۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مشاور هزینه جدید Sysdig قصد دارد هزینه های Kubernetes را کاهش دهد

این شرکت ادعا می کند که ابزار جدید، در ترکیب با مانیتور Sysdig موجود، می تواند هزینه های Kubernetes را به طور متوسط ​​تا 40٪ کاهش دهد.

این شرکت ادعا می کند که ابزار جدید، در ترکیب با مانیتور Sysdig موجود، می تواند هزینه های Kubernetes را به طور متوسط ​​تا ۴۰٪ کاهش دهد.

از آنجایی که شرکت‌ها نسبت به افزایش هزینه‌های ابری محتاط می‌شوند، فضای ابری و کانتینر Sysdig ابزار جدیدی به نام Cost Advisor برای کاهش هزینه‌های اجرای محیط‌های Kubernetes در فضای ابری منتشر کرده است.

این ابزار می‌تواند توسط شرکت‌ها برای تکمیل بهترین شیوه‌ها برای نظارت و کاهش هزینه‌های Kubernetes استفاده شود.

نزدیک به ۶۸ درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی انجام شده توسط بنیاد محاسبات ابری بومی (CNCF) گفتند که هزینه استفاده از Kubernetes در حال افزایش است.

CNCF، که پروژه‌ای از بنیاد لینوکس است که در سال ۲۰۱۵ برای کمک به پیشرفت فناوری کانتینر تأسیس شد، در مجموع ۱۷۸ پاسخ واجد شرایط را به نظرسنجی خود در سطح جهانی، از جمله شرکت‌ها در همه اندازه‌ها، ثبت کرد. همان نظرسنجی تقریباً ۶۹٪ از پاسخ دهندگان را ثبت کرد که گفتند راهی برای نظارت بر هزینه یا برآورد هزینه ندارند.

راهنمای مختصری از LangChain برای توسعه دهندگان نرم افزار

Sysdig در بیانیه‌ای گفت:

بدون وجود ابزار برآورد هزینه برای محیط‌های Kubernetes، درک اینکه آیا منابع ابری آنها بیش از حد یا کمتر از حد تخصیص داده شده است برای توسعه‌دهندگان دشوار می‌شود.

شرکت افزود، اگر به توسعه دهندگان گزینه های خود استقراری داده شود، همین مسئله پیچیده تر می شود.

Saro Subbiah، معاون مهندسی و فناوری Sysdig در بیانیه‌ای مطبوعاتی که هزینه را اعلام کرد، گفت: «در حالی که کانتینرها و Kubernetes به تیم‌ها امکان می‌دهند در فضای ابری سریع حرکت کنند، هزینه به سخت‌ترین مشکل در این محیط‌های کانتینری تبدیل می‌شود. مشاور هفته گذشته.

شروع کار با Azure Automation

“بدون این داده‌های هزینه، برخی تیم‌ها معادل دو تا سه کارمند تمام وقت خود را با هدر دادن پول خود در هزینه‌های ابری خود از دست می‌دهند.”

مزایای استفاده از Sysdig Cost Advisor

بر خلاف بسیاری از تیم‌های سازمانی که از منابع متعدد اطلاعات و صفحات گسترده ثابت در تلاش برای درک هزینه‌های Kubernetes خود استفاده می‌کنند، Sysdig مشاور هزینه را به عنوان بخشی از مجموعه ابزارهای Sysdig Monitor ارائه می‌کند که برای نظارت و عیب‌یابی محیط‌های تولید توزیع‌شده طراحی شده است. . ابزارها معیارهایی را برای Kubernetes و سرویس های ابری مختلف ارائه می دهند.

این شرکت داده‌های هزینه ابری را با داده‌های استفاده از بار کاری Kubernetes ترکیب می‌کند تا به تیم‌های سازمانی کمک کند صورت‌حساب‌ها را کاهش دهند.

Azure Databricks موتور جستجوی فوتون موازی شده را پیش‌نمایش می‌کند

Sysdig گفت:

مشاور هزینه‌های Kubernetes فردی را به تیم‌های فردی در یک شرکت اختصاص می‌دهد.

Sysdig گفت: برخی از مزایای استفاده از Advisor جدید شامل کاهش منابع هدر رفته به طور متوسط ​​تا ۴۰ درصد است. Sysdig گفت که کاربران می توانند با ثبت نام برای یک دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روزه Sysdig Monitor، Cost Advisor را امتحان کنند. Cost Advisor برای کاربران فعلی مانیتور بدون هزینه اضافی در دسترس است.

در ماه سپتامبر، این شرکت منتشر کرد، که یافته‌های امنیتی را بر اساس علت اصلی جمع‌آوری می‌کند و اصلاح را بر اساس تأثیر اولویت‌بندی می‌کند.

قبل از آن در ماه مه، Sysdig ریسک را راه اندازی کرده بود. Spotlight، یک ابزار اولویت‌بندی آسیب‌پذیری بر اساس هوشمندی زمان اجرا.