‌ها تمایل دارند حتی از منبع باز بیشتری استفاده کنند.

منبع باز ممکن است بلیط شما برای امنیت شغلی باشد.

آیا منبع باز ضد رکود است؟

در سال ۲۰۰۷، من نوشتم که چون منبع باز “به شدت بر ارائه کارآمد ارزش متمرکز است، احتمالا یکی از آخرین مواردی باشد که در زمان وقوع رکود باید انجام شود.” و همینطور هم شد. اگرچه معیار واحدی وجود ندارد که بتوان به آن اشاره کرد، شرکت‌هایی که خدمات مبتنی بر منبع باز را می‌فروشند در طول رکود رشد کردند. در واقع، در طول دو دهه گذشته، یکی از ثابت‌های بزرگ استفاده از منبع باز بوده است. هرگز کند نشده است.

7 نقطه ضعف فرهنگ منبع باز

نیک وایت، سپس از فروشنده منبع باز SpringSource، اشاره کرد که رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ در ابتدا کارها را کند کرد< /a>، اما این افزایش سرعت زیاد دوام نیاورد: «تأثیر [بر شرکت‌های منبع باز] ۹۰ روز طول کشید و پس از آن دوباره استخدام کردیم و در واقع شرکت‌های دیگر را خریداری کردیم.» همچنین، جهان برای مدرن شدن از طریق همه‌گیری به فناوری روی آورد. با نگاهی به گذشته، راضی بودن آسان است، اما در سال ۲۰۲۰ نگرانی جدی در مورد تأثیر اقتصادی این بیماری همه گیر وجود داشت. اما در سراسر، منبع باز ( و ابر) شرکت ها پیشرفت کرده اند.

فهمیدن دلیل آن نباید خیلی سخت باشد. نرم افزار متن باز رایگان است. بسیاری از شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند برای کمک به اجرای آن نرم‌افزار، چه از طریق خدمات مدیریت‌شده یا پشتیبانی، پول بپردازند، اما آن‌ها تمایل دارند فقط برای ارزش دریافت‌شده بجای مجوزها پرداخت کنند. به این ترتیب، منبع باز برای نرم افزار همان کاری را انجام می دهد که ابر برای سخت افزار انجام داده است: به شرکت ها اجازه می دهد تا با هزینه های IT خود بسیار کارآمدتر شوند. معلوم می شود که این یک پیشنهاد برنده است.

مهارت های جاوا اسکریپت، جاوا و پایتون بیشترین تقاضا را دارد

این برای شرکت هایی که نرم افزار منبع باز می فروشند خوب است، درست است؟ اما چه کاری برای شما انجام می دهد؟

منبع باز شغلی شما

اگر نرم‌افزار منبع باز ارزش خود را برای شرکت‌ها در دوران رکود حفظ می‌کند و افزایش می‌دهد، افرادی که آن نرم‌افزار را می‌سازند و تبلیغ می‌کنند نیز همینطور هستند، به همین دلیل است که سخنران و توسعه‌دهنده از Shawn swyx Wang به درستی پیشنهاد می کند که “یک راه عالی برای به دست آوردن شغل به عنوان مدافع توسعه دهنده [این است] که] تازه شروع به انجام کار کنید. کار. هزاران پروژه [متن باز] شگفت‌انگیز وجود دارد که می‌توانند از کمک شما برای توضیح و بشارت استفاده کنند – کار خوبی انجام دهید و ۱۰۰۰٪ مورد توجه و ارتقاء قرار خواهید گرفت.» او در مورد نقش‌هایی در سمت حمایت از توسعه‌دهندگان منبع باز صحبت می‌کند، اما این اصل برای همه انواع نقش‌هایی که از منبع باز پشتیبانی می‌کنند صدق می‌کند.

واضح ترین کارها برای توسعه دهندگانی است که مسئول ساخت و نگهداری پروژه های منبع باز هستند. تقریباً هیچ شانسی وجود ندارد که نگهبانان پروژه‌های منبع باز محبوب مانند Kubernetes یا Redis، صرف نظر از اینکه برای اقتصاد چه اتفاقی می‌افتد، برای ادامه کار تلاش کنند. در واقع، ارزش آنها ممکن است به نسبت مستقیم با سقوط بازار افزایش یابد.

و این فقط توسعه دهندگان نیستند. برای شرکت‌های باهوش در تجارت فروش فناوری، هر کاری که می‌توانند برای کاهش هزینه‌های ارائه خدمات منبع باز انجام دهند، چیز بسیار خوبی است. پروژه ها به کمک نیاز دارند و نه فقط کمک توسعه. دوون گووت، خالق ParcelJS اخیراً اشاره کرد که “من به سختی می‌توانم کارهای برنامه‌نویسی پروژه‌هایم را ادامه دهم، چه رسد به بازاریابی، پشتیبانی، مستندات، آموزش ها، ویدئوها و غیره، اما به نظر می رسد که اینها کلیدی برای پذیرش هستند. هر شرکتی که در اطراف ParcelJS بنا می‌شود می‌تواند هزینه‌های خود را با گسترش جامعه برای ParcelJS کاهش دهد. هر چه جامعه بزرگتر باشد، هزینه پشتیبانی از آن برای مشتریان کمتر است.

برندان ایچ: کوکی ها و جاوا اسکریپت را سرزنش نکنید

یکی از تیم‌هایی که به نظر می‌رسد متوجه این موضوع شده‌اند، تیم آمازون MSK (جریان‌سازی مدیریت شده برای آپاچی کافکا) است که استخدام افراد برای کمک به آپاچی کافکا. سرمایه گذاری در اکوسیستم کافکا یک راه نسبتا ارزان برای به دست آوردن یک پروژه بالغ است که می توانید برای آن خدمات مشتری محور ایجاد کنید.

نه، همه شرکت‌ها این را نمی‌بینند، اما احتمالاً نمی‌خواهید برای آنها کار کنید. باهوش‌ها آن را دریافت می‌کنند، و آن‌هایی هستند که در رکود رشد می‌کنند، دقیقاً به این دلیل که سرمایه‌گذاری‌های منبع باز را به عنوان راهی برای کاهش هزینه‌ها و بهبود نوآوری افزایش می‌دهند. شما می توانید به سادگی با نشان دادن و شروع به مشارکت در یک پروژه منبع باز که شما را هیجان زده می کند، بخشی از آن باشید.